Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wasyl622
Dołączył: 15 Kwi 2021 Posty: 65 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:31, 07 Lip 2024 Temat postu: Prądnica G414 Dostający się olej Do środka |
|
|
Witam Serdecznie Wszystkich 🖐️ Mam problem z prądnica gdyż dostaje się olej do wewnątrz. Dzieje się to tak gdy dostaje obciążenia na światłach podczas jazdy. Prądnica została rozebrana w części pierwsze. Uszczelniacz został wymieniony na Nowy corceco nie zakładałem kolejnego ryskiego szajstwa. Tryb prądnicy nie ma żadnych uszkodzeń rowka co powodowało by nieszczelność. Nie jest pęknięta sprawdzałem na wszystkie możliwe sposoby oczywiście wizualne. Gdzie taki problem gdzie może się dostawać olej do wirnika. Oring dostosowany z filtra oleju od 1.9tdi Idelanie pasuje i jest grubszy tu załączyłem wyciek ale ciągle mam problem dostającego się do wewnątrz prądnicy Czy ktoś ma jakieś sposoby może ktoś miał podobny problem |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 10:58, 07 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
Może ciec przez gwinty śrub ściskających prądnicę (wkręcić na silikon). Pomiędzy osią wirnika a zębatką (oring). Co najbardziej prawdopodobne ma bicie zębatka i puszcza warga uszczelniacza. Bicie 0,2 mm wystarczy aby ciekło, (przetoczyć zębatkę na wirniku). Ruskie simeringi wbrew pozorom są bardziej odporne na tą przypadłość.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Wasyl622
Dołączył: 15 Kwi 2021 Posty: 65 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:17, 07 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
Dziękuję tak właśnie zrobię. Dziękuję za podpowiedź |
|
Powrót do góry |
|
|
Wasyl622
Dołączył: 15 Kwi 2021 Posty: 65 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:35, 07 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
Oring jest blok i prądnica go dociska za zębatka prądnicy Uszczelniacz. W Moim przypadku Rosyjski uszczelniacz współczesny zakup po przebiegu bardzo krótkim Niestety poprostu się rozpuścił wyglądał jak Silikon zamoczony w benzynie. Muszę na początku sprawdzić bicie zębatki i śruby ściskające bo widać po nich że są poprostu mokre ale to też wpływ może mieć praca wirnika która rozprowadza go po całych ściankach |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 12:59, 07 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
Oring idzie na wirnik pod zębatkę. Bywa że cieknie gdzieś przy klinie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Wasyl622
Dołączył: 15 Kwi 2021 Posty: 65 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:14, 07 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
No to mam przyczynę bo go od samego początku nie było i tym się sugerowałem |
|
Powrót do góry |
|
|
Wasyl622
Dołączył: 15 Kwi 2021 Posty: 65 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:31, 07 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
Tylko żebym mogli się dobrze zrozumieć. przednia obudowa wirnika ma simering po którym pracuje zebadka od wewnątrz obudowy zamontowane łożysko przed łożyskiem na 4 śruby jest Filc który pracuje po osi wirnika. Po zdjęciu samej zebadki na być nałożony Oring który będzie dolegał do łożyska ? Czy w miejsce tego filcu zamontowany Oring. Nawet zamontowałem kryte łożyska aby nie przepuszczały Oleju i niestety fakt jest go mniej ale się dostaje. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 14:30, 07 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
Jak jest pasowna zębatka do wirnika to nie ma. Jak to wszystko zmęczone to się daje pomiędzy zębatkę a łożysko na oś wirnika.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Wasyl622
Dołączył: 15 Kwi 2021 Posty: 65 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:24, 07 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
Aaa rozumiem już w czym rzecz. Muszę dokładnie ją umyć wirnika i zębatka bez klina wchodzi suwliwie będę musiał coś tutaj jeszcze pomyśleć dziękuję za podpowiedzi 💪 |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 20:35, 07 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
Trochę słabo jak wchodzi suwliwie. Może różnie ustawiać się po dokręceniu, a bicie 0,2 mm wystarczy aby simering nie utrzymał. Można od środka pokryć zębatkę chromem technicznym. Przy wklejaniu nie wiadomo jak się ustawi. Alternator założyć i zapomnieć o temacie.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|