Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KACPER48
Dołączył: 15 Sie 2013 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:19, 15 Sie 2013 Temat postu: Problem z montażem kolan wydechu k 750 |
|
|
Witam mam problem z założeniem kolanek wydechowych i łącznika . Gdy kolanka zakładam każde z osobna i bez łącznika to pasują dość dobrze . Ale problem zaczyna sie gdy chce złożyć zestaw wraz z łącznikiem , wtedy bez młotka sie nie obędzie i nie wychodzi to najlepiej . Dodam że kolanka są stare takie jak były z motorem w trakcie zakupu . Do demontażu też potrzebny jest duży młotek. Czy to wina łącznika po którym widać że dużo przeszedł , czy może kolanka są zniekształcone czego po nich nie widać ? Czy też macie z tym aż taki problem? |
|
Powrót do góry |
|
|
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Czw 21:21, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
A bez zakładania do motoru pasują do siebie? Spróbuj najpierw włożyć je do cylindrów nie na siłę, tak, żeby się obracały. Oczywiście wcześniejsze obczyszczenie ich z ewentualnej rdzy w tym miejscu może pomóc. I wtedy próbuj je wpasować do łącznika. U mnie też na starych nie było lekko, leżałem na podłodze i używałem dość sporej części swoich sił - z tym, że łącznik miałem pokrzywiony - i weszło. Młotkiem to ewentualnie z wyczuciem, żeby dobrze wpasować jak już na miejscu będzie. Ale ogólnie jeśli na stole do siebie pasują, to i tam powinny, tylko się trzeba powyginać trochę, więcej nie wiem ;p. Aa - no i jak bardzo ciasno siedzą w łączniku (na młotek) to też może czyszczenie pomoże?
Ostatnio zmieniony przez szefostwo dnia Czw 21:23, 15 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Wilku
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 136 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 7:34, 16 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ostatnio też się mocowałem z wydechami. Nijak nie chciały pasować najpierw do łącznika a potem do ramy. Okazało się, że musiałem je skrócić, żeby pasowały do ramy, a z łącznikiem poradziłem sobie za pomocą lewarka i prowizorycznych ściągaczy z pasów. Nie wiem gdzie kupowałeś wydech i jakiej jest jakości, ale Hartman(n?)owskie rury nie poddały się moim kowalskim metodom i leżą jak ulał. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 18:19, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Pasuja pasuja:))) tylko trzeba wiedziec gdzie puknac i jaka kolejnosc:)))).I oczywiscie mowie o delikatnym puknieciu przez drzewo zeby nie pozagniatac.I dobrze jest zapsikac jakims WD i oczyscic i sprawdziec jak pasuje z boku motocykla:))).I trzeba zakladac wszystko razem po lekkim wbiciu w cylindry od razu lacznik zakladaj pod silnikiem. |
|
Powrót do góry |
|
|
rider41
Dołączył: 04 Sie 2012 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Wto 11:51, 20 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Też miałem problem, aby to złożyć na używanych gratach, ale z pomocą młota jakoś poszło. Koleżka wysunął teorię, że wydech mógł być od K650 i dlatego mi do 750 nie pasował idealnie. |
|
Powrót do góry |
|
|
KACPER48
Dołączył: 15 Sie 2013 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:35, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Witam za wszystkie podpowiedzi bardzo dziękuje . Mam jeszcze jedno pytanie , czy ten łącznik wydechu jest potrzebny ? Ponieważ na allegro widziałem że są sprzedawane wydechy bez łącznika i zastanawiam sie czy można go wyjąć a otwory w kolanach zaślepić? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 11:12, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
LAdniej chodzi z lacznikiem wiec zakladaj:)))) |
|
Powrót do góry |
|
|
gazia
Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:44, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
rider41 napisał: | Też miałem problem, aby to złożyć na używanych gratach, ale z pomocą młota jakoś poszło. Koleżka wysunął teorię, że wydech mógł być od K650 i dlatego mi do 750 nie pasował idealnie. |
Witam , jak ze wszystkimi teoriami, w rzeczywistości nie znajdują odzwierciedlenia. Wydech od k650 jest inny, czytaj kolanka wydechowe mają kryzy (były wersje bez ) ale i tak są pod zupełnie innym kątem, nie da się ich zamontować do dolniaka ( węższy silnik ) po za tym wyloty znajdują się prawie idelanie równolegle do osi motocykla (dniepr ma nachylone w stronę osi motocykla ).
Pozdrawiam Gazia. |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Czw 21:33, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | LAdniej chodzi z lacznikiem wiec zakladaj:)))) |
czyli lepiej brzmi czy lepiej silnik pracuje???? |
|
Powrót do góry |
|
|
gazia
Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:42, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Witam , lepiej brzmi , silnik ma lżej ( 2 tłumiki, mniejsze opory wydechu ), ciszej chodzi ( pod warunkiem ,że wszystko jest szczelne).
Pozdrawiam Gazia. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 8:59, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
gazia napisał: | Witam , lepiej brzmi , silnik ma lżej ( 2 tłumiki, mniejsze opory wydechu ), ciszej chodzi ( pod warunkiem ,że wszystko jest szczelne).
Pozdrawiam Gazia. |
Na pojedynczych tak nieprzyjemnie pyrka i faktycznie glosniej sie odzywa a z lacznikiem tak jak gazia pisze.
Przy okazji zapodalem ostatnio do dolniaka swiece chyba jakias china haha AWINA B7HNS i bylem milo zaskoczony jak na pierwsze jazdy.Niby nie do konca ta wartosc cieplna bo odpowiednik iskry to F80 ale zamiata super w porownaniu z innymi.
Ogolnie podobno najlepiej ruchol zamiata na swiecach:
NGK-B5HS
ISKRA -F55PS
DENSO W16ES
AUTOLITE-275
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 9:14, 23 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
krzyś
Dołączył: 27 Lip 2013 Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żuławy Wielkie
|
Wysłany: Pią 10:19, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Koledzy, a macie jakis pomysł jak/czym uszczelnic kolanko na wyjściu z cylindra?
Dmucha i "pierdzi" i tym samym wkurza. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 10:22, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Sznur azbestowy - nie znam nic lepszego. Są kleje do tłumików ale wątpię czy sobie poradzą w tym miejscu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 10:25, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Daja rade te cementowe z wurtha do polaczen wydechu:)))ale jest tego sporo do wyboru i pewnie tez dadza rade - nie wiem jak dlugo:)))).
Masz tutaj do koloru do wyboru hehe
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 10:31, 23 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
krzyś
Dołączył: 27 Lip 2013 Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żuławy Wielkie
|
Wysłany: Pią 20:17, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Myślałem że ktoś coś wypróbował.
Coś polecanego.
Drażni jak jeden popiarduje a drugi szczelny. |
|
Powrót do góry |
|
|
|