Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 6:28, 05 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
To ja mam takie pytanie: wał wyważany jest razem z kołem, czy koło robi się na zero i wał osobno na zero?
O ile dobrze słyszałem w silnikach samochodowych koło jest wyważane z wałem i nie można go dowolnie wymieniać co jest powszechne w ruskich motorach. |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:45, 05 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Powinno sie wyważac z kołem, wtedy jes szansa na sprawne działanie i jest sens przedsiewziecia. Co do wyważania dynamicznego to ja oprócz dwóch pierwszych spodkałem sie z trzecia grupa walaży którzy dyskretnie usmiechali sie znaczaco:)Wiec gdzie statycznie wyważe? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:36, 05 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ze z kołem to pikuś. Tarcze sprzęgłowe też by sie przydały. Zobacz na ich wykonanie. Sobie znalazłem w IMP. Tam porobili coś z wałem. Koło zamachowe odchudzone (gołe - zmieniłem rodzaj tarcz) dynamicznie gość z okolic Radomia. Jak to będzie grało - nie mam pojęcia i w tym roku jeszcze się nie dowiem. |
|
Powrót do góry |
|
|
slawo
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 244 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 10:54, 05 Lis 2009 Temat postu: RE |
|
|
Prince rozjaśnij o co chodzi z tym gościem z Radomia, bo to moje okolice. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 18:36, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ale jestem pipa. Z Radomska. Zaraz jak tylko znajde dam namiary. |
|
Powrót do góry |
|
|
melijanek
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Pon 18:36, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Witam czy mozesz podac namiary na goscia co regeneruje waly na lozysku od ktm |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 18:38, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Hius może ma. Jednak według mnie to coś z tym jest nie halo. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 19:29, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ja w tym tygodniu jadę do Iławy z wałem i cylindrami, za jakieś 2 tyg będzie super nowy komplecik z dopasowanymi tłokami i pierścieniami. |
|
Powrót do góry |
|
|
melijanek
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Wto 7:03, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Co masz na mysli ? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 8:22, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Pan Lubiński po zrobieniu szlifu/wymianie tulei sam dopasowuje tłoki+ pierścienie i po jego pracy nie ma opcji żeby to nie chodziło albo się przytarło. Gość to robi kilkadziesiąt lat i naprawdę ma zamiłowanie do tego. |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:07, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
U mnie jest "fachowiec" co robi wszystko od wielu wielu lat, i z roku na rok robi wieksze lipy.wiec lata pracy mnie nie przekonują do mechacza.... |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 11:50, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Też prawda, gość młody nie jest ostatnio robił mi wał w 98-99 także mogło mu też siąść na wzrok - okaże się |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:46, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem robi z Synem więc może fach przeszedł z rąk do rąk.
Zamierzam wysłać tam wał do emy. |
|
Powrót do góry |
|
|
Puzel
Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stolp
|
Wysłany: Śro 13:34, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Haha, to chyba jestem pierwszą osobą nie w pełni zadowoloną z usługi pana Lubińskiego. Ogólnie sam wał zrobiony zajebiście, lecz zauważyłem brak wywierconego jednego otworu w tulejce korbowodowej. Z początku myślałem że może zapomniał, a w rezultacie okazało się, że złamało mu się wiertło podczas rozwiercania i tak to zostawił. Spory minus za tego babola! |
|
Powrót do góry |
|
|
szable
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Śro 15:04, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: | Ze z kołem to pikuś. Tarcze sprzęgłowe też by sie przydały. Zobacz na ich wykonanie. |
coś nie tak z tymi tarczami sprzęgłowymi bo przecież zmieniają swoje położenie. chyb a że miałeś na myśli tylko stalowe tarcze, a nie te z okładzinami. |
|
Powrót do góry |
|
|
|