Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinee
Dołączył: 07 Lip 2011 Posty: 43 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:21, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Wicher napisał: | Dawid1981 napisał: | LAdniej chodzi z lacznikiem wiec zakladaj:)))) |
czyli lepiej brzmi czy lepiej silnik pracuje???? |
To ja trochę z innej beczki....
Mercedes jak konstruował swoje V8 do modelu 600 czyli M100 przebadał rózne typy układów wydechowych czyli typowe dla aut amerykanskich gdzie mamy dwa w zasadzie niezalezne układy wydechowe dla każdego rzędu cylindrów i takie z łącznikiem w srodku wydechu.
Okazało się że na wydechu z łacznikiem silnik ciszej pracuje co było zrozumiałe i oczywiście pożądane dla limuzyny klasy 600 ale tez przy okazji okazało się ze znacznie wzrósł moment obrotowy silnika.
Wadą dla niektórych był brak charakterystycznego dla silników V8 "bulgotu"z rur wydechowych.
Może w silniku motocykla działa to podobnie.... |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Sob 21:53, 24 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
a oryginalnie były z łącznikiem czy bez??? np Paweł z grupy koszalińskiej tylko na pojedyńczych jeździ bez żadnych łączników. ja generalnie wolałbym żeby moto głośniej chodziło ale jeśli ma wzrosnąć moment obrotowy silnika i ma mieć przy tym lżej to chyba założę z łącznikiem. tłumików jeszcze nie kupiłem także jest chwila na zastanowienie |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Pon 8:10, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
orginalnie z łącznikem |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 17:19, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Lepiej na pojedynczych bo łatwiej wyregulować |
|
Powrót do góry |
|
|
|