Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont K-750
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Śro 12:50, 13 Lut 2013    Temat postu:

Żadny'chuje'mnych wpływów nie stwierdziłem. Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Śro 20:14, 13 Lut 2013    Temat postu:

A jakie masz kable do tego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Śro 21:41, 13 Lut 2013    Temat postu:

Silikonowe z węglem w środku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Śro 22:07, 13 Lut 2013    Temat postu:

Ale od czegoś czy sam ciąłeś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Śro 22:30, 13 Lut 2013    Temat postu:

Dobrałem jakieś ze szrotu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Śmigiel_P




Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 20:57, 14 Lut 2013    Temat postu:

Podepnę się pod temat, bo mam wątpliwość co do przedniej podpory w moim dolniaku, którego składam.

To jest iny typ niż ma Szefostwo. Ma zaokrągloną tylną ścianę, co powoduje, że wycięcie sięga prawie krawędzi karteru (zobaczcie na zdjęcie poniżej). No i tu moja zagwostka, czy olej stamtąd ma szansę dostać się do odrzutnika?

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Czw 21:37, 14 Lut 2013    Temat postu:

Śmigiel_P napisał:
Podepnę się pod temat, bo mam wątpliwość co do przedniej podpory w moim dolniaku, którego składam.

To jest iny typ niż ma Szefostwo. Ma zaokrągloną tylną ścianę, co powoduje, że wycięcie sięga prawie krawędzi karteru (zobaczcie na zdjęcie poniżej). No i tu moja zagwostka, czy olej stamtąd ma szansę dostać się do odrzutnika?

[link widoczny dla zalogowanych]

gdzieś to wyrwał? trzeba do tego odrzutnik tuningować
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Czw 22:54, 14 Lut 2013    Temat postu:

To dopiero teraz widzę, że u mnie jest dość konkretnie spiłowany karter w tym miejscu:

[link widoczny dla zalogowanych]

O co chodzi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Śmigiel_P




Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 23:21, 14 Lut 2013    Temat postu:

Cytat:
To dopiero teraz widzę, że u mnie jest dość konkretnie spiłowany karter w tym miejscu


Mówisz o tym wyszlifowanej płaszczyźnie dookoła wystającego kołnierza podpory?
To jest wyfrezowanie fabryczne. Konieczne, bo blisko tej płaszczyzny kręci się odrzutnik, do którego wylewa się olej z wycięcia w podporze.


Cytat:
gdzieś to wyrwał? trzeba do tego odrzutnik tuningować


To jest to co zastałem w silniku. A nie nosił on znamion wcześniejszej rozbiórki i montażu (środek raczej nominalny). Tak podejrzewałem, że nie zadziała to w pełni poprawnie.
A na czym miał by polegać ten tuning odrzutnika?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Czw 23:31, 14 Lut 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

O to mi chodzi, jest co najmniej kilka milimetrów za krótkie, jeśli porównać do Twojego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 23:32, 14 Lut 2013    Temat postu:


Często chodziło mi po głowie żeby tam ten wylew oleju zrobić bardziej zdecydowany. A tu ruscy wygładzili żeby już cały olej spływał po ściankach nie dostając się do czopu wału ;D

A serio albo to jakiś niewypał fabryczny. Jakies 140% normy trzeba było wykonać z okazji powrotu łajki z kosmosu, albo coś..
Albo jakiś odrzutnik, jego śruba albo gwoźdź w odrzutniku to tak pięknie obrobił.

Twisted Evil


szefostwo napisał:

O to mi chodzi, jest co najmniej kilka milimetrów za krótkie, jeśli porównać do Twojego.


Chodzi o odlew? To różnie wychodzi. Płaszczyzną frezowania środka bloku sie nie przejmuj. Podpora ma wychodzić kilka milimetrów tak żeby wchodziła i była zasłonięta przez odrzutnik gnojówki.


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Czw 23:56, 14 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Śmigiel_P




Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 23:39, 14 Lut 2013    Temat postu:

Właśnie o tym myślałem. Sądzisz, że u Ciebie jest jakoś bardziej wyszlifowane niż u mnie? Moje zdjęcie jest bardziej "z profilu" i z inną podporą więc może sprawiać wrażenie, że coś tam jest inaczej.
Oczyść to miejsce i zobacz czy masz równo wyszlifowane (wyfrezowane) na całej powierzchni. Na tym zdjęciu nie widać, żeby było coś tam dodatkowo wyharatane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Czw 23:47, 14 Lut 2013    Temat postu:

Równo jest, ale to wygląda na stosunkowo świeże, dlatego mnie dziwi. No ale cóż, niech sobie będzie i takie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Pią 0:46, 15 Lut 2013    Temat postu:

Śmigiel_P napisał:
Cytat:
To dopiero teraz widzę, że u mnie jest dość konkretnie spiłowany karter w tym miejscu


A na czym miał by polegać ten tuning odrzutnika?

odpowiednio trzeba by go przeprofilować, ale łatwiej wymienić podporę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Pią 16:01, 22 Lut 2013    Temat postu:

Uszczelki pod głowice - jakie kupić? Miedziane? Stalowo-miedziane czy może z tworzywa jakiegoś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 4 z 26

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin