Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regeneracja wału
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 9:20, 07 Gru 2012    Temat postu:

[quote="Spiker"]
Dawid1981 napisał:
Odnośnie luzu to do silnika zawsze C3.


Jak już rozmawiamy o łożyskach ...

OK, czyli przednia podpora i wałek rozrządu kulkowe C3, a sugerowane jest rolkowe NJ207 zamiast kulkowego na tylną podporę (z pokorą przyjmuję rady praktyków).

Tak zrób Smile)) a koszyk z tworzywa tez moze byc.
Ja mam pradnice na maluchu i dawalem do niej lozyska z luzem C3 2RS i wyciagalem zaslepke i wypelnialem je dodatkowo smarem bo tak dluzej bedzie chodzic.
W skrzyni juz normalne lozyska tez kryte ZZ i wyciagalem blaszke od strony mechanizmu zeby olej mial dostep swobodny.
Tylko pamietaj zebys nie kupowal tych najtanszych bo to porazka.
Odnośnie luzu to do silnika zawsze C3-czyli jak w silniku ma byc lozysko z luzem to C3 ale to nie znaczy ze musi byc zawsze z luzem bo jak ma byc zwykle to takie zakladac:).


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 9:27, 07 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pią 22:18, 07 Gru 2012    Temat postu:

tadzioh napisał:

Przy składaniu zwróć uwagę czy po wierceniu otwory w podporze grają z tymi w boku- czy otwór od pompy trafia na swoje miejsce w podporze

już to sprawdziłem i z otworami nie ma problemu. przy okazji sprawdziłem sobie sprężarką czy wszystkie kanały są drożne i nie ma problemu. generalnie jak dmuchałem sprężarą od głownego kanału pompy to im dalej to mniejsze ciśnienie powietrza szło. z olejem będzie pewnie tak samo więc można przyjąć że najlepsze smarowanie ma tylne łożysko wału. troche dziwnie to rozwiązane bo we wszystkick kanałach olejowych powinno być jednakowe ciśnienie. najgorzej chyba będzie ze smarowaniem tulejki od wałka rozrządu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bąq




Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rumia

PostWysłany: Nie 12:39, 09 Gru 2012    Temat postu:

Wicher napisał:
tadzioh napisał:

Przy składaniu zwróć uwagę czy po wierceniu otwory w podporze grają z tymi w boku- czy otwór od pompy trafia na swoje miejsce w podporze

już to sprawdziłem i z otworami nie ma problemu. przy okazji sprawdziłem sobie sprężarką czy wszystkie kanały są drożne i nie ma problemu. generalnie jak dmuchałem sprężarą od głownego kanału pompy to im dalej to mniejsze ciśnienie powietrza szło. z olejem będzie pewnie tak samo więc można przyjąć że najlepsze smarowanie ma tylne łożysko wału. troche dziwnie to rozwiązane bo we wszystkick kanałach olejowych powinno być jednakowe ciśnienie. najgorzej chyba będzie ze smarowaniem tulejki od wałka rozrządu


To słabo sprawdzałeś te kanały skoro piszesz o ciśnieniu na wałku rozrządu, wałek rozrządu jest smarowany rozbryzgiem poprzez kieszeń olejową. Tak samo dolniak nie ma smarowania ciśnieniowego łożysk przedniej i tylnej podpory, jedynie stop korbowodów. Także powietrze się inaczej zachowuje niż ciecz w tych kanałach, więc nie będzie tak źle jak piszesz Wink


Ostatnio zmieniony przez Bąq dnia Nie 12:40, 09 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Nie 19:33, 09 Gru 2012    Temat postu:

no żle to ująłem ale generalnie żaden kanał nie jest zapchany i to mnie najbardziej cieszy:)Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin