Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:45, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
eee spoko,
Jak otworzysz garaż zaklepuję sobie prawo pierwokupu... |
|
Powrót do góry |
|
|
stopa
Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: Pią 7:12, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Agrupa
Ja nigdzie nie napisałem że ten Pan będzie chciał się tego pozbyć, chociaż leży to w całkowitym zapomnieniu. Niemniej pierwsze lody przełamane i może . Ale i tak jestem napierwszejszy w kolejce. |
|
Powrót do góry |
|
|
Doktor
Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:01, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
stopa! Nie ryzykuj! Spłoszysz właściciela,i nikt nie będzie miał..
Tu potrzeba profesjonalisty Mi, mi daj namiar, podejmę się tej misji..
Nie chcem,ale muszem! (Podobno mam gadane,zawsze mnie wypychają do radia Kielce).. Zbajeruję dziadka, dostanie fajne lekarstwa i potem skarby będą nasze..
|
|
Powrót do góry |
|
|
stopa
Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: Sob 18:20, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj dokonałem ostatecznego demontażu silnika, wyjąłem wał, ściagnąłem duże koło rozrządu itd. i na tym w zasadzie koniec dobrych wieści.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
A teraz gorsze:
1. Jak pisałem wcześniej wałek rozrządu miał luz osiowy i przycierał kołem zębatym tulejke wału i jej otoczenie, w dodatku końcówka wałka od strony zapłonu jest lekko pęknięta. Moje pytanie: regenerować wałek czy zainwestować w nowy od Świątka?
2.Wał korbowy:
- śrubka dokręcająca rozrzutnik oleju była praktycznie odkręcona. Do wypadnięcia brakowało jej niewiele i wtedy pewnie szkody byłyby spore.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
- jeden z korbowodów wału wydaje mi się lekko zwichrowany. Zrobiłem próbę i włożyłe sworzeń tłoka do obu połączonych korbowodów. do każdego z osobna sworzen wchodził lekko, do dwu na raz nie- znaczy chyba otwory nieosiowe- znaczy skrzywiony. Pytanie: przy regeneracji wału to naprawią czy potrzebny nowy\inny?
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
-oczywiście tulejka wałka rozrządu do wymiany, przednia panewka wałka lekko porysowana - jakieś sugestie?
Więcej zdjęć w galeri picasa.
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak wygląda blok po wstępnym umyciu i wygrzebaniu błota.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez stopa dnia Śro 20:29, 06 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
stopa
Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: Sob 19:58, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie
Zgodnie z zapowiedzią zapraszam na relację z Otwarcia Piwnicy!!! Patrzcie i Płaczmy że to nie Nasze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Reszta w galerii
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 20:14, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
No nieźle... Właśnie tego się boję że My tak samo skończymy tzn brak uzębienia, dziury w dachu i kilkadziesiąt/kilkaset tysięcy w piwnicach/garażach...
W kolekcjonerstwie jest bardzo trudno powiedzieć dość. Sam znam dziadka, Który ma w garażu 7 Os w tym jedna trajka, każda 100% oryginał i co On ma z tego jak mu ledwo starcza od ostatniego do ostatniego..? Poza satysfakcją nic niestety... A jak umrze to synalkowie pogonią wszystko za jakieś 5k zł pewnie... |
|
Powrót do góry |
|
|
stopa
Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: Sob 20:56, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Taak. Jak widac na fotach większość sprzętów leży rozkręcona i porzucona od kilku lat. Zrobiłem zdjęcia i siedziałbym tam godzinami, ale nie chcę nadwyrężać gościnności gospodarza. Chyba dzisiaj mi się przyśni piwnica. Z dugiej strony miałbym zajęcie na lata. Caramba., |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 302 Przeczytał: 27 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Sob 21:30, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
A są cienie szans na jakieś wyprzedażę?? W sumie ta jawy i Sr2 są spoko bo reszta to nic takiego. |
|
Powrót do góry |
|
|
świdro
Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:18, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
no ja oprocz tej bmki i turysta nic specjalnego nie zauwazylem... a i rama wozka do m07, reszta szrot |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 302 Przeczytał: 27 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Sob 23:18, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
O masz , teraz przjeglądnąłem całą galerie dopiero. Betka spoko i Touren też ale pewnie dziadek nieugięty No i tego enesa też bym przygarnął.
Ostatnio zmieniony przez Roy dnia Sob 23:27, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
stopa
Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: Nie 7:36, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wszystko widać na zdjeciach, ale tam są przynajmniej 3 silniki BMW, do tego NSU, DKW, 2 AVO, do tego po kątach poupychane skrzynki, worki i reklamówki z wnętrznościami, instalacjami, 3 MZ, w tym jedna że tylko założyć aku i jeździ, 2 jawy. Do tego blok m72, kilka skrzyń biegów itd. Pierwszy raz widziałem taką piwnicę i dlatego jestem pod wrażeniem. Chciało by się to mieć. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 16:15, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Miało by to chociaż trochę sensu gdyby chociaż jeden był jeżdżący. A tak sobie pleśnieją powolutku smętne resztki motocykli skazane na ten los przez gościa który chciał mieć wszystko. A tak pościłby trochę tego co złożyć sie nie da i sklecił to co łatwiejsze.
Nie zachwycają mnie takie miejsca. Zbyt dużo widziałem zabytków w ten sposób bezpowrotnie zniszczonych przez głupi snobizm właścicieli posiłkowany podziwem przechodniów.
Ostatnim był mercedes na ulicy zdrowej w Krakowie, którego co mniej-więcej co rok odwiedzałem pytając czy sprzeda. Przez 10 lat odpowiedz byłą jakiej można sie domyślić. Mercedes przez ten czas zgnił doszczętnie. W ostatnich latach gość żeby nie lało sie do środka przyłożył kawałkiem blachy falistej i na to na to paletą. Na wiosnę do wysokości szyb merolek był pięknie równomiernie pokryty mchem i wyrastającą ze szczelin trawą.
Gdy gość zdecydował sie sprzedać nie było juz czego ratować. Oczywiście ostatni raz zapytałem juz tylko dla tradycji pytania. Teraz może sobie na tej rdzy zupę ugotować.
A to byl taki. |
|
Powrót do góry |
|
|
stopa
Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: Nie 16:53, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Prince
Do Ciebie szybkie pytanko - wałek rozrządu w mojej emie jest na dwóch panewkach. Kombinować coś z przeróbką na łożyska czy zostawić taki ale zregenerowany?
Z góry dziekuję. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 17:04, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
stopa napisał: | Prince
Do Ciebie szybkie pytanko - wałek rozrządu w mojej emie jest na dwóch panewkach. Kombinować coś z przeróbką na łożyska czy zostawić taki ale zregenerowany?
Z góry dziekuję. |
Zwykły wałek da sie przerobić na łożyska roztaczając panewkę. Ja bym regenerował ten co masz, i jak w Bydgoszczy to wysłałbym razem z panewką prosząc o szczególne potraktowanie krzywki zapłonu.
Nie ma co dziękować. Ja się tam nie znam. Niech sie inni tez wypowiedzą. |
|
Powrót do góry |
|
|
stopa
Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: Pon 10:48, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie
w związku ze stanem prawego cylindra,( pęknięcie) poszukuje takowego do kupienia i regeneracji. Najlepszy byłby tak w okolicach 1 szlifu ponieważ lewy ma taki wymiar. Jeżeli ktoś ma na zbyciu to proszę o sygnał. |
|
Powrót do góry |
|
|
|