Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:27, 17 Paź 2014 Temat postu: Przód m-72 |
|
|
Witam! Przymierzam się do złożenia m-72 to dość ambitny plan jak na moją wiedzę , ale nic nie poradzę, że podobają mi sie rosyjskie boxery (juz jednego posiadam k-750) dobra ale w czym rzecz, szukam przodu do m-72
gdzie nie napisze to albo na wahaczu albo chińskie ale natrafiłem na taką stronę i opis, że robią wg. oryginału czy ktoś zamawiał od tego pana, jak z ceną i z oryginalnością?
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 13:53, 17 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
No chłopie, p. Jacek to wszystko Ci zrobi... Zanim zaczniesz współpracę, to upewnij się że żona bez sprzeciwu, odstąpi swoją połowę majątku |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:59, 17 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | No chłopie, p. Jacek to wszystko Ci zrobi... Zanim zaczniesz współpracę, to upewnij się że żona bez sprzeciwu, odstąpi swoją połowę majątku |
Znaczy się, że ceny dość spore |
|
Powrót do góry |
|
|
hardcor
Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 154 Przeczytał: 10 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nałęczów/Lublin
|
Wysłany: Pią 14:10, 17 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
A czas oczekiwania jeszcze większy. |
|
Powrót do góry |
|
|
jany
Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Śro 20:07, 03 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Ja u tego pana robiłem silnik,w sumie jeździ do tej pory z 8000 ale ogólnie to co mówi i pisze to jakość powinna być lepsza,nie mówiąc już o pieniądzach ,za złożenie silnika +on kupił tłoki polonez dorobienie tulejki wałka rozrządu,malowanie farbą proszkową cylindrów(które wywaliłem bo w jednym była dziura na prowadnicy zaworu a drugi był pęknięty na gładzi cylindra ,tej cienkiej ,która wchodzi w silnik) i remont wału to chyba wyszło ze 2000tys.tak więc nie wszystko wygląda tak dobrze jak pisze i mówi ,a bajere to ma dobrą. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Śro 20:32, 03 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Dwatysiącetysięcy. sporo... naprawdę sporo. |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
|
Powrót do góry |
|
|
jany
Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Pią 19:53, 05 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Michal_ napisał: | Dwatysiącetysięcy. sporo... naprawdę sporo. |
jeszcze w tej cenie było zrobienie w średnicy pod prądnicę malucha ,ale teraz sam na 100% bym robił,i myślę że nie było by żle |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 20:41, 05 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
To jeszcze zniszczył blok Nic się nie martw, mam taki sam przefrezowany blok i zrobiłem z maluchowkiej prądnicy przejściówkę pod alternator.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 21:26, 05 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Michal_ napisał: | Dwatysiącetysięcy. sporo... naprawdę sporo. |
Może to były kolumbijskie pesos |
|
Powrót do góry |
|
|
|