Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karol
Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieś pod Wrocławiem
|
Wysłany: Czw 20:14, 17 Mar 2011 Temat postu: Problem? |
|
|
Witam wszystkich!
Niedawno postanowiłem odpalić mój pojazd jakim jest dniepr mt-11. Problem powstał po odpaleniu mianowicie motor normalnie odpalił ale z gara bliżej wózka bardzo mocno strzelał, widziany był też wystrzał płomienia z tłumika. Co może być nie tak ? Jakieś pomysły (Mi znajomi mówili, że może być to zapłon ewentualnie wypalone gniazda zaworowe) ?
Proszę o pomoc!
A i jeszcze jedno pytanie z innej beczki: Ma ktoś może odsprzedać tłumik do wsk 3 125 ccm ?
Ostatnio zmieniony przez Karol dnia Czw 20:16, 17 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Innytruder
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarczyn
|
Wysłany: Pią 7:47, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
zacznij od prostych rzeczy typu świeca, cewka. Nastepnie gaźnik stan paliwa w komorze itp. głowice ściagaj na końcu. Napisz jakie masz gazniki? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:14, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdz luzy zaworowe, a jesli sa OK to przejedz sie dobre kilkanascie km goniac go na niskich biegach i wysokich obrotach..
Jezeli to nie swieca to zawsze jeden zawor sie nie domyka po dluzszym ssaniu i trzeba go "doklapac" podczas jazdy. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4070 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 19:00, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Kompresje wystarczy sprawdzić. Jak jest coś nie tak z zaworami to odrazu wyjdzie. Uciekające zapłony w wydech często spowodowane są zapuźnym ustawieniem zapłonu. Bardzo mocne wystrzały z tłumika mągą powstawać z zgromadzonego w nim paliwa. To wtedy gdy cylinder nie zawsze pali > cewka, świeca, kable.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Karol
Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieś pod Wrocławiem
|
Wysłany: Pią 20:34, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki wszystkim za odpowiedź. Gaźniki mam k68 w ubiegłym roku na nich jeździłem i było w sumie dobrze, bardzo rzadko "strzelał". Zawory były regulowane w grudniu odpaliłem go z kolegą i wszystko było git. A teraz (jak go ostatnio odpalałem) strzela jeszcze bardziej. Cewka jest od malucha ale działa. Mam już kupioną nową ruską bede niedługo wynieniał |
|
Powrót do góry |
|
 |
Innytruder
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarczyn
|
Wysłany: Pią 20:58, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
cewke z malca bym zostawił. Ruską sprawdź i miej na zapasie |
|
Powrót do góry |
|
 |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pią 22:25, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Po prostu przyspiesz ciut zapłon paliwo się zbiera i bedzie walił z rury ogniem |
|
Powrót do góry |
|
 |
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Sob 11:40, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdz w takeij kolejności, świeca, kable, cewka, zapłon(w tym przerwa na platynach, zawory. Stawiam na świecę. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Harcerz
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Sob 17:04, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ściągnij paliwo i zalej nowe, ale najpierw sprawdź, czy prawy cylinder dostaje paliwo, bo może być tak że, pomimo jednego kranika lewy dostaje, a prawy nie i będzie kichał. |
|
Powrót do góry |
|
 |
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Nie 20:08, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Stawiam na źle wyregulowany gaźnik oraz przyspieszenie zapłonu. Może też być zatkany filtr powietrza i nie ma odpowiedniego przepływu. |
|
Powrót do góry |
|
 |
crovaxus
Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: Nie 22:15, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
a ja stawiam na kondensator bo też może tak być. Normalny objaw to niedopalanie jednego gara i strzelanie. u mnie było to samo. dokręć na szybkiego drugi i zobacz wtedy. A jak nie to sprawdź jak reszta mówi czyli kable, świeca, gaźnik i zawory chociaż zawory na 1 miejscu bym sprawdził bo luzy zawsze mogą powstać. A co do filtra to jakby był zatkany to wogóle by nie chodził lub chodził jak na "ssaniu" więc to napewno nie.
Ostatnio zmieniony przez crovaxus dnia Nie 22:20, 20 Mar 2011, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Karol
Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieś pod Wrocławiem
|
Wysłany: Nie 20:02, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ponowne Dzięki za odpowiedź. Kranik raczej odpada bo w sierpniu zakupiłem nowy, paliwo napewno dochodzi. Świeca to też nie jest raczej bo zamieniałem je miejscami i dalej strzelał.Cewka z malucha już była i działa. Zostaje mi w takim razie zapłon, filtr, gaźnik, kable no i gniazda zaworowe. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Karol
Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieś pod Wrocławiem
|
Wysłany: Nie 21:32, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze jedno pytanie ale wogóle nie dotyczy ono dniepra. Otóż poszukuje podróby gaźnika jikov na pojemność 350, szerokość gardzieli musi być między 28mm-30mm, Gaźnik musi być schowany pod osłonami bocznymi w jawie 250, model: 353. Gaźniki jikova o szerokości gardzieli 28mm były produkowane w latach 50', 60' i 70'? To może być trudne i pewnie mnie wyśmiejecie ale warto spróbować. Jakbyście chcieli coś dopytać to postaram się udzielić odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony przez Karol dnia Nie 21:50, 27 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Harcerz
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Śro 22:58, 30 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
zamień gażniki to wykluczysz gaźniki |
|
Powrót do góry |
|
 |
Karol
Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieś pod Wrocławiem
|
Wysłany: Pią 14:34, 27 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Zamieniłem gaźniki i to nie one były powodem. Okazuje się że zawór ten od strony ganika już był wyszczerbiony i gniazdo zaworowe było do chrzanu. zostało to zrobione i teraz za zwyczaj działa na dwa gary. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|