Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

remont k-750 ciąg dalszy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Nie 12:46, 26 Sty 2014    Temat postu:

Głęboką miską będziesz wszędzie wadzić. Wybrałem osobiście średnią. A co do głębokiej to żeby ona działała to trzeba ssanie obniżyć żeby olej z dołu miski zasysała pompa już schłodzony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Nie 13:12, 26 Sty 2014    Temat postu:

a ja wam panowie powiem że te teorie o chłodzeniu to mi się dzisiaj wesoło czyta -niech sobie ktoś wkręci czujnik temp w miske to dopiero się dowie jak te silniki pracują
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Nie 13:40, 26 Sty 2014    Temat postu:

po terenie nigdzie nie będę jeździł, preferuje asfalt i tego się będę trzymał. wszyscy mówią o średniej misce ale żeby nie było wątpliwości to chodzi mi o taką bo tylko takie aluminiowe znalazłem [link widoczny dla zalogowanych] a co do uralowskiej pompy to pierścienie mam od blusa także powinny sobie z olejem poradzić tylko nigdzie nie mogę jej znaleźć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Nie 14:21, 26 Sty 2014    Temat postu:

To jest głęboka, jest jeszcze średnia, połowę tej wielkości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Nie 14:25, 26 Sty 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Nie 14:28, 26 Sty 2014    Temat postu:

mysle ze do solówki i do turystyczno -rekracyjnej jazdy wystarczy w zupełnosci standartowa miska, tak mysle , i taka stosuje u siebie...
przy koszu i jezdzie w durzych miastach lub ciezkim terenie to jest jeszcze o czym dyskutowac ale w solowce urzywanej własnie turystycznie i rekracyjnie to uwazam ze bez sensu...ale kazdy robi po swojemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 15:11, 26 Sty 2014    Temat postu:

Szefostwo ,ja osobiście wole dać trzykrotnie więcej niz kosztuje aluminiowa i miec spokój.Kupiłem kiedyś od Zdunka i jestem zadowolony.Moi znajomi tez je mają i nie narzekają.A jak masz coś nie tak z przylgnią głowicy to niestety czeka cię planowanie pod te tansze alu.I nie wszędzie chcą je planowac ,ewentualnie wysyłka np,do Bimbra.Uszczelka tania /alledrogo/+ przesyłka+ koszta przesyłki głowicy + planowanie =więcej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Nie 15:13, 26 Sty 2014    Temat postu:

szefostwo napisał:
http://allegro.pl/miska-oleju-alumin-srednia-m-72-k-750-mb750-ural-i3898907424.html

o taką właśnie mi chodziło tylko nie mogłem mendy poszukać. wadzić raczej nigdzie nie będzie a chłodzenie lepsze i mniej oleju niż w tej głębokiej Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Nie 15:21, 26 Sty 2014    Temat postu:

j35, czyli co to za uszczelka? Pokaż jak możesz albo podaj jakiś kontakt, bo skoro sprawdzona, to może się kiedyś przydać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 15:53, 26 Sty 2014    Temat postu:

Strona głowna , dział mechanika Uszczelki głowicy, rys 2 , 2.1 takie własnie stosuje.Kontakt wyśle Ci na priv.Ja stosuje takie a jak ktoś ma inne zdanie to niech sobie ma:).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 20:54, 27 Sty 2014    Temat postu:

Wicher napisał:
za docieranie i składanie i tak wezmę się dopiero po niedzieli chyba że jutro gdzieś pastę dostane. podporę zrzucać do docierania czy nie??? a i masz jakiś sposób na zablokowanie wału aby się nie obracał podczas docierania??? jakby był na wierzchu to w imadło i heja naprzód.


Wlasnie skladam moj silnik dalej i kolejna porazka.JAk dotzresz kolo zamachowe to uwazaj na jedna sprawe .Jak zalozylem podkladke falista na wal i przetloczony odrzutnik ktore sie opieraja na bierzni lozyska to po dokreceniu stożek lapie aby aby i musze podtoczyc kolo zamachowe z czola zeby zrobic tam wiecej luzu.
Najpierw wchodzi na lozysko falista a pozniej odrzutnik w ktorego przetloczeniu siedzi ta falista.
I dlatego dobrze jest wrzucic obie podkladki na wal bez podpory i dokrecic srednio mocno kolo zeby zweryfikowac czy stożek juz lapie bo jak po odkreceniu i lekkim puknięciu kolo zleci to jest porazka .
Nie wiem czy inni zwracali na to uwage ale mozna sie na tym podlamac i kolo szybko zacznie latac.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 21:14, 27 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Pon 21:01, 27 Sty 2014    Temat postu:

Jak już koło pod chodzone to siada podczas docierania, raz, drugi aż się w końcu oprze. Może być i tak że jak podtoczysz to ci będzie o blok ocierać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pon 21:20, 27 Sty 2014    Temat postu:

dzisiaj wziąłem się za docieranie koła. niby sie trochę dotarło ale to nadal chyba nie jest to. nakładałem paste i jazda lewo prawo. na początku większy opór potem mniejszy. jak już był całkowicie mały opór to czyściłem i nakładałem jeszcze raz i od nowa. po dwóch godzinach kręcenia wziąłem ściągnąłem zamach wyczyściłem od pasty (na wale nie czyściłem), założyłem z powrotem i na całej powierzchni był ślad pasty ale tylko taki minimalny. nie wiem czy to jeszcze docierać????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 21:24, 27 Sty 2014    Temat postu:

balu napisał:
Jak już koło pod chodzone to siada podczas docierania, raz, drugi aż się w końcu oprze. Może być i tak że jak podtoczysz to ci będzie o blok ocierać.


NAd blokiem jest jeszcze sporo miejsca bo na to zwracalem uwage Smile))) a nad stozkiem walu podczas gdy kolo juz lapie jest ponad 2mm wiec bedzie git.A kolo w ladnym stanie .Widzialem gorsze w silnikach i dzialalo.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 21:28, 27 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pon 21:25, 27 Sty 2014    Temat postu:

a falista czasem nie przychodzi jako druga na wał???? odrzutnik jako pierwszy???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 27, 28, 29  Następny
Strona 21 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin