Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brader 8888
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice tomaszowa lub.
|
Wysłany: Wto 17:41, 13 Lis 2012 Temat postu: regeneracja zawieszenia pomocy!!! |
|
|
Witam dzisiaj rozebralem przednie zawieszenie w moim dnieprze a dokładnie rozkrecilem lagi i moje pytanie do was jest takie gdzie ma iść ten cienki uszczelniacz bo jest w zestawie naprawczym a i ta gompka bo w moich był tylko jeden uszczelniacz ten szeroki że sprezynka i jakiego oleju użyć najlepiej do uzupełnienia i ile go wlac proszę o szybka odpowiedź i z góry dziekuje. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 19:43, 13 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
tu masz rysunek
[link widoczny dla zalogowanych]
albo taki olej
[link widoczny dla zalogowanych]
na lage przychodzi cos kolo 0,13 l .
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 21:51, 13 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 16:00, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Olej wlej 20 w ten od amortyzatorów i chyba jeszcze będzie rzadki |
|
Powrót do góry |
|
|
brader 8888
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice tomaszowa lub.
|
Wysłany: Czw 18:33, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Wielkie Dzieki!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Pią 21:57, 16 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Ale co to jest gompka? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 8:05, 17 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
corsar napisał: | Ale co to jest gompka? |
Koledze chodzilo o filc:)ale gąbka też może być))?
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Sob 8:11, 17 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Sob 17:05, 17 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Gumka to chyba oil ring idzie pod górną tuleję która jest załozona na lagę . Pod kołnierz.
Potem w nakrętkę idzie ten szeoki simering ze spręzynką następnie nad nim filc i tu jest zagadka niektóre nakrętki miały jeszcze nad filcem rowek na gumowy zgarniacz przeciwpyłowy ale tylko niektóre w większości nie mają ruski doszedł do wniosku że sam filc jest wystarczający |
|
Powrót do góry |
|
|
brader 8888
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice tomaszowa lub.
|
Wysłany: Śro 19:40, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie chodziło mi o ten filc tylko jak kupiłem zestaw naprawczy to to bardziej było podobne do twardej gąbki i był tam jeszcze ten cienki uszczelniacz ale u mnie to on właśnie jak "Hius"napisał nie występuje. Jeszcze raz dzięki za pomoc. |
|
Powrót do góry |
|
|
brader 8888
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice tomaszowa lub.
|
Wysłany: Wto 17:52, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Mam do was jeszcze jedno pytanie bo moje lagi po zregenerowaniu wciskają się tak z 10 cm i dopiero czuć jest opór i wtedy zaczynają pracować czy nie powinni pracować od samego początku czy tutaj yo jest normalne? |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Wto 21:05, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
chyba po wymianie tulejek nie regeneracji, załączam zdjęcia lag po szlifie i goleni po wytoczeniu i przechonowaniu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Spiker
Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 289 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 7:59, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
tadzioh napisał: | chyba po wymianie tulejek nie regeneracji, załączam |
Ładna robota. Tadek, czy mógłbyś dać namiar na dobrą regenerację goleni M-72? |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Śro 9:27, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Spiker napisał: | tadzioh napisał: | chyba po wymianie tulejek nie regeneracji, załączam |
Ładna robota. Tadek, czy mógłbyś dać namiar na dobrą regenerację goleni M-72? |
Nie znalazłem wszyscy co się ogłaszają na allegro itp. to robota na tokarce, ja dogadałem się z zaprzyjaźnionym warsztatem z którym współpracuję, lagi wyszły wzorowo wyszlifowane na szlifierce do wałów pod kolejny rozmiar dostępnego uszczelnienia nie na pałę ile wyda, z goleniami trochę gorzej wyrobienie owalu i stożka sięgało 1,4mm, sama kombinacja z mocowaniem do stołu najpierw myśleliśmy aby coś dospawać i przykręcić do stołu lub mocować na cybanty, w końcu zamocowaliśmy to w wrzecionie od tokarki dodatkowo w dotoczonych łubkach i umocowaliśmy do stołu, dolnik jednak nie jest z cudownego materiału i po wytaczarce wyglądał paskudnie. Jednak został w miarę możliwości wyrównany honownicą, po wyhonowaniu widoczne są pory w materiale o głębokości do 005mm, ale co najważniejsze powierzchnie po obróbce są idealnie proste, jednak zastanawiam się na przyszłość nad wykonaniem nowych tulei do dolników. nie wierzcie jeśli ktoś twierdzi że obrobi goleń na tokarce to nie wykonalne |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 16:45, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Na tokarce się nie da bo nóż musi być strasznie długi i wtedy drga. Wytaczanie i honowanie pozostaje, w tym wypadku nie ma lekko.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
wezel
Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jabłonna
|
Wysłany: Nie 15:02, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Witam
Mam problem z przednimi lagami w mojej Kaśce.
Po skręceniu skrętki lag wszystko się blokuję (nie chodzą) Po poluzowaniu działają i po kilku dniach postoju nadal następuje unieruchomienie
W skrętce było wymienione uszczelnienie.
Czy może ktoś stosował zamiast tych uszczelniaczy stosował simeringi ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 16:03, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Zaciska Ci to gumowe uszczelnienie bo jest za dlugie lekko:)))).Podszlifuj je z odpowiedniej strony delikatnie i skrecaj .
JAk problem sie znowu pojawi to znowu podszlifuj. |
|
Powrót do góry |
|
|
|