Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Nie 12:46, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Głęboką miską będziesz wszędzie wadzić. Wybrałem osobiście średnią. A co do głębokiej to żeby ona działała to trzeba ssanie obniżyć żeby olej z dołu miski zasysała pompa już schłodzony. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Nie 13:12, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
a ja wam panowie powiem że te teorie o chłodzeniu to mi się dzisiaj wesoło czyta -niech sobie ktoś wkręci czujnik temp w miske to dopiero się dowie jak te silniki pracują |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Nie 13:40, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
po terenie nigdzie nie będę jeździł, preferuje asfalt i tego się będę trzymał. wszyscy mówią o średniej misce ale żeby nie było wątpliwości to chodzi mi o taką bo tylko takie aluminiowe znalazłem [link widoczny dla zalogowanych] a co do uralowskiej pompy to pierścienie mam od blusa także powinny sobie z olejem poradzić tylko nigdzie nie mogę jej znaleźć |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Nie 14:21, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
To jest głęboka, jest jeszcze średnia, połowę tej wielkości. |
|
Powrót do góry |
|
|
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Nie 14:25, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Nie 14:28, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
mysle ze do solówki i do turystyczno -rekracyjnej jazdy wystarczy w zupełnosci standartowa miska, tak mysle , i taka stosuje u siebie...
przy koszu i jezdzie w durzych miastach lub ciezkim terenie to jest jeszcze o czym dyskutowac ale w solowce urzywanej własnie turystycznie i rekracyjnie to uwazam ze bez sensu...ale kazdy robi po swojemu. |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Nie 15:11, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Szefostwo ,ja osobiście wole dać trzykrotnie więcej niz kosztuje aluminiowa i miec spokój.Kupiłem kiedyś od Zdunka i jestem zadowolony.Moi znajomi tez je mają i nie narzekają.A jak masz coś nie tak z przylgnią głowicy to niestety czeka cię planowanie pod te tansze alu.I nie wszędzie chcą je planowac ,ewentualnie wysyłka np,do Bimbra.Uszczelka tania /alledrogo/+ przesyłka+ koszta przesyłki głowicy + planowanie =więcej |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Nie 15:13, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
szefostwo napisał: | http://allegro.pl/miska-oleju-alumin-srednia-m-72-k-750-mb750-ural-i3898907424.html |
o taką właśnie mi chodziło tylko nie mogłem mendy poszukać. wadzić raczej nigdzie nie będzie a chłodzenie lepsze i mniej oleju niż w tej głębokiej |
|
Powrót do góry |
|
|
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Nie 15:21, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
j35, czyli co to za uszczelka? Pokaż jak możesz albo podaj jakiś kontakt, bo skoro sprawdzona, to może się kiedyś przydać. |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Nie 15:53, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Strona głowna , dział mechanika Uszczelki głowicy, rys 2 , 2.1 takie własnie stosuje.Kontakt wyśle Ci na priv.Ja stosuje takie a jak ktoś ma inne zdanie to niech sobie ma:). |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 20:54, 27 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Wicher napisał: | za docieranie i składanie i tak wezmę się dopiero po niedzieli chyba że jutro gdzieś pastę dostane. podporę zrzucać do docierania czy nie??? a i masz jakiś sposób na zablokowanie wału aby się nie obracał podczas docierania??? jakby był na wierzchu to w imadło i heja naprzód. |
Wlasnie skladam moj silnik dalej i kolejna porazka.JAk dotzresz kolo zamachowe to uwazaj na jedna sprawe .Jak zalozylem podkladke falista na wal i przetloczony odrzutnik ktore sie opieraja na bierzni lozyska to po dokreceniu stożek lapie aby aby i musze podtoczyc kolo zamachowe z czola zeby zrobic tam wiecej luzu.
Najpierw wchodzi na lozysko falista a pozniej odrzutnik w ktorego przetloczeniu siedzi ta falista.
I dlatego dobrze jest wrzucic obie podkladki na wal bez podpory i dokrecic srednio mocno kolo zeby zweryfikowac czy stożek juz lapie bo jak po odkreceniu i lekkim puknięciu kolo zleci to jest porazka .
Nie wiem czy inni zwracali na to uwage ale mozna sie na tym podlamac i kolo szybko zacznie latac.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 21:14, 27 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Pon 21:01, 27 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Jak już koło pod chodzone to siada podczas docierania, raz, drugi aż się w końcu oprze. Może być i tak że jak podtoczysz to ci będzie o blok ocierać. |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Pon 21:20, 27 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
dzisiaj wziąłem się za docieranie koła. niby sie trochę dotarło ale to nadal chyba nie jest to. nakładałem paste i jazda lewo prawo. na początku większy opór potem mniejszy. jak już był całkowicie mały opór to czyściłem i nakładałem jeszcze raz i od nowa. po dwóch godzinach kręcenia wziąłem ściągnąłem zamach wyczyściłem od pasty (na wale nie czyściłem), założyłem z powrotem i na całej powierzchni był ślad pasty ale tylko taki minimalny. nie wiem czy to jeszcze docierać???? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 21:24, 27 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
balu napisał: | Jak już koło pod chodzone to siada podczas docierania, raz, drugi aż się w końcu oprze. Może być i tak że jak podtoczysz to ci będzie o blok ocierać. |
NAd blokiem jest jeszcze sporo miejsca bo na to zwracalem uwage ))) a nad stozkiem walu podczas gdy kolo juz lapie jest ponad 2mm wiec bedzie git.A kolo w ladnym stanie .Widzialem gorsze w silnikach i dzialalo.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 21:28, 27 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Pon 21:25, 27 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
a falista czasem nie przychodzi jako druga na wał???? odrzutnik jako pierwszy??? |
|
Powrót do góry |
|
|
|