Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Czw 10:48, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Najlepiej zróbcie je ze stali, na pewno nie pęknie.
Jak trzy lata temu wymieniłem jednocześnie przegub kardana z wałkiem i zabierakami, zakładając nowe sprzęgło gumowe, tak zapomniałem o temacie. Zrobione kilka tysiecy km w górach i na autostradach z silnikiem R100 (70KM). Nie liczę jazdy w terenie na ŚK.
Na Litwie zamiast gumy zakładają przegub równobieżny od Golfa chyba albo od Audi. |
|
Powrót do góry |
|
|
kufel1233
Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 41 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Sob 11:46, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Witam. Też pomyślałem już o tym, żeby przegub równobieżny założyć, ale okazuje się, że wtedy może być za sztywno i będzie dostawać skrzynia i sprzęgło. Ja wytentegowałem sobie patent z przegubem elastycznym wału od BMW e36. Przeróbka technicznie jest możliwa a jej koszty nie przekroczyły by ceny trzech przegubów ruskich, które rozlatują się w tempie zastraszającym z różnych przyczyn, które wskazane były w poprzednich postach. Przegub elastyczny od bmw jest gumowy skręcany za sześć śrub trzeba tylko przerobić widełki w skrzyni i na wałku i przyspawać widełki z wału bmw. Co powiecie na takie rozwiązanie? |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Sob 16:56, 14 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Najpierw zrób ,a potem czekaj na wypowiedzi.Chyba już nie jeden myślał nad zastosowaniem tego patentu.Uważasz że jest możliwość upchania tego połączenia i zmieścisz jeszcze mechanizm wy sprzęg lania to rób,wszystkie patenty mile widziane. |
|
Powrót do góry |
|
|
kufel1233
Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 41 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Nie 13:46, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Mierzyłem i powinno zmieścić się na styk. Chodziło mi o to ,żeby dowiedzieć się czy ktoś już miał z tym doświadczenie i z jakimi problemami się spotkał. Części już mam i w poniedziałek dam do znajomego magika, który mi to zespawa w osi i tak, aby się nie rozpadło. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Po wszystkim podzielę się doświadczeniami i efektem. Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pią 11:52, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Zrób tak - daj przegub równobieżny na wyjściu ze skrzyni, a gumowy przegub przy dyfrze. Wtedy taki zestaw wytrzyma katowanie, a i kąty wychylenia wahacza będą mogły być ekstremalne. |
|
Powrót do góry |
|
|
|