Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Wto 20:58, 04 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Płyn hamulcowy jest w każdym garażu pod ręką.
No chyba że się ma garaż rowerowy. |
|
Powrót do góry |
|
|
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Pią 15:47, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Zauważyłem, że po przemyciu fosolem trzeba przepłukać w jak najcieplejszej wodzie najlepiej we wrzątku, wówczas nie ma żadnego nalotu.
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Sob 7:29, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Co sądzicie o zbiorniku paliwa z żywicy poliestrowej na włóknie szklanym?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Odpada problem rdzewienia zbiornika. |
|
Powrót do góry |
|
|
blady606
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 294 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:47, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
A do czego ma taki zbiornik służyć bo jakoś nie widze szerokich zastosowań .
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Sob 14:45, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Jak napisałem wyżej - jako zbiornik paliwa. |
|
Powrót do góry |
|
|
blady606
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 294 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:47, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
GABE napisał: | Jak napisałem wyżej - jako zbiornik paliwa. |
To ciekawe , jeździłeś już na takim zbiorniku , czy to twój pierwszy projekt
Mniemam że wiesz jaka jest różnica między żywicą z włóknem od kompozytów i materiałów przeznaczonych do kontaktu z paliwami .
Jak go do końca wykonasz , chciłbym zobaczyć "test udarowy" twojego zbiornika.
Pytasz się o osąd , więc odpowiadam :
Sądzę że to ślepa droga ewolucji kaśkowych zbiorników .
To tyle
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Wojt@s
Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 16:37, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Tadek dobrze prawi. Jak Ci rdzewieje bak to poczytaj o środkach firmy Fertan i masz święty spokój.
A co do baku kaśkowskiego to taki mały off topic, wie ktoś może gdzie można kupić te blaszki informacyjne co nituje się do narzędziówki ?? było swojego czasu na allegro ale nie mogę odnaleźć kontaktu do faceta. |
|
Powrót do góry |
|
|
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Sob 17:21, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Jasne, że to pierwszy projekt inaczej bym o zdanie nikogo nie pytał.
Jeśli żywica poliestrowa się nie nadaje to może jest inna żywica np. epoksydowa, Tapoks 2Kjest chyba na bazie jakichś żywic.
Czy paliwo rozpuści zbiornik, czy też może popękać? Może wzmocnić go siatką stalową?
Największym problemem będzie wstawienie kraniku, mocowań zbiornika, korka wlewowego.
Coś znalazłem:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez GABE dnia Nie 10:25, 16 Sie 2009, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
pepe
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 202 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Busko Zdroj
|
Wysłany: Nie 8:04, 16 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
farba epoksydowa z cala pewnoscia nadaje sie do pomalowania wewnatrz zbiornika. i sie nie luszczy ,nie zlazi i nie peka. sam sprawdzilem. |
|
Powrót do góry |
|
|
storm007
Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 11:04, 16 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Co ma na celu taki zbiornik? Dawac dodatki z tworzyw sztucznych do rusa? Bez sensu. Caly urok w starych motocyklach jet taki ze wszystko tam jest ze stali, aluminium etc. Zadnych tworzyw sztucznych tak jak w japoni tylko stal (po za nowym uralem )
A zbiorniki na rynku sa jeszcze dostepne, co innego jak by juz byly rarytasem. |
|
Powrót do góry |
|
|
blady606
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 294 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:08, 16 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Moje zdanie już napisałem wyżej .
A jak kolega Gabe , ma czas i chęci to niech realizuje swoją wizję .
I jeszcze jedno , czy zostanie ona ukończona czy zostanie kolejnym "półkownikiem" to czas pokaże .
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 11:59, 17 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
GABE napisał: | Co sądzicie o zbiorniku paliwa z żywicy poliestrowej na włóknie szklanym?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Odpada problem rdzewienia zbiornika. |
Prawdziwy Monster garage - wygląda jak wyrwana wątroba. Ale jeśli kosztuje cie to niewiele to nawet fajne. Baki można kupić od 50 do 250zł . Koszty " profesjonalnego wyczyszczenia i zabezpieczenia zwykle zbliżają sie do górnej granicy tych kwot. Oszacowanie zysków i strat należy do ciebie.
Mi sie podoba chociaż nie założyłbym go do jeżdżącego motocykla.
Może tak przy okazji - Baki pozbawione uchwytów na gumy często i gęsto mają prymitywnie zaszpachlowane w miejscach gum dziury. Silikonem, mydłem, gumą do żucia i farbą. Polecam wyostrzyć czujność przy zakupie takich zbiorników i motocykli z takimi właśnie patentami. |
|
Powrót do góry |
|
|
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Wto 9:14, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Zbiorniki zazwyczaj są w kiepskim stanie.
250 - zbiornik
110 - Fertan 1000 ml.
110 - Tapox 2K (500 + 40 g)
= 470 zł
Lub można:
25 - żywica
5 - utwardzacz
5 - mata szklana za m2
5 - siatka stalowa
= 40 zł
ale wszystkiego trzeba razy 3 czyli = 120 zł
Jeszcze nie wiem jak zamontuję kranik i mocowanie zbiornika.
Może coś z tego wyjdzie, a jak nie to na półkę.
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
sasza
Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 22 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wąbrzeźno
|
Wysłany: Nie 14:39, 25 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
odpowiedz do ktoregos postu wyzej
najlepsza metoda to piaskowanie
tylko najwazniejsze dac ludziom ktorzy piaskuja zawodowo
a nie jakiemus mietkowi ktoremu wydaje sie ze wszystko co piaskuje to czołg
ps.do mietkow nic nie mam
a po piaskowaniu podklad reaktywny(osobiscie polecam firmy novol)
jest jeszcze jeden "wasch primer"78zł za litr malowalem ostatnio tym czyms kolesiowi karoserie syreny po piasku i mi mowil ze nic lepszego nie ma.
lakiery reaktywne lacza sie z nalotem rdzy(zachodzi jakas tam reakcja)
powtarzam z nalotem a nie z platami
Ostatnio zmieniony przez sasza dnia Nie 14:41, 25 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
blady606
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 294 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:46, 25 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Widzę że kolega wie o czym pisze z tymi lakierami którę wchodzą w reakcję z rdzą .
Ja mam tylko takie małe pytanie , w którym miejscu po piaskowaniau blachy jest rdza |
|
Powrót do góry |
|
|
|