Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem ural 650
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wrona513




Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Wto 23:00, 30 Sie 2011    Temat postu: Problem ural 650

Witam od paru dni jestem posiadaczem urala 650 z 1970 roku i mam maly problem motor strasznie strzela ogniem z jednego tlumkika w czym moze byc przyczyna dziekuje za odp i pozdrawiam michał
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 10:43, 31 Sie 2011    Temat postu:

Siemka, zacznij od zapłonu, potem gaźniki i zawory. Ustaw porządnie zapłon to na dzień dobry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Śro 19:01, 31 Sie 2011    Temat postu:

Tak jak kol. Klapek radzi zapłon, zawory, regulacja gażnika na to ostatnie bym obstawiał
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4041
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 19:23, 31 Sie 2011    Temat postu:

A ja obstawiam zawory, zacznij od sprawdzenia kompresji.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrona513




Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Śro 21:06, 31 Sie 2011    Temat postu:

Dzieki chlopacy za odp tak szybka ale dzis wpadl do mnie znajomy ktory jak sie okazalo obcowal z takimi maszynami poregulowal mi gazniki i teraz juz tak nie strzela motorek powiedzial jeszcze zebym cewek od malucha zapodal mu i ze bedzie dobrze Smile a co do zaworow o w zime przybieram sie do remontu silnika wiec wtedy to zrobie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zabool




Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 7:49, 01 Wrz 2011    Temat postu:

Ech ja ja bym chciał regulować zawory co remont silnika... Wyreguluj zawory , a nie wymieniaj. To 5 min zabawy i w zasadzie od tego zacznij. Jak strzela i zawory są dobrze ustawione to dopiero szukaj dalej,jak wyżej zapłon ,gaźniki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrona513




Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Czw 21:15, 01 Wrz 2011    Temat postu:

a mogłby kotś powiedzieć tzn wytołkowac z grubsza jak chlopu jak sie reguluje te zawory?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zabool




Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 7:22, 02 Wrz 2011    Temat postu:

Na zimnym silniku:
- odkręcasz 1 śrubkę od pokrywy zaworowej (12) i ją zdejmujesz
- ustawiasz wał w okienku na GMP czyli 2 znaki muszą się pokryć w okienku po stronie kopniaka. Zdarza się że znaki są nie nabite lub źle nabite , ale to możesz sprawdzić śrubokrętem Wink wsadzonym zamiast świecy (uważaj żeby za bardzo nie porysować tłoka) - jak dojdzie do końca to tam jest GMP i w tym miejscu ustawiamy zawory.
- luzujesz na dźwigienkach zaworowych kontre (12) wsuwasz szczelinomierz (0,05) i ustawiasz na ciasno - ma się przesuwać , ale większego nie da się wsadzić.
- to samo z drugim
-kopiesz pare razy , sprawdzasz czy maja luzy
-składasz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrona513




Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Pią 21:22, 02 Wrz 2011    Temat postu:

dzieki wielki kolego za wytlumaczenie Smile jutro sie z tym pobawie i bede wiedzial co i jak Smile Razz Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
austringer




Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 11:05, 03 Wrz 2011    Temat postu:

Jaki masz system regulacji zapłonu w aparacie ręczny (na linkę) czy odśrodkowy ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrona513




Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Sob 20:37, 03 Wrz 2011    Temat postu:

Yyyyyyyyyy . nie mam bladego pojęcia zebym zobaczyl co jak wyglada to bym powiedzial Smile ale tak to nie wiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrona513




Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Sob 21:07, 03 Wrz 2011    Temat postu:

i dzis znowu to samo po przejechaniu jakichs 25-30 km ural znow zaczał strzelac w wydech przewaznie w prawy zaczelo go dusic i ciezko zaczał sie wkrecac w oboroty ;/ Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrona513




Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Nie 18:06, 04 Wrz 2011    Temat postu:

A tak jeszcze zapytam dopytam co zrobic jak jest słabe ładowanie w moim uralu wacha sie tak 11.89 a na obrotach 12.09 bez wlaczonych swiateł gdzie szukac przyczyny jak ja rozwiazac
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 11:16, 05 Wrz 2011    Temat postu:

To nie jest slabe ladowanie tylko brak ladowania.. Do sprawdzenia pradnica (jesli masz faktycznie 1970 rok to wlasnie ona powinna tam siedziec) i regulator napiecia..

Ostatnio zmieniony przez cyborg dnia Wto 7:22, 06 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrona513




Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Pon 16:44, 05 Wrz 2011    Temat postu:

regulator napiecia jest a rok taki jest wedlug papierow a tak to sie nie znam a jak sprawdzic taka pradnice ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin