|
www.kolyaska.fora.pl Motocykle radzieckie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 9:20, 07 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
[quote="Spiker"] Dawid1981 napisał: | Odnośnie luzu to do silnika zawsze C3. |
Jak już rozmawiamy o łożyskach ...
OK, czyli przednia podpora i wałek rozrządu kulkowe C3, a sugerowane jest rolkowe NJ207 zamiast kulkowego na tylną podporę (z pokorą przyjmuję rady praktyków).
Tak zrób )) a koszyk z tworzywa tez moze byc.
Ja mam pradnice na maluchu i dawalem do niej lozyska z luzem C3 2RS i wyciagalem zaslepke i wypelnialem je dodatkowo smarem bo tak dluzej bedzie chodzic.
W skrzyni juz normalne lozyska tez kryte ZZ i wyciagalem blaszke od strony mechanizmu zeby olej mial dostep swobodny.
Tylko pamietaj zebys nie kupowal tych najtanszych bo to porazka.
Odnośnie luzu to do silnika zawsze C3-czyli jak w silniku ma byc lozysko z luzem to C3 ale to nie znaczy ze musi byc zawsze z luzem bo jak ma byc zwykle to takie zakladac:).
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 9:27, 07 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Pią 22:18, 07 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
tadzioh napisał: |
Przy składaniu zwróć uwagę czy po wierceniu otwory w podporze grają z tymi w boku- czy otwór od pompy trafia na swoje miejsce w podporze |
już to sprawdziłem i z otworami nie ma problemu. przy okazji sprawdziłem sobie sprężarką czy wszystkie kanały są drożne i nie ma problemu. generalnie jak dmuchałem sprężarą od głownego kanału pompy to im dalej to mniejsze ciśnienie powietrza szło. z olejem będzie pewnie tak samo więc można przyjąć że najlepsze smarowanie ma tylne łożysko wału. troche dziwnie to rozwiązane bo we wszystkick kanałach olejowych powinno być jednakowe ciśnienie. najgorzej chyba będzie ze smarowaniem tulejki od wałka rozrządu |
|
Powrót do góry |
|
|
Bąq
Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Nie 12:39, 09 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Wicher napisał: | tadzioh napisał: |
Przy składaniu zwróć uwagę czy po wierceniu otwory w podporze grają z tymi w boku- czy otwór od pompy trafia na swoje miejsce w podporze |
już to sprawdziłem i z otworami nie ma problemu. przy okazji sprawdziłem sobie sprężarką czy wszystkie kanały są drożne i nie ma problemu. generalnie jak dmuchałem sprężarą od głownego kanału pompy to im dalej to mniejsze ciśnienie powietrza szło. z olejem będzie pewnie tak samo więc można przyjąć że najlepsze smarowanie ma tylne łożysko wału. troche dziwnie to rozwiązane bo we wszystkick kanałach olejowych powinno być jednakowe ciśnienie. najgorzej chyba będzie ze smarowaniem tulejki od wałka rozrządu |
To słabo sprawdzałeś te kanały skoro piszesz o ciśnieniu na wałku rozrządu, wałek rozrządu jest smarowany rozbryzgiem poprzez kieszeń olejową. Tak samo dolniak nie ma smarowania ciśnieniowego łożysk przedniej i tylnej podpory, jedynie stop korbowodów. Także powietrze się inaczej zachowuje niż ciecz w tych kanałach, więc nie będzie tak źle jak piszesz
Ostatnio zmieniony przez Bąq dnia Nie 12:40, 09 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Nie 19:33, 09 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
no żle to ująłem ale generalnie żaden kanał nie jest zapchany i to mnie najbardziej cieszy:) |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|