Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz Koblenz K-750
Dołączył: 23 Sty 2013 Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kOBLENZ NIEMCY
|
Wysłany: Śro 23:33, 23 Sty 2013 Temat postu: Regulator Napiecia RM7VN R1 LUB pRADNICA k 750 |
|
|
Witam mam pytanie kupilem sobie ostatnio K 750 z bocznym wozkiem mieszkam w Niemczech motocykl jest sprowadzony z Polski ,jednakrze mam problem kontrolka czerwona ladowania nie gasnie,wyciagnalem pradnice byl niedokrecony kontakt na szczotce ale sprawdzilem ja jak ktos mi poradzil mase na obudowe + na jedna z klem D lub Ja i zrobic zwore pradnica powinna sie krecic jak silnik szybciej ,jednakrze niestaty przy zwieraniu dziala tylko pot obrotu i nic po kolejnym zwarciu to samo,czy pradnica moze byc spalona ?????
mam elekrtoniczny Regulator RM7VN R1 czy on jest dobry do pradnicy z K 750???? MINUS NA MASE .,czy trzeba cos przerabiac byl juz zalozony w tym motocyklu.
Problemy zaczely gdy podlaczony zostal Prostownik aby naladowac Akumulator + zostal odlaczony a minus nie Akumulator zostal w motocyklu jednakrze nie byl dostatecznie naladowany a wiec podlaczono + a prostownik nie zostal odlaczony i tak probowano zapalic motocykl za kroryms razem odpalil i kontrolka juz nie gasla .
Czy ktos moze mi pomoc i powiedziec co moglo sie stac i jak to sprawdzic??
Kupilem motocykl po 17 latach przerwy a wiec przygoda zaczyna sie od poczatku.
Dziekuje z Gory za pomoc |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 9:50, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
w profilu masz zawód: elektromechanik, i nie wiesz jak sprawdzić czy prądnica działa..?
Daj jej prąd, jeśli działa to zacznie pracować jak silnik... |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Czw 16:58, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Ale, ale, Klapku, czy czasami tym sposobem nie sprawdzisz tylko stojana, o wirniku to jednak ten sposób nic raczej nie powie. Takie są moje osobiste przemyślenia, jeśli się mylę posypcie mi głowę popiołem |
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz Koblenz K-750
Dołączył: 23 Sty 2013 Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kOBLENZ NIEMCY
|
Wysłany: Czw 18:18, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Tak mam Elektromechanik tylko ze w moim zawodze glownie zajmowalismy sie Instalacjami Elektrycznymi w Budownictwie a mielismy malo praktyki z silnikami i pradnicami gdybym wiedzial nie prosil bym o pomoc a jak juz powiedzialem moj ostatni motocykl WSK 175 mialem 17 Lat temu a tam nie bylo pradnicy.
Takrze z gory dziekuje za podpowiedzi
Tak daj jej prad ale mase na obudowe a potem + na jedna z klem i zrobic zwore???
a CO DO REGULATORA NAPIECIA RM7VN R1 czy bedzie poprawnie pracowac z ta pradnica???? |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Czw 18:32, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
A to przepraszam , skąd się brał prąd w WSK 175 jak nie było prądnicy, no tak znowu się czepiam,zamiast na temat tego regulatora się wypowiedzieć, otóż nic o nim nie wiem to Ci nic nie powiem, co to w ogóle jest, elektronik jakiś , i od kogo? |
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz Koblenz K-750
Dołączył: 23 Sty 2013 Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kOBLENZ NIEMCY
|
Wysłany: Czw 18:38, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
TAK TO ELEKTRONIK ON JUZ BYL WBUDOWANY W K-750 ktore kupilem. |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Czw 18:44, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Ale masz jakieś dane na temat producenta, ewentualnie od czego on oryginalnie był? Wujek Google nic nie mówi na symbol który podałeś. |
|
Powrót do góry |
|
|
BEVCIO
Dołączył: 08 Lip 2011 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: Czw 18:46, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, zacisk prądowy "+" prądnicy połącz z "+" akumulatora , a masę prądnicy łączysz z drugim zaciskiem prądnicy i podłączasz "-" akumulatora,
wtedy prądnica powinna pracowac jak silnik.
Drugi sposób , gdy masz prądnice na motocyklu i motocykl da się odpalic, to odłączasz przy regulatorze glowny przewod prądowy prowadzący do prądnicy i zwarciu go na moment z masą.Jeśli pradnica wytwarza prąd , wtedy przy srednich obr. powinno wystąpić wyraźne iskrzenie pomiedzy przewodem a masą.
Sposoby te opisuje A.Cichowski , ksiazke polecam , możesz ją sobie ściagnąć-jest na necie np.[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:04, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
czyli
zacisk prądnicy Я do (+) akumulatora
obudowa prądnicy do (-) akumulatora
i dodatkowo trzeba przepuścić prąd przez wzbudzenie czyli zacisk prądnicy Ш połączyć z masą lub (-) akumulatora
wtedy prądnica powinna się obracać bez szarpnięć i zacięć z prędkością około jak popularna zielona wiertarka Celma na 1 biegu , albo ciut mniej |
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz Koblenz K-750
Dołączył: 23 Sty 2013 Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kOBLENZ NIEMCY
|
Wysłany: Czw 19:20, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
ja nie mam celmy mam tylko Hilti i Boscha w moim Samochodzie Warsztatowym |
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz Koblenz K-750
Dołączył: 23 Sty 2013 Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kOBLENZ NIEMCY
|
Wysłany: Czw 19:23, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Mariusz Koblenz K-750 napisał: | ja nie mam celmy mam tylko Hilti i Boscha w moim Samochodzie Warsztatowym | |
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz Koblenz K-750
Dołączył: 23 Sty 2013 Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kOBLENZ NIEMCY
|
Wysłany: Czw 19:28, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
gobert dziekuje za proste chlopskie wytlumaczenie wlasnie o to mi chodzilo gdzie co i jak podlaczyc tak jak to opisales .sprobuje jak bede mial chwilke czasu zobacze czy to chodzi.dzieki Pozdrawiam wszystkich jak beda problemy to sie odezwe |
|
Powrót do góry |
|
|
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:43, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Ja w sumie napisałem to samo co BEVCIO post wcześniej tylko po swojemu
Jak możesz to pokaż zdjęcie twojego regulatora, jest u nas raczej nieznany. |
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz Koblenz K-750
Dołączył: 23 Sty 2013 Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kOBLENZ NIEMCY
|
Wysłany: Pią 20:47, 25 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
[img]http://www.jawamarkt.cz/elektrik-2-2/elektronischer-regler-plus[/img][/img][/url] |
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz Koblenz K-750
Dołączył: 23 Sty 2013 Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kOBLENZ NIEMCY
|
Wysłany: Pią 20:48, 25 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
to jest z plusem na mase ja mam taki sam z minusem na mase |
|
Powrót do góry |
|
|
|