Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Pon 8:15, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
olej wlewasz normalnie górą po odkreceniu korka, a uszczelki do amorów chyba handlarze mają... |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Pią 22:26, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
no to Pany moto praktycznie poskładane. Pierwsza jazda odbyta i już od razu pierwsza awaria. Fakt faktem że pierdoła ale zawsze awaria. Opiszę ją w innym dziale. Jutro wstawie fotki jak wygląda "kaśka" po moim remoncie. Pierwsze wrażenia z jazdy "bezcenne". Moje spostrzeżenia też postaram się opisać. |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Nie 19:18, 08 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
taa daa
[link widoczny dla zalogowanych]
jutro dorzuce więcej jak skończę kompletnie skręcanie |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Nie 19:24, 08 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
No to zaszalałeś. |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Nie 19:27, 08 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
trochę tak ale tak właśnie sobie ją wyobrażałem. jeszcze muszę dopracować kilka mankamentów |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Nie 23:06, 08 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Wyjeb te amory albo skróć, jeśli to te słynne, bo coś błotnik odstaje. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 7:48, 09 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Wicher napisał: | taa daa
[link widoczny dla zalogowanych]
jutro dorzuce więcej jak skończę kompletnie skręcanie |
bleeeee |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Pon 15:41, 09 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Michal_ napisał: | Wyjeb te amory albo skróć, jeśli to te słynne, bo coś błotnik odstaje. |
to nie te słynne. oryginały na wkładach od malucha. trzpienie skrócone do granic możliwości także skok praktycznie minimalny |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Sob 20:43, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
jest ktoś chętny na wyregulowanie gaźników przy mojej kaśce??? chińskie k302. no za gnoja nie mogę ich ustawić. niby wszystko robię wg instrukcji i dupa. ciężko zapala, okopie się jak nienormalny. szczerze to mam małe doświadczenie bo nigdy żadnych gaźników nie regulowałem i też nie wiem jak motor powinien prawidłowo "gadać". generalnie to dla mnie czarna magia!!!! z tego co się naczytałem i naoglądałem na youtube to przy prawidłowo wyregulowanym gaźniku jeden kop i motor chodzi. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 21:06, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Wicher napisał: | ...przy prawidłowo wyregulowanym gaźniku jeden kop i motor chodzi. |
Do tego dodaj prawidłową iskrę, która w prawidłowym momencie "błyśnie". |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Sob 21:11, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
zapłon elektronik, iskra jest. kuźwa najgorsze jest to że niby wszystko dobrze a głupi rusek uparty jak osioł.
mój pierwszy motocykl w życiu i pewnie dlatego nie mogę sobie z nim poradzić. jutro porobię filmiki jak mi się uda i może na słuch coś mi doradzicie
Ostatnio zmieniony przez Wicher dnia Sob 21:30, 14 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 21:32, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
A zapłon na pewno dobrze stawiony? |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Sob 21:43, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
no ustawiłem praktycznie GMP na tłoku i kręcę tą tarczą sterującą tak że dioda gaśnie (najpóźniejszy zapłon) i cofam o kilka mm i wg opisu Potomka powinno być ok. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:07, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Za daleko jesteś żeby podjechać zobaczyć, obadać. Ale jak świeczka wilgotna, przytykanie dolotów nie pomaga, a zawory, pierścionki wpozo i iskra zdrowa ( zapłon elektronik to nie ma wątpliwości) to spróbowałbym ( wirtualnie ) szukać w zapłonie. Może najprościej byłoby Ci spróbować z ręczną korektą zapłonu ( na kierze) -naprawdę to proste.
Swoja drogą już rozumiem skąd takie Twoje ostatnie wpisy na forum
Noga nie boli?
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Sob 22:09, 14 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Sob 22:16, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
tego ręcznego nie mam. rozje..ał mi się. jutro ponagrywam trochę telefonem i będziemy dalej działać. |
|
Powrót do góry |
|
|
|