Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 22:25, 11 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Jak się jeździ na pierwszych biegach w koło komina to jest zdecydowanie inne spalanie jak na trasie. Prawdopodobnie źle dokonany pomiar, zła regulacja i zły styl jazdy. Nie ma co szukać kwadratowych jaj tylko trzeba pojeździć.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 21:28, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Szkoda chłopaka ale faktycznie pomoc na odległość akurat w tym odosobnionym przypadku jest taka jak dymanie jeża przez lejek.
Teoretycznie się da , ale praktycznie nie bardzo bo w ja..ca kole
Sory ale taka jest smutna prawda |
|
Powrót do góry |
|
|
candini2
Dołączył: 05 Wrz 2012 Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Pon 19:27, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
zdecydowałem się na wymianę gaźników, jakie mi polecacie? |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 19:53, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Niepotrzebnie, to sa dobre gazniki-nie dam zlego slowa na nie powiedziec. Kupisz inne i trzeba je bedzie tak samo wyregulowac jak te ktore masz teraz.. I znowu problem.. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:26, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Regulacja gaźników a nie gaźniki. Kupując nowe nie nastawiaj sie na to ze będą wyregulowane- ani tez się same nie wyregulują do motocykla.
Najpierw powalcz z regulacją a później myśl o kupnie. Przy czym regulacja to nie kręcenie śrubkami. Śrubki to wisienka na torcie. Najpierw poziom paliwa w komorach, później iglice , następnie rozmiary dysz a śrubeczki to kosmetyka. |
|
Powrót do góry |
|
|
candini2
Dołączył: 05 Wrz 2012 Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Pon 20:34, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
kombinowałem z poziomem, no tylko dysz nie wymieniałem, sprawdzę jeszcze to. Jaki rozmiar najlepiej dać? |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 20:42, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Z poziomem sie nie "kombinuje" tylko ustawia na odpowiedni, probuje w czasie jazdy i ewentualnie koryguje we wlasciwa strone.. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 21:24, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Nie jaki rozmiar dać tylko wykręć te co masz zobacz przez lupę jaki jest rozmiar
napisz na forum koledzy co takie gaziory mają sprawdzą u siebie i będzie cokolwiek wiadomo.
A po diabła ja to piszę koledzy podpowiadali po kolei świece czy nie zakopcone dym czarny z tłumników a ty chłopie nic nawet nie starasz się cokolwiek zrobić .
Rusek to nie japoniec silników jednakowych będzie 10 i jednocześnie to jest 10 różnych silników nie ma powtarzalności ,no jedynie wizualna i prędzej spotkasz dwie kobity co mają w poprzek niż dwa jednakowe silniki do rusów |
|
Powrót do góry |
|
|
candini2
Dołączył: 05 Wrz 2012 Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Pon 21:43, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
dysze 165. dzisiaj mi strzelał w tłumik, dym lekko czarniejszy niż powinien. świece czarne są. nie mogę wkręcić go na obroty po regulacji poziomu paliwa |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 21:57, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Nie powinny byc 205? |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 22:15, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Jak ma za duzo na 165 to 205 odpadają.
Zapal moto na chwilę,zgaś odkręć górę z gażnika powoli wyjmij przepustnice, z iglicą
poświeć latarką do środka POZIOM PALIWA POWINIEN BYĆ WIDOCZNY W ROZPYLACZU
powinien być jakieś 2 mm poniżej górnej krawędzi rozpylacza.
Tylko na otwartym kraniku to zobacz. Napisz co i jak potem będziemy myśleć dalej |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 6:10, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Dysza wolnych - od wolnych.
Iglica/komin - średnie.
Główna - wysokie.
Może być bogato na dole a brakować u góry. O ile pamiętam to co najmniej 195.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Wto 10:02, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Gażniki K62 sa konstrukcyjnie takie same jak K 63 czy K 65, jeden z parametrów jest troche inny ale ja na to nie zwracałęm uwagi,ale do rzeczy.Jeśli nie ma płaskich Uralowskich z pochylonymi komorami czyli K 301 to mogą być zastosowane gażniki K 63Y gdzie dysza główna jest 170 , lub nowsze K 65Y gdzie również dysza jest 170.Dysze 165 są montowane w gaznikach K65 T i polecane do Dniepra.Ale do Dniepra 12 z dolniakiem ,w gażnikach K63 powinny byc dysze 135.Ja w swojej Katarzynie mam K 65 ,i dysze 165 zastąpiłem na 135 /0.8mm/jeżdzi pali idealnie świece suchutkie a i tak swoje zechla.Odszukać dział "dysze gażników" tam jest tabela którą zamieściła Mysia.A moze coś z zapłonem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 18:32, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
135 to zdaje się do Mińska. Można jeszcze pomylić kominy i iglice pomiędzy 63 a 65, one nie są wymienne. Da się wsadzić iglice z 63 do 65, są mocno za luźne.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Wto 18:56, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Dział Mechanika 5 strona "dysze gażników" rozmiary dysz może komuś się przyda. |
|
Powrót do góry |
|
|
|