Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
herrflik2
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Wto 11:59, 26 Maj 2009 Temat postu: problem z silnikiem |
|
|
Chciałem prosić Was o pomoc w nastepującej sprawie.
Chodzi mi o to że mój silnik (dolniak) jak się dobrze rozgrzeje ma bardzo nierówne wolne obroty a jak opóźnie zapłon na maxa to gaśnie na letnim silniku jesk ok obroty idealne.
Mam chińskie gaźniki k-307.
czy może to być wina kopułki i palca rozdzielacza??
Kompresja jest moc też nie wyglada na to żeby sie cos zacierało.
Prosze o pomoc i z góry dziekuję. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 12:52, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Przeprowadziłeś regulacje na zagrzanym?
Yyyy.. ..co do kopułek i palców przerywaczy to moja osobista opinia i pewnie wielu sie oburzy ale należy ją jako pierwsze wywalić z motocykla. Tak wiem - sa tacy co na tym jeżdżą.
Chyba nie ten dział- prawda?
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Wto 12:53, 26 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
w_brat Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 235 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:13, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Z naprawami poprzez forum jest jak z leczeniem przez telefon. Pokombinuj ze świecami. Oczko w dół lub górę. Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
herrflik2
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Wto 14:08, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ok zmienie świece
ja bym obstawiał gaźniki czasem na gorącym silniku daje mu gaz a on gaśnie jak by paliwa brakowało
a co do świec to mozna załozyć jeszcze bardziej gorące jak iskra f 55 bo u mnie spalanie jest bardzo czyste czyli świece moje moga być jedynie zagorące.
na gorącym tez regulowałem i to samo, co ciekawe to tylko na wolnych obrotach na większych jest ok silnik bardzo żywo reaguje na szybkie dokręcanie gazu, spalanie czyste moc ta sama co za zimnym.
Wczoraj odkręciłem śrubę regulacji powietrza oraz tę małą na dole pod korpusem gażnika przedmuchałem i było ok ale po 5 km to samo. Dziś spróbuje przeczyścić gażniki może to coś da. |
|
Powrót do góry |
|
 |
slawo
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 244 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 17:03, 26 Maj 2009 Temat postu: re |
|
|
Witam ! Jakie masz redukcje pod gaznikami, nie nagrzewają ci się gazniki i odparowywuje paliwo ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Wojt@s
Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 22:29, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Zrób testa, wywal na chwile palec rozdzielacza, daj cewke dwustrzałową, i zobacz co będzie jak się zestaw nagrzeje.
A zawory regulowałeś ?? Zapłon też?? Bo bez tego ustawienia gaziorów nic nie zmienią. |
|
Powrót do góry |
|
 |
herrflik2
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Śro 5:54, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
podkładki mam termoizolacyjne.
przerwe na przerywaczu mam na 0,4.
jeszze dam nową kopułkę i palec i zobacze co sie dzieje.
no i świece inne.
Uporałem sie już z tym problemem, wadliwa okazała się kopułka i palec, wymieniłem wegielki w kopułce - zastosowałem z opla astry troszę przypiłowałem, wydaja się twardsze, może pośmigam na tym troszkę, przerywacz też mam do wymiany okazał sie nadpalony i zastanawiam sie czy mogła to być przyczyna kondensatora???
Ostatnio zmieniony przez herrflik2 dnia Wto 11:06, 02 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
|