Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

remont k-750 ciąg dalszy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Sob 19:32, 01 Lut 2014    Temat postu:

od beny szybciej się sfajczy. przy opale za długo bym musiał jeszcze patrzeć na nią hahaha. żartuje oczywiście.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Sob 19:34, 01 Lut 2014    Temat postu:

Przecież chodzi o to żeby rozkosz trwała jak najdłużej Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Sob 19:37, 01 Lut 2014    Temat postu:

powiedz lepiej czy będzie trzymało??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Sob 19:42, 01 Lut 2014    Temat postu:

Ja nie wróżka. Przystąpiłbym do tego inaczej wiec sie nie mądrzę. A jak dokręcać to dymano-kluczem.

Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Sob 19:43, 01 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Sob 20:13, 01 Lut 2014    Temat postu:

ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 22:30, 01 Lut 2014    Temat postu:

Będzie gitara Smile)))
Powrót do góry
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Sob 22:42, 01 Lut 2014    Temat postu:

człowiek się uczy całe życie. dzisiaj wszedłem sobie na sąsiednie forum redmotorz i wyczytałem po cholere są umieszczane strzałki na tłokach. ano po to żeby tłok założyć strzałką do przodu. ciekawe jak u siebie założyłem....hmmmmmmmm. jednak moja niewiedza może kosztować grrrrrrrr.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 23:17, 01 Lut 2014    Temat postu:

A zwróciłeś uwagę na napis TOP na pierścieniach?
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Sob 23:17, 01 Lut 2014    Temat postu:

No weśśś nie mów, że przy montażu nie zastanowiłyby Cie te strzałki. Co w ogóle masz za tłoki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 23:24, 01 Lut 2014    Temat postu:

Wicher napisał:
człowiek się uczy całe życie. dzisiaj wszedłem sobie na sąsiednie forum redmotorz i wyczytałem po cholere są umieszczane strzałki na tłokach. ano po to żeby tłok założyć strzałką do przodu. ciekawe jak u siebie założyłem....hmmmmmmmm. jednak moja niewiedza może kosztować grrrrrrrr.....

Łooooooooooo a ty takich rzeczy nie wiesz???Smile)))) to podstawa:))))
Zawsze sobie zmierz suwmiarka lub wysokosciomierzem w pryzmie czy jest przesuniecie sworznia z osi tloka .Niektóre tloki nie maja przesunięcia na sworzniu to wtedy wkladasz obojetnie.I nie zawsze sie zaklada strzalka w strone rozrzadu czy wydechu w silnikach czterosuwowych bo np.w silniku cc700 zaklada sie strzalką do kola zamachowego bo silnik sie kreci w lewo hihi .
Ogolnie zasada jest jedna:
ZAWSZE ZAKLADA SIE SZERSZYM PŁASZCZEM TLOKA PO TEJ STRONIE W KTÓRĄ OBRACA SIE WAL KORBOWY LUB INACZEJ MÓWIĄC PRZESUNIĘCIEM SWORZNIA Z OSI TLOKA ODWROTNIE DO KIERUNKU OBROTÓW WALU KORBOWEGO.
Czyli jak masz almota tloki w dolniaku to strzalkami do wydechu Smile.Zrzuć glowice bo to jest 10 minut i zobacz to bo jak sie pomyliles to dlugo sie nie nacieszysz Smile)).A napisami na boku pierscienia Top czy inne ZAWSZE DO GORY W STRONE DENKA TLOKA.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Sob 23:36, 01 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Sob 23:46, 01 Lut 2014    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
A zwróciłeś uwagę na napis TOP na pierścieniach?
Wojtek

na to akurat zwróciłem uwagę. pierścionki dobrze
Prince napisał:
No weśśś nie mów, że przy montażu nie zastanowiłyby Cie te strzałki. Co w ogóle masz za tłoki?

tłoki Almoty. No nie zwróciłem uwagi na te strzałki
Dawid1981 napisał:
Łooooooooooo a ty takich rzeczy nie wiesz???Smile)))) to podstawa:))))....

ano bo to mój pierwszy samodzielnie składany silnik i kuźwa nie wiedziałem o tym. to tak jest jak człowiek zabiera się za coś czego wcześniej nie robił a nie miał się od kogo nauczyć tego. dać komuś żeby spartolił to lepiej spartolić samemu bo wtedy wiadomo gdzie się błędy popełnia i można ich uniknąć następnym razem. drugi silnik jak będę robił to już będzie wiadomo co i jak a tak to frycowe trzeba płacić jak to się u nas mówi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 0:14, 02 Lut 2014    Temat postu:

Dawid ,sory ale ten opis z szerszym płaszczem tłoka w stosunku do obrotów wcale nie jest jasny.To gdzie on w koncu ma być ? na dole cylindra czy na górze .Powiedz - opisz na przykładzie dolniaka, to będzie bardzej czytelne dla laików mechaniki.Ja mam akurat założone ok,ale to będzie przestroga dla innych ,bo mogą kiedyś trafić na tłoki bez strzałek i wtedy trzeba sobie pomierzyć i odpowiednio założyć w stosunku do obrotów,aby nie było takiej sytuacji w jakiej znalazł się Wicher.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Nie 0:18, 02 Lut 2014    Temat postu:

Wicher napisał:

ano bo to mój pierwszy samodzielnie składany silnik i kuźwa nie wiedziałem o tym. to tak jest jak człowiek zabiera się za coś czego wcześniej nie robił a nie miał się od kogo nauczyć tego. dać komuś żeby spartolił to lepiej spartolić samemu bo wtedy wiadomo gdzie się błędy popełnia i można ich uniknąć następnym razem. drugi silnik jak będę robił to już będzie wiadomo co i jak a tak to frycowe trzeba płacić jak to się u nas mówi


Za to masz u mnie piwo przy najblizszej okazjii...
i drugie ze nie boisz sie przyznac do błedów.....

bo podejrzewam ze połowa z obecnych tez kiedys takiego babola walneła i zebys ich teraz rozgrzanymi do czerwonosci kolankami przypiekał to za nic sie do tego nie przyznaja.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 0:24, 02 Lut 2014    Temat postu:

A jeszce dodam że jak odebrałem swoje gary ze szlifierni to dostałem pierscienie z Primy super wykonane ,i niestety żadnych znaków TOP nie było na nich.A że wiedziałem o tym jak ważne jest odpowiednie założenie to musiałem je porządnie obejrzeć,podcięcia zatoczenia itp. aby dobrze założyć.Tylko ja akurat o tym wiedziałem co nie znaczy że ktoś kto robi to pierwszy raz założy dobrze gdy nie ma znaków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 1:17, 02 Lut 2014    Temat postu:

j35 napisał:
Dawid ,sory ale ten opis z szerszym płaszczem tłoka w stosunku do obrotów wcale nie jest jasny.To gdzie on w koncu ma być ? na dole cylindra czy na górze .Powiedz - opisz na przykładzie dolniaka, to będzie bardzej czytelne dla laików mechaniki.Ja mam akurat założone ok,ale to będzie przestroga dla innych ,bo mogą kiedyś trafić na tłoki bez strzałek i wtedy trzeba sobie pomierzyć i odpowiednio założyć w stosunku do obrotów,aby nie było takiej sytuacji w jakiej znalazł się Wicher.


Jak jest przesuniecie na sworzniu to sie mierzy od brzegu otworu sworznia do plaszcza tloka z obu stron i wylapuje sie gdzie jest wiecej.
Jak juz wiemy z której strony tlok jest szerszy to ta szersza strona tloka zakladamy po prawej stronie wowczas gdy wal sie obraca w prawo.A jak wal sie obraca w lewo jak w cc700 to szersza strona tloka z lewej strony.
Chyba juz jasne Smile)))
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 27, 28, 29  Następny
Strona 24 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin