Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wierzba_MB
Dołączył: 17 Maj 2017 Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 10:37, 17 Maj 2017 Temat postu: Regulacja gaznika |
|
|
Witam. Jestem nowy i mam problem z niskimi obrotami e moim MT16 sa po prostu za wysokie czy moze ktos pod powie albo wrzuci jakis filmik z regulacji gaznikow? Ktora srobka co sie robie otd.
Dzieki i pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 14:46, 17 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy masz luz na linkach, ma być kilka mm, równy na obu. Następnie napisz jakie masz gaźniki.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 15:03, 17 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Jeśłi wpiszesz w google "Dniepr regulacja gaźnika" to masz przynajmniej 10 filmów
TUTAJ w wykonaniu braci Słowian! |
|
Powrót do góry |
|
|
siwawy
Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:07, 17 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ja robiłem zawsze tak w dnieprze gazniki k65 jub czeskie
-upewnij się ze iglice są w dwóch gaznikach na tym samym poziomie (rowku)
-ustaw minimalny ale wyczówalny luz na linkach
-pokręc kierownicą i upewnij się ze linki się nie naciągają (luz się niekasuje)
-zdejmij gumy zeby miec dostęp do przepustnic
-pokręc gazem tak zeby przepustnice poszły do górnego skrajnego
punktu gardzieli gaznika tak abys mugł palcem wyczuc ze obie przepustnice
są ze sobą zsynchronizowane
-odpal silnik i wkrec srube od skladu mieszanki do oporu po czym wykrecaj
az uzyskasz maksymalne obroty to potem wykrec jeszcze z pół albo cały obrót
-ustaw tak samo drugi gar a na koniec srubawi od wolnych obrotów
zegraj dwa gary zeby razem chodziły tymi samymi obrotamy
potem mozesz jeszcze robic korekty składu mieszanki i ewentualnie poziomu iglic patrząc na swiece jak się wypala |
|
Powrót do góry |
|
|
|