Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont dolniaka M-72
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 19:11, 03 Mar 2011    Temat postu:

W temacie pierścieni to zdecydowanie tom ring .Nie blu .
Wyślij im tłok i tuleję tak najlepiej.
3 dni i gotowe 120 zl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doktor




Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:47, 03 Mar 2011    Temat postu:

agrupa napisał:
..A co tam u Ciebie w temacie? jakieś diagnozy?

Raczej prognozy.... Arrow Emka fajna jest,i owszem....do kalendarza!
Very Happy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:45, 04 Mar 2011    Temat postu:

No wlasnie trzeba zwracac uwage na szczegoly, bo potem sa takie szopki.
Jakos nie doczytalem ze masz caly komplet Almota, wowczas tez bym napisal o fazowaniu sworzni. Ta wada byla przyczyna kilku szybkich remontow na grupie Dziki Junak.
W kazdym razie teraz rozebrac i zrobic porzadnie bedzie duzo latwiej niz pozniej.

Prince, nie sadze zeby pierscienie innych wytworcow byly twardsze niz Motusy - robione sa pewnie z tego samego materialu kupionego w tej samej hucie, tylko dokladniej ( mam nadzieje ) zrobione.

Grubsze honowanie nie wymaga zbierania materialu ani zadnych strasznych zabiegow.
Wejdz na YouTube i w okienku szukaj wpisz "flex hone"
Obejrzyj filmy ktore ci wyskocza Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
austringer




Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 11:10, 04 Mar 2011    Temat postu:

Agrupa, ile zapłaciłeś za remont popychaczy i gdzie robiłeś ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orita




Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 23:41, 06 Mar 2011    Temat postu:

Przepraszam a dlaczego tom ring jest dobry a blu zły ? Chodzi mi o to w czym jest gorszy ? Bo słyszałem o nich dobre opinie , o tom zresztą też .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 0:14, 07 Mar 2011    Temat postu:

austringer napisał:
Agrupa, ile zapłaciłeś za remont popychaczy i gdzie robiłeś ?

agrupa jest chory i w tym miejscu pozdrawiamy Wink
Regeneracje tego typu przeprowadza świątek w Bydgoszczy.

Cytat:
Przepraszam a dlaczego tom ring jest dobry a blu zły ? Chodzi mi o to w czym jest gorszy ? Bo słyszałem o nich dobre opinie , o tom zresztą też

Bo Blusowe pewnie sie za mało świeciły dla Hiusa ;]
Tez miałem dobre opinie o Blusie który na notabene robi to co mu odda prima która to z kolei pojedyncze zamówienia ma głęboko gdzieś.

Doktor- żeś sie rozpisał o problemach. ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 19:19, 07 Mar 2011    Temat postu:

Podczas swojego doktoratu zamawiałem pierścienie tu i tu jednak na pierwszy rzut oka te z tomringu wydają sie bardziej dokładnie wykonane
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 19:21, 07 Mar 2011    Temat postu:

Doktor jest pod wrażeniem krótkiej prądnicy więc sza niech się chłopisko nacieszy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doktor




Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:17, 08 Mar 2011    Temat postu:

Święte słowa Hiusa! Very Happy
To jest właśnie ta prądnica:
[link widoczny dla zalogowanych]
Niniejszym oznajmiam,że po latach tułaczki i wytężonych poszukiwań znalazł się oryginalny i chwilowo Very Happy sprawny zestaw, czyli krótka prądnica G11A oraz duży metalowy regulator PP31.. Cool
Jeszcze tylko powtórzymy remoncik silnika (drobiazg,prawda?) i.... potem juz z górki..!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 10:34, 10 Mar 2011    Temat postu:

Witam.

Dzięki Princu za wstęp.
Silniczek pójedzie do poprawki, poprawimy sworzeni i zrobimy nowe pierścienie.
NIestety dalszy ciąg tematu będzie dopiero za kilka miesięcy, teraz remontuje kolano Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:57, 10 Mar 2011    Temat postu:

Przykra sprawa z kolanem, współczuję.
Szybkiego powrotu do zdrowia Ci życzę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
emku




Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 17:22, 25 Cze 2011    Temat postu:

Witam!
Pisze tu, bo moja tragedia dolniaka własnie dotyczy. A stało sie tak:
Dzis w trakcie grzebania przy emce odkrylem, że prądnica dziwnie chodzi i szumi, postanowilem ją wyciagnac i okazalo sie, że odkręciła się nakrętka która mocuje tryb i klin wpadł do środka silnika. Klin udało wyciagnać mi sie magnesem na tyczce, ale nakrętki nie mogę zlokalizowac a jestem pewien na 100% ze musi tam być. Odkręciłem miskę, siatki i nigdzie jej nie ma. Co robic?? jak ją zlokalizowac?? a może sprawę zbagatelizowac bo nie jedne nakrętki w silniku dolniaka sie znajdowalo;]

Pozdrawiam i czekam na odp.
Marcin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 21:34, 25 Cze 2011    Temat postu:

hej.

Odkręć pokrywę rozrządu - pewnie tam ją znajdziesz Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
austringer




Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 21:40, 26 Cze 2011    Temat postu:

Witam,
też jestem na etapie składania silnika, z tym ze mój silnik jest już prawie złożony pozostało zamocować sprzęgło i przykręcić korek z bagnetem, którego jeszcze nie mam. Ale do rzeczy po montażu nowego wałka ( miał być od k 750) okazało się, ze wałek w jednym miejscu zacina się. Okazało się że krzywki ocierają o blok a dokładnie o tą jego część w której mocowane są popychacze. Sam wałek ( a właściwie rysy na krzywkach wskazały gdzie szlifować ). Po oszlifowaniu bloku wałek kręcił się bez zacięć. Co do rozrządu to ja kupiłem używane na bazarze ze śladami niewielkiego zużycia. Po zamontowaniu nie stwierdziłem bicia i zanotowałem niewielki luz jaki spodziewał bym się raczej po nowym zestawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
emku




Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 14:35, 28 Cze 2011    Temat postu:

Znalazła sie pod rozrządem;] troszkę "wiórków" przy okazji wyciagnalem, ale to chyba nic groźnego. Dzięki agrupa !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Następny
Strona 16 z 18

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin