Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wrona513
Dołączył: 30 Sie 2011 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Wto 23:00, 30 Sie 2011 Temat postu: Problem ural 650 |
|
|
Witam od paru dni jestem posiadaczem urala 650 z 1970 roku i mam maly problem motor strasznie strzela ogniem z jednego tlumkika w czym moze byc przyczyna dziekuje za odp i pozdrawiam michał |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 10:43, 31 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Siemka, zacznij od zapłonu, potem gaźniki i zawory. Ustaw porządnie zapłon to na dzień dobry. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 19:01, 31 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Tak jak kol. Klapek radzi zapłon, zawory, regulacja gażnika na to ostatnie bym obstawiał |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 19:23, 31 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A ja obstawiam zawory, zacznij od sprawdzenia kompresji.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
wrona513
Dołączył: 30 Sie 2011 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Śro 21:06, 31 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dzieki chlopacy za odp tak szybka ale dzis wpadl do mnie znajomy ktory jak sie okazalo obcowal z takimi maszynami poregulowal mi gazniki i teraz juz tak nie strzela motorek powiedzial jeszcze zebym cewek od malucha zapodal mu i ze bedzie dobrze a co do zaworow o w zime przybieram sie do remontu silnika wiec wtedy to zrobie |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 7:49, 01 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ech ja ja bym chciał regulować zawory co remont silnika... Wyreguluj zawory , a nie wymieniaj. To 5 min zabawy i w zasadzie od tego zacznij. Jak strzela i zawory są dobrze ustawione to dopiero szukaj dalej,jak wyżej zapłon ,gaźniki. |
|
Powrót do góry |
|
|
wrona513
Dołączył: 30 Sie 2011 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Czw 21:15, 01 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
a mogłby kotś powiedzieć tzn wytołkowac z grubsza jak chlopu jak sie reguluje te zawory? |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 7:22, 02 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Na zimnym silniku:
- odkręcasz 1 śrubkę od pokrywy zaworowej (12) i ją zdejmujesz
- ustawiasz wał w okienku na GMP czyli 2 znaki muszą się pokryć w okienku po stronie kopniaka. Zdarza się że znaki są nie nabite lub źle nabite , ale to możesz sprawdzić śrubokrętem wsadzonym zamiast świecy (uważaj żeby za bardzo nie porysować tłoka) - jak dojdzie do końca to tam jest GMP i w tym miejscu ustawiamy zawory.
- luzujesz na dźwigienkach zaworowych kontre (12) wsuwasz szczelinomierz (0,05) i ustawiasz na ciasno - ma się przesuwać , ale większego nie da się wsadzić.
- to samo z drugim
-kopiesz pare razy , sprawdzasz czy maja luzy
-składasz |
|
Powrót do góry |
|
|
wrona513
Dołączył: 30 Sie 2011 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Pią 21:22, 02 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
dzieki wielki kolego za wytlumaczenie jutro sie z tym pobawie i bede wiedzial co i jak |
|
Powrót do góry |
|
|
austringer
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 126 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 11:05, 03 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Jaki masz system regulacji zapłonu w aparacie ręczny (na linkę) czy odśrodkowy ? |
|
Powrót do góry |
|
|
wrona513
Dołączył: 30 Sie 2011 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Sob 20:37, 03 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Yyyyyyyyyy . nie mam bladego pojęcia zebym zobaczyl co jak wyglada to bym powiedzial ale tak to nie wiem |
|
Powrót do góry |
|
|
wrona513
Dołączył: 30 Sie 2011 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Sob 21:07, 03 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
i dzis znowu to samo po przejechaniu jakichs 25-30 km ural znow zaczał strzelac w wydech przewaznie w prawy zaczelo go dusic i ciezko zaczał sie wkrecac w oboroty ;/ |
|
Powrót do góry |
|
|
wrona513
Dołączył: 30 Sie 2011 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Nie 18:06, 04 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
A tak jeszcze zapytam dopytam co zrobic jak jest słabe ładowanie w moim uralu wacha sie tak 11.89 a na obrotach 12.09 bez wlaczonych swiateł gdzie szukac przyczyny jak ja rozwiazac |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 11:16, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
To nie jest slabe ladowanie tylko brak ladowania.. Do sprawdzenia pradnica (jesli masz faktycznie 1970 rok to wlasnie ona powinna tam siedziec) i regulator napiecia..
Ostatnio zmieniony przez cyborg dnia Wto 7:22, 06 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
wrona513
Dołączył: 30 Sie 2011 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Pon 16:44, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
regulator napiecia jest a rok taki jest wedlug papierow a tak to sie nie znam a jak sprawdzic taka pradnice ? |
|
Powrót do góry |
|
|
|