Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 6:55, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
candini2 napisał: | Macie rację, źle zacząłem i za to chce przeprosić. Jestem nowy na forum i nie wiedziałem jak to ma wyglądać. Prince, mógłbyś napisać o co dokładnie pytasz pisząc 'co było zrobione' ? |
Tzn żebyśmy nie zgadywali po próżnicy np skąd ten silnik. Czy sprawdzałeś kompresję. Czy włączałeś rezerwę. Czy zaglądałeś do zbiornika, jakie masz gaźniki itp
Dlatego przydaje sie trochę napisać w powitalni. Najczęściej już z pierwszego postu tamże można wywnioskować trochę o pochodzeniu maszyny i w związku z tym wiedzą właściciela. Życzliwa osoba może rzucić okiem i juz coś zasugerować.
Przykład z brzega( nie miejscowość) gość kopie pół godziny motocykl zalany- za każdym razem przelewa gaźniki. Motocykl odpala, gaźniki cieknął bo zaworki iglicowe puszczają. Idzie 2 litry paliwa na ziemie. Gosc pyta czemu słabo odpala. A my sie produkujemy z pytając czy jest iskra. Nie szkoda klawiatury?
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pon 17:40, 10 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Nie 17:27, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Ja tak prosto z marszu, właśnie wróciłem z bazaru, nie zapytałem w piątek bo nie zdążyłem, czy masz przekoszone komory pływakowe w gaźnikach, ja dawno temu ( gdy byłem jeszcze młody i zielony w temacie) próbowałem pojechać Emką na gaźnikach od Urala, czyli właśnie z przekoszonymi komorami, efekt podobny był do Twojego przypadku, zero mocy, kupa dymu i 5 litrów na 20 kilometrów, może w odwrotną stronę też tak działa? |
|
Powrót do góry |
|
|
candini2
Dołączył: 05 Wrz 2012 Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Nie 19:52, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Silnik jest Uralowski, kompresja ok, kranik mam otwarty normalnie, nie na rezerwie. Gaźniki mam k-62b. A do zbiornika w jakim celu zaglądać? Opuściłem również iglice i dalej nic. |
|
Powrót do góry |
|
|
candini2
Dołączył: 05 Wrz 2012 Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Nie 19:53, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Grzech750, a powiesz mi o co chodzi z tymi przekoszonymi komorami? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Nie 20:03, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Górniaki mają gaźniki po skosie, aby komora była w pionie, musi być "przekoszona". K-62 to gaźnik do górniaka więc temat zamknięty. Takie spalanie przy tych gaźnikach - przy na maksa podniesionych iglicach, jest nie możliwe...
Chciałbym to zobaczyć na żywo! |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Nie 20:06, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
No i Klapek mnie wyręczył, wyczerpująco wypowiadając się, nic dodać nic ująć, też bym chciał to zobaczyć. |
|
Powrót do góry |
|
|
candini2
Dołączył: 05 Wrz 2012 Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Nie 20:19, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
czyli mam nieodpowiednie gaźniki? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Nie 20:25, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Daj zdjęcie silnika, a powiemy Ci, jakie fabryka montowała gaźniki. |
|
Powrót do góry |
|
|
candini2
Dołączył: 05 Wrz 2012 Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Nie 20:44, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Nie 20:45, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Spójrz, jeżeli komora pływakowa jest w jednej linii z resztą gaźnika( w pionie oczywiście) to źle, Ty do urala masz mieć komory odchylone od pionu ,po zamontowaniu na silnik komora ma być w pionie, a reszta gaźnika nie.
Sorry, nie spojrzałem że już dałeś zdjęcia, to nie te gaźniki miałem na myśli, ale zdaje mi się że te z centralną komorą powinny mieć w górnym silniku jakieś podstawki które je prostują, jeśli się mylę to przepraszam za zamieszanie.
Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Nie 21:07, 09 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
candini2
Dołączył: 05 Wrz 2012 Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Nie 20:49, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Czyli wynika z tego, że są nieodpowiednie? Jakie powinienem mieć? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:14, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
candini2 napisał: | Czyli wynika z tego, że są nieodpowiednie? Jakie powinienem mieć? |
Moze zacznij z innej strony. Mniejsza o to jakie. Z partyzanta sprawdź kolor świeczek.
Za bogata mieszanka świeca okopcona czarna, smród paliwa w spalinach itd. Wyregulować pływak( podginając blaszkę), sprawdzić szczelność zaworka komory rozmiar dyszy i ewentualnie czy rozpylacz nie jest rozkalibrowany po czym ponownie wrócić do świecy.
Dla zaawansowanych- świeczka diagnostyczna lub analizator spalin i na koniec wakuometr.
Przy okazji sprawdź też czy działa ci odma i czy hamulce sie nie grzeją. To ostatnie to q3ma praktykował
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Nie 21:18, 09 Wrz 2012, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
candini2
Dołączył: 05 Wrz 2012 Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Nie 21:20, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Świeca jest okopcona, czarna. Smrodu nie zauważyłem szczególnego, ale jutro zobaczę. Blaszkę podgiąć do góry? |
|
Powrót do góry |
|
|
candini2
Dołączył: 05 Wrz 2012 Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Nie 21:25, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Co to takiego ta odma? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:28, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
candini2 napisał: | Świeca jest okopcona, czarna. Smrodu nie zauważyłem szczególnego, ale jutro zobaczę. Blaszkę podgiąć do góry? |
No sory ale dawno juz z tym typem gaźników nie miałem do czynienia. Nie pamiętam jak i z której strony. Chyba pływak ( zgrzew plastiku) ma byc na płasko z płaszczyzna przylgni pokrywki komory pływakowej.
A tak w ogóle najpierw sprawdź czy pływak jest szczelny i czy ten zaworek ci trzyma(ma też miec uszczelkę). Później sprawdzasz na średnich i wysokich obrotach. Po kolorze spalin też dojdziesz.
Odma to zawór odpowiedzialny za utrzymywanie podciśnienia w silniku. Rura z pokrywy rozrządu. No i opróżnij filtr do tych zabaw.
Miłej zabawy i dobranoc
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Nie 21:30, 09 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|