Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fido28
Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 184 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Śro 21:26, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Sprężyna raczej nie wyskakuje, bo jeśli by wyskoczyła to by się"rozkręciła"( już nie była by napięta...)Mam nadzieję, że zaczaiłeś o co mi chodziło z tym rozkręceniem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 7:27, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Daj to komus co ma pojecie bo jak skrzynie robisz tyle czasu to kiepsko. |
|
Powrót do góry |
|
|
fido28
Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 184 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Czw 7:44, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Skrzyni już od jakiegoś czasu nie ruszałem...czekam na wenę twórczą.Teraz muszę ramę skończyć i to wszystko poskładać bo mnie zima zastanie. |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 15:52, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Gdybyś nie zauważył to zima już była i wiosna Cię chwyciła... Wyjdź czasami z garażu |
|
Powrót do góry |
|
|
fido28
Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 184 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Czw 19:08, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jedna już minęła, racja...a pisząc o zimie miałem na myśli koniec tego roku... |
|
Powrót do góry |
|
|
fido28
Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 184 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Nie 14:32, 15 Maj 2016 Temat postu: rysy na cylindrze |
|
|
Witam po dłuższej przerwie.Ostatnio musiałem zdjąć dekiel podpory tylnego łożyska silnika, no i postanowiłem przyjrzeć sie cylindrom od wewnątrz.To co zobaczyłem raczej mnie nie ucieszyło.Na gładzi cylindra ujrzałem podłużne rysy.Poniżej link do zdjecia. Czy dobrze mi sie wydaje, ze te rysy są wynikiem pęknietych pierścieni? Tylko zastanawia mnie jedno- dlaczego rysy są od samego dołu...?Przecież tłok podczas pracy nie schodzi tak nisko.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez fido28 dnia Nie 15:50, 15 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Nie 17:23, 15 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Przytarło tłok |
|
Powrót do góry |
|
|
fido28
Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 184 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Nie 17:30, 15 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
balu napisał: | Przytarło tłok |
Jak to przytarło tłok??? W jaki sposob? co bylo/jest powodem? Dlaczego rysy są od samego początku gładzi cylindra?
Ostatnio zmieniony przez fido28 dnia Nie 20:24, 15 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Nie 20:53, 15 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
fido28 napisał: | balu napisał: | Przytarło tłok |
Jak to przytarło tłok??? W jaki sposob? co bylo/jest powodem? Dlaczego rysy są od samego początku gładzi cylindra? |
Ale z tym sie da zyc...Pomierzył bym kompresje i jesli miesc sie w normie to nie ruszał bym.Przytarło bo zly olej , zle ustawiony zapłon, za uboga mieszanka ...generalnie za wysoka temperatura na tłoku |
|
Powrót do góry |
|
|
fido28
Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 184 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Nie 21:58, 15 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
No wszystko super tylko nadal nie wiem skąd rysy od samego początku cylindra.Zrozumiałe by było, gdyby rysy były w "obszarze roboczym " tłoka czyli powiedzmy około 2 cm od dolnej krawędzi cylindra ale tutaj jest od samiusieńkiego dołu... |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Pon 6:09, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Daj tłok na sam dół to zobaczysz dlaczego. |
|
Powrót do góry |
|
|
fido28
Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 184 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Pon 21:47, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Obracałem wałem , obserwowałem i nasłuchiwiałem czy coś tam nie trze.Nic niepokojącego nie zaobserwowałem.Fakt że takie słuchanie moje raczej na wiele się nie zda, bo niestety trzeba było by mieć słuch jak nietoperz aby cos ewentualnie wychwycić. Może przyczyna leży w pierścieniach almotowskich...albo jak wkładałem cylinder to uszkodziłem pieścień....? Za dużo tych CHYBA I ALBO...! |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 22:19, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Rysy są na dole cylindra. Znaczy płaszcz tłoka złapało.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 22:30, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ehhhh na almocie czesty objaw jak dolozysz do pieca.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 22:34, 16 Maj 2016, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
fido28
Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 184 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Pon 22:42, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Zostawić t jak jest czy rozebrać i sprawdzić?Jeśli chodzi o rysy to mają raczej głębokość jak te po honowaniu. |
|
Powrót do góry |
|
|
|