Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
candini2
Dołączył: 05 Wrz 2012 Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Nie 21:31, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Jutro jeśli będę miał czas to sprawdzę, porobię dokładne zdjęcia i wstawię.
Kupowałem zestaw naprawczy do gaźników jakoś w czerwcu, wiec powinno być ok. |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Nie 21:45, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
w/g mnie te gaziory nie nadają sie do urala, tam powinny byc z pochyłą komorą czyli K-301, te gazniki o budowie takiej samej jak K-65 cięzko jest wyregulować w pozycji pochylonej,ustawić poziom paliwa to koszmar.Ja bym poszukał typowe uralowskie z pochyłą komorą, wrzucił nowy zestaw naprawczy i powinno byc ok!Takie spalanie to trudno osiagnać z cieknacym zbiornikiem,a i gary nie sa w stanie tego przepalić!,dziwne ze na takiej bogatej chodzi!! |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 21:57, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
j35 napisał: | w/g mnie te gaziory nie nadają sie do urala |
E tam.. Ja (i nie tylko ja) mam k-63 czyli prawie identyczne od 2001 roku i na dyfrze 10 schodzilem do 4,5 litra w trasie przy rozsadnych predkosciach (oczywiscie po odpowiedniej regulacji), teraz mam dyfer 8 i kosz i spalanie w granicach 6,5-7,5 litra (w jezdzie po szosie).
Stawiam na zbyt wysoki poziom paliwa w komorach plywakowych, mozliwe ze przez dziurawe plywaki lub brak o-ringow na zaworkach lub totalnie zle dogiete blaszki.. Z tymi wartosciami spalania kolega zapewne nieco nagiął fakty..
Ostatnio zmieniony przez cyborg dnia Nie 22:02, 09 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
candini2
Dołączył: 05 Wrz 2012 Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Nie 22:03, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Cyborg, czyli da się te wyregulować odpowiednio?
Odmierzę dokładnie ile wleje i zobaczę ile przejechałem
Ostatnio zmieniony przez candini2 dnia Nie 22:10, 09 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 22:15, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Są dwa rodzaje pływaków, mają inne wysokości mocowania blaszek do zaworków. Pytanie, czy te z kompletu naprawczego były takie same jak orginalne w tych gaźnikach.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 23:25, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Sa tez 2 rodzaje zaworkow iglicowych-wyzsze i nizsze (czy inaczej dluzsze i krotsze), to tez mialoby wplyw na spalanie.
Oczywiscie ze da sie je (gazniki) odpowiednio wyregulowac |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Nie 23:50, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Witam, z moich doświadczeń szalone spalanie spotykałem przy zatkanym filtrze powietrza lub zawieszonym ssaniu w gaźniku, zdejmij filtr rozbierz gaźniki wymyj porozkręcaj sprawdź czy wszystko się rusza i nic się nie zapiekło, pozdro |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 16:55, 10 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Ciężki przypadek ale on ma szpilki gażników poziomo więc nowego typu głowice ,
więc albo przejściówki na szpilki pionowe ,albo doktoryzacja na tych co ma.
Tylko będzie ciężko skoro nie wie co to odma,ciężko komuś takiemu cokolwiek na odległość poradzić |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pon 18:02, 10 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
No to jest wyjście z sytuacji, może się da wykorzystać te same przejściówki co są do przejścia z pionu na poziom i będzie git, kurcze muszę zejść do garażu mam głowice z poziomem i przejściówki zobaczę jak to bangla i dam znać.
Edit.Da się raczej bez problemów,
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko te nowe głowice mają jakiś taki jajowaty kanał dolotowy, to i przejściówkę trza by od jego strony zjajowacić by mieszanka szoku nie doznała
Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Pon 18:30, 10 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pon 18:33, 10 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
candini2 napisał: | Co to takiego ta odma? |
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Pon 18:34, 10 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
candini2
Dołączył: 05 Wrz 2012 Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Pon 18:47, 10 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Czyli mam założyć takie przejściówki i nowe gaźniki? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 19:00, 10 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
candini2 napisał: | Czyli mam założyć takie przejściówki i nowe gaźniki? |
W ostatecznej ostatecznosci.
A na razie zrób co mówiliśmy i zdaj relację. Jeśli miałbyś kupować gaźniki to szukaj czegoś od japonii. |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pon 19:07, 10 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Ranyjulek, nie czepiaj się szczegółów , wszyscy chcą Ci jakoś pomóc , ale przy minimum wiadomości o twoim pojeździe i jak mniemam niewielkiej wiedzy Twojej na temat działania i budowy silnika Urala jest to błądzenie po omacku, wymiana gaźników jest tylko jedną z wielu opcji, ludzie latami dochodzą do ładu ze swoimi sprzętami, a Ty w niecierpliwości swojej chciałbyś gotową definicję, tak się nie da, nie ma takiej magicznej formułki, albo poczujesz bluesa, albo kup japonie, tam formułki są i się sprawdzają. |
|
Powrót do góry |
|
|
candini2
Dołączył: 05 Wrz 2012 Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Pon 19:20, 10 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Całkiem się zgubiłem, mógłby któryś z Was napisać co mam zrobić? Co posprawdzać? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 20:23, 10 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdzić poziom paliwa, zaworki pływaków, szczelność ssania, stan filtra powietrza. To na początek.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|