Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gazia
Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:18, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, zobacz może jak wyglądają przepustnice od gaźników czy przypadkiem się nie obracają (k68 ). Mnie podobny przypadek się zdażył jak wytarł się bolec prowadzący przepustnice i przy dodawaniu gazu obracała się przepustnica.
Pozdrawiam Gazia. |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Pią 16:42, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Teraz niech ci gosć powie prawde jak było ,czy awaria nastąpiła nagle czy sie pogarszała z dnia na dzień ,az sytuacja zmusiła go do wymiany zapłonu która nic nie dała.Zwalaj pokrywe nierządu i zajrzyj do kół ,a nastepnie wałek i reszta. |
|
Powrót do góry |
|
|
nokian66
Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: Nie 11:22, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Jeszcze chce sprawdzić zawory, podpowiedzcie przy jakim kącie mają się otwierać w silniku Dniepr MT11 ? |
|
Powrót do góry |
|
|
gerard
Dołączył: 09 Mar 2013 Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznan
|
Wysłany: Wto 18:59, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
wyglada to na problem elektryczny...może cewka ma zbytmałą lub dużą oporność?trochę wróżenie z fusów.a masz możliwość montażu tego zapłonu w innym motorze? |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Wto 22:50, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Kurcze załóż zwykły zapłon i zobacz czy będzie palił jak nie to zdejmuj pokrywę rozrządu co Ci da wiedza przy jakim kącie się otwierają zawory,ponoć wszystko wcześniej działało
Według mnie to zapłon elektroniczny jest bardziej precyzyjny i należy go dokładnie ustawić
miałem taki objaw w cudaku jak mi padał zapłon elektroniczny i to 2 x
I jeden raz jak cuś się podupiło z gażnikiem ale tylko na prawym cylindrze strzelało jak na odpuście.
I jak padało koło ciche rozrządu ledwo do domu się dowlokłem i na kostce przed domem zdechła franca ostatecznie
A może faktycznie cuś z głowicami zmierz mu ciśnienie
Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Wto 23:12, 19 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
mineralny
Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Śro 11:40, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Witam.
Odpowiem za kolegę "nokian66"ciche kolo rozrządu straciło zabki.Na razie tyle jak będzie coś więcej napiszemy.
Pozdrawiam
Mineralny |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 11:51, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Hius dobrą dał diagnozę
Lyypa z tymi kołami, wolę jak rzęzi i jedzie, niż jak cicho i stoi |
|
Powrót do góry |
|
|
gerard
Dołączył: 09 Mar 2013 Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznan
|
Wysłany: Śro 14:36, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
noo gratulacje!
takze słyszałem niepochlebne opinie o tych kołach i o tym jak się szybko kończą |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 14:55, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem zwyczajnie nie są przewidziane do dniepra. Natomiast zastanawia mnie jak były regulowane zawory skoro rozrząd nie robił ;] |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Śro 15:36, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Moze i się konczą szybko ,ale wtedy jak się założy dwa koła a trzecie jajowate zostawi na pradnicy co jest w tych kołach normą. W takim przypadku to ciche szybko zostanie wylizane.Jak tylko się ociepli to zrzucam pokrywe w katarzynie w celu sprawdzenia swoich kół,co bym ja nie miał problemów jak Hius.Ale puki co lal 4-ty rok.Mineralny pokrywa jeszcze nie zdjęta wiec nie stawiaj pewnej diagnozy.Poza tym za kolege nie musisz odpowiadać bo on nie jest niepismienny ,ale TY najpierw zachacz o inny dział gwoli przypomnienia
Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Śro 15:45, 20 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
mineralny
Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Śro 18:32, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Pokrywa zdjęta , kołą wymienione i Dniepr odpalony.Jutro regulacja.
Pozdrawiam
Mineralny |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 21:08, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
DAJCIE FOTO JAK WYGLĄDA TEN ZDUPCZONY jednak nie na darmo mi taki nosik natura podarowała zresztą co na wystawie to i w sklepie no czasami może być pod ladą
Jak składany był mój cudak to też zamówiłem takie kółka jak się skończyło to pisałem
wyżej.
Przeanalizowałem sprawę przysiadłem na necie i co się okazuje wszystkie te materiały są do du...y jak jest odporny na temp to nie ma udarności albo się wygina
I nareszcie trafiłem na ten odpowiedni PEEK ten może pracować nawet w 300 st.
nie zmienia kształtu itd. jest na forum tabela większości materiałów
Problem był z zakupem bo nie był jeszcze produkowany w kraju więc ścignęli mi z Niemiec ale cena że klękajcie narody 505 zł. za kawałeczek na jedno koło
To było 4 lata temu chyba , może 3
Teraz zamawiałem do nowego silnika ściągli z Austri cena na jedno kółko 870 zł
kupiłem na dwa tak na zaś.
Jak zdjęta była pokrywa po 2 latach to się w pale normalnie nie mieści zero jakiegokolwiek zużycia tylko koła metalowe są jakby ich ktoś wypolerował na lustro.
Myslałem żeby koła zrobić z odpowiedniego aluminium ale zaniechałem,temat ciekawy ale już mi się nie chce babrać
Dlatego ten producent kół stosuje takie duże luzy międzyzębne nawet do 0.5 to chyba ciut za wiele u mnie było max 0.1
Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Śro 21:15, 20 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Czw 0:45, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Hius , nie doczekasz się fotek,jeden drugiemu naprawia i jeden za drugiego pisze ,tak wynika z postów.Ale zauważyłem ze Mineralny zaskoczył.
Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Czw 0:49, 21 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
nokian66
Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: Czw 12:19, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie, niestety nawał w pracy nie pozwolił na pisanie. Fotki będą na 100% dzisiaj je zrobię i zapodam;) Moto już wyregulowane i pięknie (odpukać) pali i wkręca się na obroty, wygląda na koniec kłopotu. Zalany świeżym olejem czeka na wiosnę.
Ps. Nie wiem jakiego zdania są inni użytkownicy ale moje zdanie jest takie na temat "cichego rozrządu" - jak ktoś chce cichy motocykl niech sobie kupi cos ze stajni Hondy lub Yamahy. Ja wole słyszeć że ten silnik mi pod dupą gra i nie jedźcie mi po Mineralnym bo to super gość, dzięki niemu serce odżyło |
|
Powrót do góry |
|
|
nokian66
Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: Czw 21:49, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Oto obiecane fotki uszkodzonego koła.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
|