Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Le-chu
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lipki/Brzeg
|
Wysłany: Pon 21:20, 09 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
smn2000 też o tym myślałem a masz foto?myślałem żeby nawet 3 węże jednej grubości ale różnej średnicy żeby po nałożeniu na siebie były takie mini schodki,
odebrałem z malowania zawieszenie nie widać żeby z gumami się coś stało,
[link widoczny dla zalogowanych]
a jeśłi chodzi o szprychy to ktoś sprzedaje lepsze czy wszystkie te po 1zł to jedno dziadostwo(kiedyś zamówie od Dawida)
Ostatnio zmieniony przez Le-chu dnia Pon 21:25, 09 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Le-chu
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lipki/Brzeg
|
Wysłany: Sob 17:54, 28 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
odebrałem resztę rzeczy z malowania,wyszło super,
teraz jak tylko będzie czas zaczynam składać i na pewno pojawią się pytania z góry dziękuję za odpowiedzi.
1)od czego zacząć?
silnik w ramę czy całą ramę a silnik na koniec?
nie mam jeszcze szprych do kół
a tak to wygląda
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 21:50, 28 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Najwygodniej poskładać "rower", postawić go na kołach. Na koniec silnik z skrzynią. Wtedy dopiero instalacja elektryczna i kropka nad i to wkład lampy i zbiornik paliwa.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Le-chu
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lipki/Brzeg
|
Wysłany: Śro 20:24, 08 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
dzięki za odp.
chciałem skręcać ramę i błotniki i siedzenia,bo z koła czekają na szprychy i łożyska,
może ma ktoś rozpiske z remontu gdzie jakie śruby idą nie chcę na pałe kupować po garści każdych,na necie jest komplet opisanych ale bardzo drogo.szukałem w tych książkach ruskich ale nie mogłem znaleść
ałem kupić na sztuki z nierdzewki(bo widziałem kilka maszyn fajnych ale po czasie była rdza na tych zwykłych niby cynkowanych) albo te czarne 10.9 czy te zwykłe 8.8 wystarczą
Ostatnio zmieniony przez Le-chu dnia Śro 20:49, 08 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Le-chu
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lipki/Brzeg
|
Wysłany: Pon 22:49, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
nareszcie mam troszeczkę czasu żeby poskładać,zaczynam od ramy
kupiłem tulejki do wahacza ale okazały się za duże w końcu weszły,wahacz założony,
ściągnąłem kilka pozycji z forumowej biblioteki szukam wyraźnej i dokładnej książki o M66,rozbierałem dawno temu i nie pamiętam teraz co i jak?
1)pytanko kupiłem stożkowe łożyska czy tak mogą wystawać nad tą "bierznię-nie wiem jak to fachowo się nazywa?" proszę o rysunek albo opis co po kolei :
półka dolna na nią tylko łożysko czy pod łożysko jakaś podkładka i z góry łożysko ,wąska nakrętka,półka górna podkładka i nakrętka wysoka,a później ten amortyzator skrętu(znalazłem rysunek ale nie wiem co od dołu a co od góry? kuzyn skręcał k-750 i miał jakieś gumowe podkładki?
2)poskładałem amortyzatory i nie mam patentu jak je ścisnąć są pomalowane.
3)lagi jak wkładam od dołu w górną półkę to mam gumowe podkładki dać pod półkę,a z góry wystaje tylko kawałek lagi z nakrętką czy też jakaś podkładka?
Ostatnio zmieniony przez Le-chu dnia Pon 22:54, 22 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Le-chu
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lipki/Brzeg
|
Wysłany: Pią 11:23, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
nareszcie było troche czasu to składałem:)
1)pytanie o koło dwa są zrobione a kolejne dwa mają straszne bicie góra dół jest jakiś sposób żeby poprawić,gościu co centruje mówi że tylko może szprychami zrobić na prawo lewo,
[link widoczny dla zalogowanych]
altek od suzuki swift trzy piny wiecei jak podłączyć?
tzn ja wiem ale czy potrzeba wszystkie trzy piny czy tylko wystarczy lampka i do aku?
[link widoczny dla zalogowanych]
2)czy wystarczy obejma czy trzeba coś z tyłu zeby się nie wysuną?
teraz trzyma się mocno,
juz nawet odpaliłem jest super,
[link widoczny dla zalogowanych]
teraz walcze z instalacją,
3)mam dwa jednakowe nowe gaźniki mogą być bo jeden i drugi ma po prawej ssanie?są prawe i lewe?
Ostatnio zmieniony przez Le-chu dnia Pią 11:34, 21 Sie 2015, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Le-chu
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lipki/Brzeg
|
Wysłany: Pią 11:39, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Mam urala m66,wywalilem pradnice i w jej miejce przykrecilem alternator,,to jest alternator ze zlomu od suzki swift z taka okragla wtyczka na 3piny.,znalazlem opis tych pinow i ten z gry to D,nie wiem do czego,ten po lewej I plus ze stacyjki,nie mam stacyjke ale nie podpieta,ten po prawej to L lampka ladowania,czy musze ja podlaczyc czy może być bez niej.a śruba z boku to +akumulatora.
1)pytanie czy wszystkie 3 piny muszą być podłączone?
2)podlaczyłem zaplon do cewki 1(mam ta od malucha biazet) z aku do 16 tki,odpalił bez podłączenia alternatora nie się mu nie stanie?
super nareszcie ten piękny głos usłyszeć
3)mam moduł digitecha(czy jakoś tak) takie małe czarne pudełko można je zamotować nad aparatem zapł.bo się mieści czy poza silnikiem ze względu na temperaturę?
4)silnik na dotarciu czy w gaźniku dać iglice max na górę?
czy może być na środkowym rowku?
niby nowe ale jakieś lipne
przymierzam się do jakiejś japoni jak będą fundusze to kupię,
czy na nowych częściach japonia nie jest za dokładna i małe spalanie?
nie zaszkodzę silnikowi?
czy narazie na początku niech bedą te co są?
Ostatnio zmieniony przez Le-chu dnia Pią 11:46, 21 Sie 2015, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Le-chu
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lipki/Brzeg
|
Wysłany: Pią 11:43, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
jak to robicie
że widać zdjecia pod tekstem a nie tak jak ja wklejam inaczej? |
|
Powrót do góry |
|
|
Le-chu
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lipki/Brzeg
|
Wysłany: Pią 22:00, 28 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
zna się ktoś na elektryce?
bo ja nic,
jak mam podłączyć alternator do stacyjki oryginalnej ruskiej?
gruby B do aku,
L to lampka ładowania dobrze ją podłaczam,
IG nie wiem gdzie
może mi ktoś opisać stacyjkę co gdzie?
nie chcę nic spalić,
a później podepnę digitecha,
układam wg tego schematu
[link widoczny dla zalogowanych]
i ta zwykla stacyjka
[link widoczny dla zalogowanych]
z góry dzięki, |
|
Powrót do góry |
|
|
Le-chu
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lipki/Brzeg
|
Wysłany: Śro 20:48, 07 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Mam dwa pytania:
1) na wałku kardana są 3 naciecia na tym frezie i na jednym z tych nacięć miałem kawałek drucika(chyba robił za dystansownik)
jak daleko od sunąć te widełki(zabierak)od ramy?
jak wyjąłem skrzynię to zobaczyłem że rama przetarta.
2)jak nakładam ten zabierak na wałek dyfra to ma luz ok 2mm,tzn.wałek nieruchomo to mogę na nim obracać na boki tym zabierakiem w prawo i lewo,już wyrobiony i szukać nowego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
krótka rama M66 i skrzynia urala bez wsteka |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 21:08, 07 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Zabierak na wałku taki sobie, nie nerwowo ale rozglądaj się za nowym. Ten drucik ma wraz z wałkiem wejść w otwór zabieraka. Od zewnątrz ma go dociskać zabierak do wałka.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 10:49, 08 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
MAsz dnieprowy walek wlozony a do urala raczej ma byc belaka z krzyzakiem na koncu i walek na drobnym wielowypuscie.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 10:50, 08 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Le-chu
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lipki/Brzeg
|
Wysłany: Czw 21:08, 29 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
jest co raz lepiej motor odpalony chodzi piknie,zostało podłączyć altek i światła,
jak zrobiłem w koło domu rundkę na 1ce było ok,
jak wyjechałem na drogę i wbiłem 2-kę masakra jechałem jak na koniu podbijało przód,łożyska i szprychy nówki,
koła gościu mi centrował "niby najlepszy fachowiec w okolicy"
powiedział że wycentrował tylko boki
a zostało bicie góra dół,że ma małe bicie i opona wyrówna
tego nie zrobi bo szprychy się po urywają,
czy to prawda?
trzeba szukać tylko równych obręczy?
i drugi problem rozwaliła się stacyjka chińska ruska
kupiłem od MZ może ktoś podpowiedzieć jak ją podłączyć?
Ostatnio zmieniony przez Le-chu dnia Czw 21:11, 29 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 21:23, 29 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Od MZ czy WSK słabo pasuje, kup stacyjkę od Ursusa, Jawy, CZ (taka sama wszędzie). Pokręć kołem z oponą i zobacz czy widać że bije. Może coś nie tak z oponą.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Le-chu
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lipki/Brzeg
|
Wysłany: Czw 21:36, 29 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
od MZ na takie wsówki męskie i żeńskie,
opony te mitasy żużlowe |
|
Powrót do góry |
|
|
|