Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przyczyny strzelania w gaznik-K-301 Ural
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
profss




Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie

PostWysłany: Pią 20:29, 17 Sty 2014    Temat postu: Przyczyny strzelania w gaznik-K-301 Ural

jak w temacie,jaka może być przyczyna odbijania(strzelania) w gaźnik,dodam ze tylko w lewy gaźnik,zmieniałem już gaźniki,zmieniłem głowice,luzy ustawione prawidłowo,zapłon regulowałem już z dziesięć razy(elektronik od potomka)ustawiałem go jak w instrukcji potomek opisał,i próbowałem tez opóźniać zapłon nic to nie dało,gdyby była wina źle ustawionego zapłonu strzelał by w oba gaźniki nie tylko w lewy.a jeszcze jedno gdy podniosę wolne obroty na trochę wyższe strzelanie ustaje,jednak na takim ustawieniu obrotów są one stanowczo za wysokie,natomiast po obniżeniu wolnych na lewym strzelanie w gaźnik powraca,zaczynam włosy z głowy rwać bo naprawdę chyba próbowałem już wszystkiego.jeśli ktoś ma jakieś pomysły chętnie je wykorzystam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 22:00, 17 Sty 2014    Temat postu:

Jezeli to Ural to spotkalem sie z tym i przyczyna bylo za slabo lecialo do jednego gaznika paliwo.Zamien wezyki na kraniku i wiem ze blacha sprawa ale tak sie dzialo.
Powrót do góry
profss




Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie

PostWysłany: Pią 22:10, 17 Sty 2014    Temat postu:

fi 8 starczy?mam teraz 6 na oba gaziorki takie same z czego tylko w lewy strzela.jutro zmieniam przewody i dam znać czy coś się zmieniło
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pią 22:43, 17 Sty 2014    Temat postu:

Rafał to nie będą przewody
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Sob 13:14, 18 Sty 2014    Temat postu:

Jaki kolor świecy?
Stawiam na zbyt małą ilość paliwa - brud, pływak, kranik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 13:57, 18 Sty 2014    Temat postu:

Mnie to wygląda na złe czasy rozrządu > wałek. Z opisu wygląda że cała reszta była już podmieniana.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:12, 18 Sty 2014    Temat postu:

Moze to byc prawda, ale sprawdzenie tego zajmie troche czasu, na poczatek sprawdzilbym czy zawor ssacy w tej glowicy na pewno sie zamyka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
profss




Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie

PostWysłany: Sob 18:17, 18 Sty 2014    Temat postu:

no wiec sprawy maja się tak
-Klapek świece wypalone na kolor kawy z dodatkiem mleka,blaszka do regulacji przerwy podkopcona delikatnie.
-cyrograf,tez mi to przyszło do głowy ze jest jakiś błąd na wałku rozrządu,jednak chyba mało prawdopodobne choć nie wykluczone.
-Adam zawór ssący tez sprawdzałem czy domyka się,zrobiłem tez większy luz na ssącym żeby wykluczyć podparcie zaworu(Adam to jest druga głowica zmieniona bo na wcześniejszej było to samo. Obie po regeneracji),Dawida pomysł tez sprawdziłem z przewodami paliwa,do tego zmieniłem cewkę od malca na nowa,nowe przewody WN.Podczas całodziennych zabaw z rusem wyszło jeszcze jedno ze gdy wyłączę prawy cylinder i pracuje tylko na lewym wtedy nie strzela w gaźnik a jak tylko podłącze prawy cylinder problem strzelania powraca,tak dla przypomnienia dzieje się to tylko na wolnych obrotach,podczas jazdy jest ok ural jedzie płynnie nic złego się nie dzieje zbiera się rewelacyjnie tylko te wolne mi sen z powiek spędzają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 18:24, 18 Sty 2014    Temat postu:

To może zmierz napięcie na akumulatorze podczas pracy na wolnych.
Jezeli jest za niskie to moze byc przyczyna.
I sprawdz akumulator po odlaczeniu odbiorników bo moze sie robi zwarcie na celi .
A dla pewnosci podlacz inny akumulator z samochodu bo czasmi podlaczenie prostownika pod uszkodzony akumulator nic nie daje.

Ja smigam na takim zelowym ale 18Ah i ledwo co wszedl hihi ale juz ponad 2 lata go nie wyciagalem Smile) i zero problema.
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Sob 18:29, 18 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
profss




Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie

PostWysłany: Sob 18:32, 18 Sty 2014    Temat postu:

Dawid ale przy słabym napięciu baterki byłby chyba problem na obu cylindrach,choć sprawdzić nie zawadzi,każda rada cenna na wagę złota:-)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 18:35, 18 Sty 2014    Temat postu:

Hihi wiem ale trzeba sie lapac wszystkiego Smile))))))
Powrót do góry
profss




Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie

PostWysłany: Sob 18:58, 18 Sty 2014    Temat postu:

Mój aku tez nowy tylko ma 7Ah z prądami raczej problemu nigdy nie było,jakieś 2 miesiące temu sprawdzałem ładowanie to na wolnych miałem 12,6v a na wysokich obrotach 14,26v
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Sob 19:35, 18 Sty 2014    Temat postu:

Stawiam na ściętego/ zgniecionego klina ustalającego któreś koło rozrządu. Niby strzelałoby na dwa- ale sprawdziłbym.
To pewnie pół milimetra i jeden gar wcześniej to wyczuwa- wiadomo ruskie to jest i wiemy jak jest z wykonaniem reszty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
profss




Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie

PostWysłany: Sob 20:08, 18 Sty 2014    Temat postu:

Princu przy składaniu jakiegokolwiek silnika zawsze zwracam uwagę na kliny jak i na zabezpieczenia ze szczególna uwagą możliwe ze mogło któregoś ściąć choć wątpię w to głęboko ale biorę pod uwagę wymianę wałka rozrządu w przeciągu około tygodnia wiec na 100% sprawdzę tez kliny,jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to na pewno je wykorzystam,pisać śmiało każda rada na wagę złota,skuteczna będzie nagrodzona % Wink

Ostatnio zmieniony przez profss dnia Sob 21:38, 18 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Sob 21:57, 18 Sty 2014    Temat postu:

A te gaźnki to zmieniane miejscami czy na inne?
jak kiedyś się biłem albo ze starymi szufladami, albo którymiś chińskimi k68 to była właśnie taka tendencja że oba to ni chu chciały pracować, a na jednym garze całkiem ok (a zamiany miejscami nic nie dawały),

a co się dzieje jak zatopisz dobrze pływak na tym lewym? albo wzbogać dorze śrubką ale podnieś przepstnice drugą.
jak zapłon elektro to bym się nie czepiał, te ścięte kliny to też mnie nie przekonują, opcja wadliwego wałka wydaje się prawdopodobna ale niech ktoś powie ile miał takich przypadków?

dla mnie ewidentnie wolne obroty bez synchra/za ubogo na tym lewy- bo o lewe powietrze to nie podejrzewam...

no i jakby tak zostawić na wolnych aby sobie prychał to równo się gary nagrzewają?


Ostatnio zmieniony przez Michal_ dnia Sob 22:07, 18 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin