Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kwiatol2
Dołączył: 16 Mar 2016 Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: rydzykowo
|
Wysłany: Nie 18:05, 15 Paź 2017 Temat postu: problem z silnikiem |
|
|
Witam.
Zaczne od tego,że motor zimny pali normalnie,na krótkich dystansach jest ok.Ale po ok godzinie ciągłej jazdy przy redukcji na niski bieg silnik ma problem z wkreceniem sie na obroty{1 gar}.przerywa ale nie kicha i nie strzela-jak wejdzie na obroty to jest ok do kolejnej redukcji{ruszanie z pod swiateł,stopu itp itd}.co to może być? układ paliwowy czy też prąd?
nadmienie że kranik nie podaje tej samej ilości paliwa na gażniki{zauważalne gołym okiem}.ten na który idzie mniej wahy właśnie przerywa co sugerowałoby uklad paliwowy.ale znowu ten sam po odpaleniu silnika i po jeżdzie pozostaje nagrzany w minimalnym stopniu{nie parzy dłoni} w przeciwieństwie do drugiego gara,który już chwile po odpaleniu jest mocno rozgrzany.świece wymieniałem,zamieniałem i bez zmian.czy ktoś wie co to może być.może ktoś mial podobne objawy?
Z dziką chęcią wypuściłbym się dalej ,ale z takimi przypadłościami to trochę za duże ryzyko.
kwiatol. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 19:07, 15 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Jak idzie dotknąć drugiego gara to nie masz na nim zapłonu, świeca rozdzielacz kable fajki itd do sprawdzenia. Zamula na początku bo musi walczyć ze sprężaniem na drugim garze, dlatego potem tego nie odczuwasz. |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Nie 19:11, 15 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Dolej paliwa. Mój jak tak ma, to znaczy że wacha jest już na wykończeniu. Nie walczę z tym tylko pilnuję poziomu |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 19:46, 15 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Jaki to silnik? Jaka instalacja zapłonowa? Jakie gaźniki? Sorry, kryształowa kula wpadła mi pod warsztat i nie chce mi się po nią schylać.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
kwiatol2
Dołączył: 16 Mar 2016 Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: rydzykowo
|
Wysłany: Nie 23:00, 15 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
wielkie sorry.nie napsalem wszystkiego.
silnik górnniak,gazniki 301 ,paliwo zawsze mam [nie lubie gdy los mnie zaskakuje}zapłon standardowy,jeszcze nie elektroniczny{choć się zastanawiam}.zastanawiające jest dla mnie to ,że po odpaleniu chodzi na 2 gary dopiero potem czuć słychac że pyka na 1 gar. |
|
Powrót do góry |
|
|
Robert-Lampa
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Działoszyn
|
Wysłany: Pon 7:13, 16 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
W Twoim pytaniu jest odpowiedź.
'' kranik nie podaje tej samej ilości paliwa na gażniki{zauważalne gołym okiem}.ten na który idzie mniej wahy właśnie przerywa co sugerowałoby uklad paliwowy.ale znowu ten sam po odpaleniu silnika i po jeżdzie pozostaje nagrzany w minimalnym stopniu{nie parzy dłoni} w przeciwieństwie do drugiego gara,który już chwile po odpaleniu jest mocno rozgrzany.''
Nie dostaje paliwa więc nie pali i jest zimny. Czego Ty jeszcze szukasz? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 7:13, 16 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Jaka cewka? Sprawdzałeś czy jest iskra kiedy gar przestaje pracować?
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
kwiatol2
Dołączył: 16 Mar 2016 Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: rydzykowo
|
Wysłany: Śro 10:22, 18 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Witam .
Drodzy koledzy temat zamknięty.wymiana kranika,świec.200 km wkoło komina i działa bez zarzutów.
dzięki za sugestie i podpowiedzi.
kwiatol. |
|
Powrót do góry |
|
|
|