Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:31, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Niestety potwierdziła mi się niezbyt pozytywna opinia o pierścieniach dostarczanych z tłokami z Almotu.
Pierwszy pierścień kompresyjny w jednym opakowaniu ma całkiem przyjemny chrom zrobiony na lustro a kolejne opakowanie zawiera ten sam pierścień tyle, że powierzchnia chromowana jest matowa i nierówna.
Jeden z pierścieni olejowych pękł przy zakładaniu, nawet nie zdążyłem rozewrzeć szczypiec do pierścieni na tyle by go włożyć na tłok, pękł na trzy kawałki.
Luzy na zamkach są raczej z tych górnych montażowych 0,4-0,45 mm, a na jednym z pierwszych pierścieni kompresyjnych 0,55 mm. |
|
Powrót do góry |
|
|
Wojt@s
Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 21:58, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Gobert ja brałem niecały miesiąc temu tłoki i słowa złego nie żekne, u mnie były dolne wymiary na zamkach 0,15-0,20
Z pierścieniami nie miałem problemu, ja akurat ręcznie zakładam je, pasowanie tłok/cylinder na 8 setek było.
A pomierzyłeś pasowania tłok/cylinder po otrzymaniu ze szliferni?? bo czasem pany robią luźniej bo się później z reklamacją przychodzi.
Ostatnio zmieniony przez Wojt@s dnia Wto 21:59, 06 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 5:35, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Mierzyłem i wyszło im różnie 8-9 setek luzu na jednym cylindrze mierząc w różnych miejscach, tłoki też mają rozrzut wymiarów nawet do dwóch setek w stosunku do wymiaru nabitego na denku. Ogólnie jest to lepszy wyrób ale nie ma powodów do pełnego zadowolenia - Almot musi jeszcze sporo popracować nad kontrolą jakości. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 9:26, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
A tak przy okazji, ile kosztują Almot'owskie tłoki/swożnie/pierścienie? |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 9:37, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Jak się dowiadywałem u gościa (ma sklep na brzeskiej) co ma dostęp do tych gratów.
Komplet do dolniaka ma kosztować 150zł. |
|
Powrót do góry |
|
|
Wojt@s
Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 10:42, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Klapek do urala płaciłem po 57 za kompletny tłok ( pierscionki, sworzeń, bez zawleczek ) |
|
Powrót do góry |
|
|
Jura
Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:33, 11 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Po dłuższej przerwie znów wziąłem się za skończenie silniczka i co za tym idzie pojawiły się kolejne pytania. Mianowicie rozglądam się za uszczelkami pod głowice. Jakoś do tych ruskich aluminiowych nie jestem zbytnio przekonany, możliwe, że się mylę, ale.. Znalazłem u Pana Łyżwy takie oto uszczelki miedziane o różnych grubościach.
1,6 mm
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz 0,5 mm
[link widoczny dla zalogowanych]
Cenowo jest całkiem, całkiem i podejrzewam, że są to chinolskie wyroby.
Panowie, które polecacie? No chyba, że macie jakiś namiar na równie dobre i tanie
Kolejna sprawa to koła rozrządu. Znalazłem takowe:
[link widoczny dla zalogowanych]
Po ile można kupić tego typu rozrząd na bajzlu, będąc nigdy nie spytałem? Podejrzewam że taniej ale czy duża jest różnica? |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:46, 11 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Hej.
Co do kół to na ostatnim bajzlu ceny kształtowały się od 90 do 150zł
Widziałem dwa typy - ten co pokazujesz i taki z mniejszą ilością otworów.
Co do jakości się nie wypowiem - sam szukam czegoś na rozrząd. |
|
Powrót do góry |
|
|
storm007
Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 10:33, 12 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Jura napisał: | Po dłuższej przerwie znów wziąłem się za skończenie silniczka i co za tym idzie pojawiły się kolejne pytania. Mianowicie rozglądam się za uszczelkami pod głowice. Jakoś do tych ruskich aluminiowych nie jestem zbytnio przekonany, możliwe, że się mylę, ale.. Znalazłem u Pana Łyżwy takie oto uszczelki miedziane o różnych grubościach.
1,6 mm
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz 0,5 mm
[link widoczny dla zalogowanych]
Cenowo jest całkiem, całkiem i podejrzewam, że są to chinolskie wyroby.
|
Dlaczego nie jestes przekonany do oryginalnych uzczelek pod glowice? Miales juz z nimi jakies problemy? Ja mialem prolemy z miedziowanymi. Albo je "wydmuchiwalo" albo wyciskalo przy dokrecaniu. Wywalilem wszystkie miedziowane i na orginalnych blaszkach jest swiety spokoj, przykrecasz glowice, raz ja dokrecasz i zapominasz o tej czesi silnika. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 10:54, 12 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
storm007 napisał: |
Dlaczego nie jestes przekonany do oryginalnych uzczelek pod glowice? Miales juz z nimi jakies problemy? Ja mialem prolemy z miedziowanymi. Albo je "wydmuchiwalo" albo wyciskalo przy dokrecaniu. Wywalilem wszystkie miedziowane i na orginalnych blaszkach jest swiety spokoj, przykrecasz glowice, raz ja dokrecasz i zapominasz o tej czesi silnika. |
Szczesliwi ci co mają ładne powierzchnie na głowicach
Ale coś za coś- im od mocy puszczają koła zamachowe |
|
Powrót do góry |
|
|
Jura
Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:28, 12 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Storm007 nie, nie miałem gdyż jeszcze ich nie ekspluatowałem, ale widząc wykonanie reszty części choziażby wałki rozrządów nie spodziewam sie "szału" po tego typu częściach. Poza tym nie jestem w stanie stwierdzić czy głowce są "równe". Ja i tak tym wynalazkiem nie mam zamiary dużo jeździć. Motor ma być dla syna i to już jego decyzja co on z nim zrobi. |
|
Powrót do góry |
|
|
Wojt@s
Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 21:42, 12 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ja w kaśce tej i poprzedniej latałem na oryginałach, tylko że jedna zasada, za każdym zrzuceniem głowicy nowa uszczelka. |
|
Powrót do góry |
|
|
pietroni
Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pon 22:08, 12 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Dla mieszkających w okolicy Wa-wy uszczelki Warszawa,Gimnazjalna 18a
22 664 89 10
Ostatnio zmieniony przez pietroni dnia Wto 7:22, 13 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
storm007
Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 20:51, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Wojt@s napisał: | Ja w kaśce tej i poprzedniej latałem na oryginałach, tylko że jedna zasada, za każdym zrzuceniem głowicy nowa uszczelka. |
O tym to juz nawet nie warto przypominac bo to jest oczywiste. Kondona tez dwa razy sie nie uzywa. |
|
Powrót do góry |
|
|
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
|