Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

regeneracja zawieszenia pomocy!!!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brader 8888




Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice tomaszowa lub.

PostWysłany: Wto 17:41, 13 Lis 2012    Temat postu: regeneracja zawieszenia pomocy!!!

Witam dzisiaj rozebralem przednie zawieszenie w moim dnieprze a dokładnie rozkrecilem lagi i moje pytanie do was jest takie gdzie ma iść ten cienki uszczelniacz bo jest w zestawie naprawczym a i ta gompka bo w moich był tylko jeden uszczelniacz ten szeroki że sprezynka i jakiego oleju użyć najlepiej do uzupełnienia i ile go wlac proszę o szybka odpowiedź i z góry dziekuje.
Cytat:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 19:43, 13 Lis 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
tu masz rysunek

[link widoczny dla zalogowanych]
albo taki olej
[link widoczny dla zalogowanych]

na lage przychodzi cos kolo 0,13 l .


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 21:51, 13 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 16:00, 15 Lis 2012    Temat postu:

Olej wlej 20 w ten od amortyzatorów i chyba jeszcze będzie rzadki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brader 8888




Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice tomaszowa lub.

PostWysłany: Czw 18:33, 15 Lis 2012    Temat postu:

Wielkie Dzieki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Pią 21:57, 16 Lis 2012    Temat postu:

Ale co to jest gompka? Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 8:05, 17 Lis 2012    Temat postu:

corsar napisał:
Ale co to jest gompka? Shocked

Koledze chodzilo o filc:)ale gąbka też może byćSmile))?


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Sob 8:11, 17 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Sob 17:05, 17 Lis 2012    Temat postu:

Gumka to chyba oil ring idzie pod górną tuleję która jest załozona na lagę . Pod kołnierz.
Potem w nakrętkę idzie ten szeoki simering ze spręzynką następnie nad nim filc i tu jest zagadka niektóre nakrętki miały jeszcze nad filcem rowek na gumowy zgarniacz przeciwpyłowy ale tylko niektóre w większości nie mają ruski doszedł do wniosku że sam filc jest wystarczający
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brader 8888




Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice tomaszowa lub.

PostWysłany: Śro 19:40, 21 Lis 2012    Temat postu:

Właśnie chodziło mi o ten filc tylko jak kupiłem zestaw naprawczy to to bardziej było podobne do twardej gąbki i był tam jeszcze ten cienki uszczelniacz ale u mnie to on właśnie jak "Hius"napisał nie występuje. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brader 8888




Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice tomaszowa lub.

PostWysłany: Wto 17:52, 27 Lis 2012    Temat postu:

Mam do was jeszcze jedno pytanie bo moje lagi po zregenerowaniu wciskają się tak z 10 cm i dopiero czuć jest opór i wtedy zaczynają pracować czy nie powinni pracować od samego początku czy tutaj yo jest normalne?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Wto 21:05, 27 Lis 2012    Temat postu:

chyba po wymianie tulejek nie regeneracji, załączam zdjęcia lag po szlifie i goleni po wytoczeniu i przechonowaniu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spiker




Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 7:59, 28 Lis 2012    Temat postu:

tadzioh napisał:
chyba po wymianie tulejek nie regeneracji, załączam

Ładna robota. Tadek, czy mógłbyś dać namiar na dobrą regenerację goleni M-72?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Śro 9:27, 28 Lis 2012    Temat postu:

Spiker napisał:
tadzioh napisał:
chyba po wymianie tulejek nie regeneracji, załączam

Ładna robota. Tadek, czy mógłbyś dać namiar na dobrą regenerację goleni M-72?

Nie znalazłem wszyscy co się ogłaszają na allegro itp. to robota na tokarce, ja dogadałem się z zaprzyjaźnionym warsztatem z którym współpracuję, lagi wyszły wzorowo wyszlifowane na szlifierce do wałów pod kolejny rozmiar dostępnego uszczelnienia nie na pałę ile wyda, z goleniami trochę gorzej wyrobienie owalu i stożka sięgało 1,4mm, sama kombinacja z mocowaniem do stołu najpierw myśleliśmy aby coś dospawać i przykręcić do stołu lub mocować na cybanty, w końcu zamocowaliśmy to w wrzecionie od tokarki dodatkowo w dotoczonych łubkach i umocowaliśmy do stołu, dolnik jednak nie jest z cudownego materiału i po wytaczarce wyglądał paskudnie. Jednak został w miarę możliwości wyrównany honownicą, po wyhonowaniu widoczne są pory w materiale o głębokości do 005mm, ale co najważniejsze powierzchnie po obróbce są idealnie proste, jednak zastanawiam się na przyszłość nad wykonaniem nowych tulei do dolników. nie wierzcie jeśli ktoś twierdzi że obrobi goleń na tokarce to nie wykonalne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 16:45, 28 Lis 2012    Temat postu:

Na tokarce się nie da bo nóż musi być strasznie długi i wtedy drga. Wytaczanie i honowanie pozostaje, w tym wypadku nie ma lekko.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wezel




Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jabłonna

PostWysłany: Nie 15:02, 01 Mar 2015    Temat postu:

Witam
Mam problem z przednimi lagami w mojej Kaśce.
Po skręceniu skrętki lag wszystko się blokuję (nie chodzą) Po poluzowaniu działają i po kilku dniach postoju nadal następuje unieruchomienie
W skrętce było wymienione uszczelnienie.
Czy może ktoś stosował zamiast tych uszczelniaczy stosował simeringi ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 16:03, 01 Mar 2015    Temat postu:

Zaciska Ci to gumowe uszczelnienie bo jest za dlugie lekko:)))).Podszlifuj je z odpowiedniej strony delikatnie i skrecaj .
JAk problem sie znowu pojawi to znowu podszlifuj.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin