Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 18:29, 27 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Czyli tak jak pisałem. Na początek sprawdzić kompresje i odpada cała zbędna szamotanina. Najłatwiej obwiniać gaźniki, a jak taki nie jest całkowicie zatkany to jakoś tam pali śilnik.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Q3ma
Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Pią 16:05, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
postanowiłem tutaj dodać swój problem
oddałem cylindry do honowania i nie wiem czy nie zauważyłem rysy(to nawet nie rysa a wżer) czy powstała podczas honowania (od razu pytanie czy honowanie jest prawidłowe??)
wydaje mi się że cylinder nie maił takiej rysy ale ręki nie dam uciąć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 16:28, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Nie widze tu śladów honowania, to wygląda na toczenie.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pią 20:44, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
I do tego debilne to toczenie teraz to szmelc |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pią 20:46, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Może być wadliwy odlew |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pią 20:48, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ja się dzisiaj poddałem cudak mnie pokonał za cholerę nie ustawię wolnych obrotów na lewym garze
Jak już się wydaje że ok. przejadą 100 m i albo chodzi za szybko albo gaśnie
i tak w koło.
Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Pią 21:02, 22 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Q3ma
Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Pią 14:11, 26 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
co sądzicie o tym chodz mi tutaj o tulejowanie
|
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 14:31, 26 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dodaj że pierwotna ma grubość 2mm ^^ a wciśnięta gołym okiem widać że cieńsza... |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 16:27, 26 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dziwne to to. Albo ktoś kto wprasowywał miał małą tuleję, albo bał sie za dużo roztoczyć żeby dół cylindra przy nasadzie nie odleciał przy montażu. Tak czy owak można było to zrobić lepiej. |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:48, 26 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ta wyrazna przerwa miedzy oboma tulejami dobrze nie wrozy.
O zadnym honowaniu tulei mowy tu nie ma, honowanie zostawia rysy krzyzujace sie ze soba i czasem kat tego krzyzowania jest dosc wazny.
Cylinder z taka rysa w tulei moze miecl klopot ze sprezaniem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Q3ma
Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Pon 23:38, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Adam M. napisał: | Ta wyrazna przerwa miedzy oboma tulejami dobrze nie wrozy.
O zadnym honowaniu tulei mowy tu nie ma, honowanie zostawia rysy krzyzujace sie ze soba i czasem kat tego krzyzowania jest dosc wazny.
Cylinder z taka rysa w tulei moze miecl klopot ze sprezaniem. |
Może i miał nawet Panie Adamie
jechał dziwnie strzelał kicha prychał zwłaszcza przy puszczaniu z wyższych obrotów jak np jechałem i puszczałem manetkę gazu i wtedy strzelił z wydechu
obecnie po wymianie tłoków i cylindrów jeździ się przepięknie.
Honowanie było robione w Gorzowie Wlkp zadzwoniłem do Pana który wykonywał zlecenie niestety, nie wiem co dokładnie zlecono bo pojechał mój znajomy (zadzwoniłem do gościa który robił "honowanie"
zapytałem czy to jest honowanie odpowiedział że NIE)
że koleś kazał mu przeszlifować ale jaki sens ma szlifowanie tulei cylindra w kółka ??
To jest druga rzecz której pojąć nie mogę jak ktoś kto szlifuje na codzień cylindry może wykonać takie "przeszlifowanie". A do tego z rysą po sworzniu. (według mnie to jest psychopata)!
Ostatnio zmieniony przez Q3ma dnia Wto 0:07, 20 Gru 2011, w całości zmieniany 7 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 0:58, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
To co zostalo zrobione wyglada mi na wytaczanie.
Ze szlifowaniem tez nie ma to nic wspolnego, bo powierzchnia po szlifowaniu ma o wiele wieksza gladkosc.
Czy to znaczy ze kupiles lepsze cylindry ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Q3ma
Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Wto 1:15, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
tak kupiłem cylki a do tego sprawdziłem pasowanie za pomocą średnicówki oraz mikrometru |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 21:37, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Pewnie przejechal miare na wytaczarce i tak zostawil heh bo tam szlifowania nie ma.Tylko co to za firma bo ja bym sie wstydzil takie cos oddac klientowi ehh...a ta rysa mysle ze powstala poprzez przytarcie gdy robil wyjazd z cylindra.Po wcisnieciu tulei pownien to zaszlifowac .....
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 21:44, 20 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
foni-r
Dołączył: 15 Gru 2011 Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osowiec Twierdza
|
Wysłany: Pią 22:25, 30 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Przede wszystkim co za spec widząc taka szramę decyduje się na zrobienie szlifu
Rysa na podstawie fotki ma kolor ciemny więc nie powstała teraz.
Ile to kosztowało? |
|
Powrót do góry |
|
|
|