Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek 73
Dołączył: 08 Wrz 2015 Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: Śro 21:00, 27 Kwi 2016 Temat postu: Regulacja silnika |
|
|
Witam. Jestem z Piekar Śląskich i szukam kogoś kto oczywiście odpłatnie nauczy mnie regulować silnik w górnozaworowy dnieprze. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 6:23, 28 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Zasada ta sama dla wszystkich rucholi ale czy da sie go ogólnie wyregulować to już zależy od silnika i nie zawsze się to uda:)). |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 0:12, 29 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Każdy rusłan jest jak dzieło sztuki - niepowtarzalny |
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek 73
Dołączył: 08 Wrz 2015 Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: Sob 21:17, 30 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No to dziękuję filozofom i nadal szukam fachowca który nauczy mnie regulować ten silnik. |
|
Powrót do góry |
|
|
astacus
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Święte
|
Wysłany: Sob 23:04, 30 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Maciek 73 napisał: | No to dziękuję filozofom i nadal szukam fachowca który nauczy mnie regulować ten silnik. |
O tototo to to !!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 17:21, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Jak widzisz my tu same filozofy bo fachowcy Cię jakoś nie obsiedli.... |
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek 73
Dołączył: 08 Wrz 2015 Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: Nie 23:15, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Marceli,jeśli się znasz to zapraszam. |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 23:55, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
jestem z Poznania i jeśli już coś bym mógł powiedzieć to raczej o silnikach dolnozaworowych. Pytanie też co dla Ciebie oznacza regulacja silnika. Bo w tej chwili jestem w stanie podpowiedzieć Ci wszystko odnoście mechaniki, to znaczy luzy, tolerancje, zamienniki łożysk i jak to wszystko spasować i zdystansować - silnik i skrzynia. Jestem jeszcze przed odpaleniem - więc regulacja zapłonu i gaźników - to na poziomie ogólnym z doświadczenie z innymi motocyklami. Tyle, że nauczyłem się, że doświadczenie z innych motocykli w rusłanie często nie przekłada się na żadną mądrość . Na poprawnie działający silnika składa się odpowiednia budowa, regulacje mechaniczne i regulacje takie powiedziałbym obsługowe - dopiero jak to połączysz w całość to będzie działał jak należy.
Może znowu filozoficznie - ale filozoficzne zadajesz pytanie.
Zapytaj konkretnie to konkretnie odpowiem
A jeśli chodzi o górniaka to może posiłkuj się - [link widoczny dla zalogowanych] i TYM FILMEM
a na forum na pewno znajdziesz szczegółowe opisy różnych patentów różnych chłopaków |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 23:57, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
I nie spinaj się tak od razu Ruskie motory to rozrywka, takie "Na Wspólnej" dla twardzieli i możemy sobie chyba pozwolić na lekki melanż...
Chyba, że masz odbezpieczone granaty i lecisz na Berlin - to przepraszam |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 7:41, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Musi być sprawny silnik czyli szczelne zawory,dobre sprężanie ,wszystko szczelne bez luzów i przebić na inastalacji ,paliwo musi dochodzic itd i dopiero mozna sie brac za ustawianie.
Jezeli jest tylko mozliwe ustawie.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 7:42, 02 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Pon 20:27, 11 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ja juz wlacze 1.5 roku i lipton,zmienilem juz 3 komplet gaznikow i na prawym cylindrze na wolnych chodzi,ale na wzszych obrotach stzrela z rury i nie jedzie:( |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 20:38, 11 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jeżeli kompresja jest OK to sprawdź ustawienie zapłonu na obu piecach. Zakładam że wydech jest szczelny i posiada tłumiki. Następny etap to wałek rozrządu, czasy otwarcia zaworów nie koniecznie są poprawne.
Wojtek
PS
Wszyscy kręcą i obwiniają gaźniki, zwykle najmniej winne. Ale że na wierzchu to łatwo się kręci. |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Wto 5:13, 12 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Progress aproponuje zmniejszyc odleglosc kondensatora i podpiac go bezposrednio pod aparat jak tskowy posiadasz. |
|
Powrót do góry |
|
|
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Wto 7:13, 12 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Zawory ,walek,aparat elektroniczny wszystko nowe sprawdze faktycznie tlumik,ale czy az tak jest wazny?moze gdzies pekla sprezyna na ssacym?musze to sprawdzic jeszcze |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 7:18, 12 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jakie masz dysze w gażnikach ? Może to być problem przy wchodzeniu na obroty. |
|
Powrót do góry |
|
|
|