|
www.kolyaska.fora.pl Motocykle radzieckie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 19:07, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
A znasz takich fachowców żeby zrobili dobrze? Tych co ja znałem już nie ma.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 22:47, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | A znasz takich fachowców żeby zrobili dobrze? Tych co ja znałem już nie ma.
Wojtek |
Tu sie zgodzę ze juz ciężko o konkreta co robi na igłę ale ja jeszcze wiem gdzie robia konkret ale cena moze wyrwac z butów hahahhaa
Odnośnie głowki korby to lepiej mieć troszkę luźniej ale w tolerancji czyli 10 mikronów bo kiedys mialem tak pasowniej i przytarlo.
Z tulejkami jest tak ze jak jest grubsza tulejka robiona np.pod sworznie malucha czy cc700 20mm to lepiej wlaśnie utrzymać ten luz kolo 0,01mm bo może przytrzeć nawet na brązie b101 który jest odporny na brak smarowania i jak mi przytarlo pojawil sie stuk w tym cylindrze na rozgrzanym silniku i po rozebraniu tulejka czarna i glowka korby ale smigał caly czas dolniaczek.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Sob 23:06, 04 Cze 2016, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
szable
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Sob 18:00, 04 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | pod sworznie malucha czy cc700 20mm to lepiej wlaśnie utrzymać ten luz kolo 0,1mm |
??????
to na jakim smarowidle Ty jeździsz ???
0,1mm czy dobrze pacze ???
tu ściąga z wymiarami:
[link widoczny dla zalogowanych]
boxerki lubią oleje mineralne 20W50
Ostatnio zmieniony przez szable dnia Sob 18:02, 04 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 23:09, 04 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
szable napisał: | Dawid1981 napisał: | pod sworznie malucha czy cc700 20mm to lepiej wlaśnie utrzymać ten luz kolo 0,1mm |
??????
to na jakim smarowidle Ty jeździsz ???
0,1mm czy dobrze pacze ???
tu ściąga z wymiarami:
[link widoczny dla zalogowanych]
boxerki lubią oleje mineralne 20W50 |
Juz to tyle razy pisalem ze wkoncu jedno zero za malo kliknolem.Poprawilem juz hihi .Ogolnie na sworzniu jest od 0,005 do 0,014mm ale w rusku kolo setki lepiej utrzymac bo jak zrobione malem mniej to raz mi przytarlo. |
|
Powrót do góry |
|
|
lizard1111
Dołączył: 23 Paź 2017 Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:48, 23 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
UWAGA UWAGA UWAGA!!!!
Oddałem wał korbowy od Csepel 125 do kompleksowej regeneracji panu Henrykowi Lubińskiemu. Po kilku dniach przyszedł mi wał w którym korba nie była w stanie sama się obrócić (zacinała się), tuleja w główce korbowodu zamiast zostać wymienioną na nową została rozwiercona o 1mm więcej, gdzie po przymierzeniu tulei tłoka, tuleja latała jak g***o w przeręblu. Zaś sam korbowód zamiast wrócić wyczyszczony po starych smarach, olejach itp. wrócił prawie że nietknięty. Zadzwoniłem do Lubińskiego. reklamując niewłaściwie wykonaną usługę i oto co usłyszałem: "jakby Pan wysłał tuleje tłoka to rozmiar by się zgadzał", "jakby Pan wysłał wyczyszczony korbowód to miałby Pan błyszczący i umyty", "ja jestem emerytem i ja pracować nie muszę" oraz "to niech sobie Pan tuleje główki korbowodu wymieni gdzieś indziej" i wiele wiele innych życiowych mądrości. Kasy nie zwrócił (170 zł z wysyłką), poprawić nie chciał tylko oczerniał że próbuje go oszukać bo on jest specjalistą, a ja się nie znam. Dlatego teraz wszystkich ostrzegam przed tym "specjalistą" i całym tym warsztatem, że nie warto tracić na niego ani czasu, ani pieniędzy ani nerwów. Szkoda tylko, że ktoś kto w internecie istnieje jako dobry fachowiec w taki sposób psuje sobie dobre imię i renomę. ODRADZAM TEN ZAKŁAD I p. LUBIŃSKIEGO.!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
świdro
Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 7:43, 24 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
lizard1111 napisał: | UWAGA UWAGA UWAGA!!!!
Oddałem wał korbowy od Csepel 125 do kompleksowej regeneracji panu Henrykowi Lubińskiemu. Po kilku dniach przyszedł mi wał w którym korba nie była w stanie sama się obrócić (zacinała się), tuleja w główce korbowodu zamiast zostać wymienioną na nową została rozwiercona o 1mm więcej, gdzie po przymierzeniu tulei tłoka, tuleja latała jak g***o w przeręblu. Zaś sam korbowód zamiast wrócić wyczyszczony po starych smarach, olejach itp. wrócił prawie że nietknięty. Zadzwoniłem do Lubińskiego. reklamując niewłaściwie wykonaną usługę i oto co usłyszałem: "jakby Pan wysłał tuleje tłoka to rozmiar by się zgadzał", "jakby Pan wysłał wyczyszczony korbowód to miałby Pan błyszczący i umyty", "ja jestem emerytem i ja pracować nie muszę" oraz "to niech sobie Pan tuleje główki korbowodu wymieni gdzieś indziej" i wiele wiele innych życiowych mądrości. Kasy nie zwrócił (170 zł z wysyłką), poprawić nie chciał tylko oczerniał że próbuje go oszukać bo on jest specjalistą, a ja się nie znam. Dlatego teraz wszystkich ostrzegam przed tym "specjalistą" i całym tym warsztatem, że nie warto tracić na niego ani czasu, ani pieniędzy ani nerwów. Szkoda tylko, że ktoś kto w internecie istnieje jako dobry fachowiec w taki sposób psuje sobie dobre imię i renomę. ODRADZAM TEN ZAKŁAD I p. LUBIŃSKIEGO.!!!! |
Zacinająca korba także zdarzyła się niedawno u mnie w SHLce po powrocie z Iławy... to chyba sugeruje że "dziadek" wkroczył na dobre w fazę "na odpierdol", bo już wcześniej na RM czytałem niepochlebne tematy o jego robocie, ale nie chciało mi się wierzyć.
Daj znać też na zaprzyjaźnionym RM żeby info się rozeszło. |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|