Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regeneracja wałów motocyklowych IŁAWA
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 15:14, 05 Maj 2010    Temat postu:

Tak. O stalowe. Po co by było o dyskach od skrzyni?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 15:20, 08 Sty 2012    Temat postu:

Zgrywus napisał:
Cytat:
...i tak mam pytanko czy jest ktos ktos uzywa regenerowanych walow na lozyskach ktm jakiegos pana z allegro.
z tego co wiem to 550 zł taka impreza kosztuje .ciekawe czy warto


rozmawialem z nim telefonicznie, za regeneracje walu do emki chcial 600
zeta, twierdzac ze wstawia czopy angielskie o twardosci ok 120 HRC lozyska KTM - praktycznie ze starego walu zostaja tylko przeciwagi

zrezygnowalem i oddalem do rzeszowa gdzie krzykneli mi ok 450 zeta

120 HRC???? hahaha ciekawe z czego to jest???Po azotowaniu idzie uzyskac kolo 70HRC ale 120??? chyba diament hahaha
Powrót do góry
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Nie 19:47, 08 Sty 2012    Temat postu:

Moja rada to omijać tego gościa z daleka ,, OSZUST''
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ginat




Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 21:25, 08 Sty 2012    Temat postu:

Wojt@s napisał:
Marek Olechowski 61-412 Poznań ul. Krasickiego 45 (Świerczewo)
Chyba każdy zna, rewelacja.



Hmm na moim osiedlu Smile ale powiem ze co do tego zakładu ludzie róznie mowia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foni-r




Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osowiec Twierdza

PostWysłany: Wto 0:51, 17 Sty 2012    Temat postu:

A więc na świeżo.

Pan z Poznania krzyknął-450zł za regenerację wału.

Pan z Iławy [dzięki Hius za namiar}-300zł.
Przetoczył podporę pod zimering [dostałem też] + łożyska na wał [jedno rolkowe].
Za całość-370zł.
Cała robota wygląda dobrze.
Okaże się w praktyce.
W rozmowie bardzo przekonujący i niezwykle przyjemny człowiek.

Co do szlifu to odmówił ,ponieważ miałem swoje tłoki Almotu.
Jak szlif to tyko z jego.

Za przesyłkę zapłaciłem -20zł.[kurier]
Moim zdaniem bardzo mało ,bo ciężar był spory a dodatkowo kupiłem sporo części od człowieka z Iławy co się zowie Kromix2 na Alledrogo.
Wszystko to przyszło jedna paczką.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 7:59, 17 Sty 2012    Temat postu:

Ja napisze tylko ze jesienia zdejmowalem cylindry z silnika Urala od ktorego wal regenerowal ten pan z Ilawy, i zdziwilem sie ze lozyska korbowodow sa jeszcze w takim stanie ze moglem smialo skladac gore i silnik dalej moze jezdzic.. Wal robil mi w 2002 albo 3 roku, przejechalem od wtedy ok 40 000 km, poza tym nie poruszalem sie po "emerycku".. Bedziesz zadowolooooony;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 20:33, 31 Sty 2012    Temat postu:

Tez mialem stycznosc z walem od Pana z Ilawy do dolniaka.Przyznaje ze pierwsze wrazenie ogien.Dobra robota tak ze smialo mozna brac.Wystawia te waly na allegriono i tablico.heh
Powrót do góry
Harcerz




Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wrocław

PostWysłany: Śro 22:59, 07 Lis 2012    Temat postu:

Będzie ktoś u dziadka z iławy, to niech się zwiedzie, czy weźnie się za wał od bmw r80 i jaki byłby koszt
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Czw 22:34, 08 Lis 2012    Temat postu:

Z tego co wiem, jesli chodzi o tzw. "nietypówkę" to zawsze chcial najpierw obejrzec wal zanim odpowiedzial..Ale przedzwon, moze cos ci powie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 7:57, 09 Lis 2012    Temat postu:

na poczatku grudnia będe w Iławie więc jak Ci się nie śpieszy to mogę zajechać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Puzel




Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stolp

PostWysłany: Pią 8:31, 15 Kwi 2016    Temat postu:

i znowu babol u Pana Lubińskiego z iławy. Wysłałem mu dwa wały - o ile z wałem od AWO sobie nieźle poradził i pierwsze wrażenia pozytywne to mój wał znowu spierdolił. Jedna korba ma tendencje do zacinania się, natomiast w drugiej korbie tulejka korbowodu jest tak ciasna, że nie idzie przekręcić sworznia, baa nie idzie go nawet wyjąć z główki korbowodu, który de facto przed wysyłką włożył na swoje miejsce...

Zaraz dzwonię z reklamacją ale to już chyba sygnał aby zrezygnować z usług pana Lubińskiego, chyba już jest za stary do tej roboty...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 9:34, 15 Kwi 2016    Temat postu:

Puzel napisał:
i znowu babol u Pana Lubińskiego z iławy. Wysłałem mu dwa wały - o ile z wałem od AWO sobie nieźle poradził i pierwsze wrażenia pozytywne to mój wał znowu spierdolił. Jedna korba ma tendencje do zacinania się, natomiast w drugiej korbie tulejka korbowodu jest tak ciasna, że nie idzie przekręcić sworznia, baa nie idzie go nawet wyjąć z główki korbowodu, który de facto przed wysyłką włożył na swoje miejsce...

Zaraz dzwonię z reklamacją ale to już chyba sygnał aby zrezygnować z usług pana Lubińskiego, chyba już jest za stary do tej roboty...


Hmmmm nie to ze bronie itd ale dwa obroty w silniku i juz ci sie niec nie bedzie przycinac tak ze wkladaj ten wal a odnośnie tulejki to wez rozwiertak nastawny i ustaw go tak zeby juz prawie na przelot wchodzil i doslownie w palcach przekrec rozwiertakiem zeby przeszedl na druga strone albo papier 320 wodny zawin na w miare dopasowanym pęcie gladkim i obróc w tulejce w palcach kilka razy .
To naprawde do doglaskania i nie ma co sie stresowac.
Powrót do góry
Puzel




Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stolp

PostWysłany: Pią 11:32, 15 Kwi 2016    Temat postu:

Dawid, już wczoraj pokręciłem parę razy korbowodem i przestał się blokować, natomiast co do główki korbowodu to również myślałem żeby delikatnie liznąć rozwiertakiem ale zawszę wolę się posłuchać zdania mądrzejszych. Niemniej dalej jestem opinii, że Pan Lubiński ma już swoje lata i już się tak nie przykłada do roboty. W wale od AWO sworzeń w mojej opinii chodzi delikatnie za luźno. W wale K-750 jeden jest w sumie dobrze spasowany (pomijając rysy od obróbki w główce korbowodu) natomiast drugi jak wspominałem zdecydowanie za ciasno. Musiałem go wybić za pomocą gumowego młotka i pobijaka. Dzisiaj dodatkowo przyjrzałem się jeszcze jednej rzeczy. Korbowody nie są moje. W dodatku są dwa różne. Jeden ma cztery otwory smarujące. Dzwoniłem do lubińskiego i mówi że on zawsze tak robi, że wstawia już zrobione wcześniej korbowody, kogoś innego. Natomiast co do ciasnej główki korbowodu to polecił mi pokręcić sworzniem w otworze, rozchodzi się... Nadmieniam że sworznie mu dołączyłem w komplecie, a on odesłał mi wał ze sworzniami w korbowodach. Dla mnie to niedorzeczne aby kasować w sumie nie mały pieniądz (dla mnie taka regeneracja to tydzień zapierdalania do roboty) i odsyłać takiego babola (dwie strony wcześniej opisałem jak kilka lat temu wysłał mi wał z urwanym łebkiem wiertła, które pękło podczas wiercenia dziur w tulejce korbowodu). Czas najwyższy szukać nowego regeneratora...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 11:40, 15 Kwi 2016    Temat postu:

Mi zrobil niedawno urala i bmw i poprawilem lekko tulejki i malines:)))).
Jak dla mnie nie ma zle a takie male niedoróbki poprawiam na lajcie i jest gites.
To poslij na Poznań ale tam tez widzialem tulejke w głowce korby 2 warstwowa ale podobno smiga.
Powrót do góry
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 953
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pią 18:57, 15 Kwi 2016    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
odnośnie tulejki to wez rozwiertak nastawny i ustaw go tak zeby juz prawie na przelot wchodzil i doslownie w palcach przekrec rozwiertakiem zeby przeszedl na druga strone albo papier 320 wodny zawin .

Tak sobie myślę, że po to się idzie z tematem do fachowca, żeby nie musieć po nim poprawiać.
Ja osobiście mam dość tego typu fachowców.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin