Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potrzebny jeden cylinder do Dniepra
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Czw 18:34, 23 Sty 2014    Temat postu: Potrzebny jeden cylinder do Dniepra

Szlifierz przy szlifowaniu uszkodził jeden cylinder, ma ktos moze jeden niepotrzebny cylinder do Dniepra z którego wydało by pierwszy szlif?
szlifierz ten uszkodzony juz wytulejował ale wolał bym dwa orginalne jednakowe....moze komus sie wala nie potrzebny i przeszkadza taki cylinder?bede wdzieczny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 21:00, 23 Sty 2014    Temat postu:

To lepiej wytulejowac oba cylindry pod warunkiem ze wstawil tuleje z odpowiedniego materialu czyli zeliwa bo stalowe juz tez widzialem Smile))))
Powrót do góry
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Pią 0:07, 24 Sty 2014    Temat postu:

bez sensu....predzej załoze Almoty, ale licze ze gdzies dorwe orginał i bede miał równe...miało byc prosto, tanio ,szybko i bezproblemowo a szlifierz mi to spier....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Pią 0:53, 24 Sty 2014    Temat postu:

Już widze jak na Almotach zawojujesz świat.Jak już Ci szliwierz spaprał robote to wstaw porządne tuleje i będziesz śmigał tak jak radzi Dawid .Niech szlifiernia sponsoruje teraz.Zreszta szlifów można zrobić ze sześć niech gościu płaci za nadwymiarowe tłoki..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 7:49, 24 Sty 2014    Temat postu:

j35 napisał:
Już widze jak na Almotach zawojujesz świat.Jak już Ci szliwierz spaprał robote to wstaw porządne tuleje i będziesz śmigał tak jak radzi Dawid .Niech szlifiernia sponsoruje teraz.Zreszta szlifów można zrobić ze sześć niech gościu płaci za nadwymiarowe tłoki..

Z tego co pamiętam to w dnieprze w rachubę wchodziły tylko trzy szlify(licząc z nominałem).

Ale pytanie o to czy to żeliwne cylindry czy alu.

I jak najbardziej - wytulejoac obydwa. Nie dlatego żeby było po równo, tylko dlatego, że ruski żeliw tulejowy to gówno jakich mało. połowę zasponsorował Ci zakład i co najmniej w duchu bym im za to podziękował.


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pią 7:53, 24 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 953
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pią 7:55, 24 Sty 2014    Temat postu:

Prince napisał:

Ale pytanie o to czy to żeliwne cylindry czy alu.
.

Coś ci się chyba z Uralem pomyliło.
A druga sprawa - czy da się wytulejować cylindry Dniepra?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 8:16, 24 Sty 2014    Temat postu:

Da sie wytulejowac do Dniepra.Robisz dzielona tuleje jedna w drugą z zamkiem oczywiście od góry i będzie zamiatac.
Powrót do góry
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Pią 8:53, 24 Sty 2014    Temat postu:

A jakie tłoki do tego?
nastepny temat to to ze jakos nie wierze w jakosc tego tulejowania, wcisnoł tuleje o fiata czy poloneza ze starych zapasów, o miedziowaniu tuleji mozna zapomniec, wiec nie jestem do tego za bardzo przekonany....raz ze technologia tulejowania niewiadomo jaka i materiał nieznany....


Ostatnio zmieniony przez Marcin-organizator dnia Pią 8:57, 24 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 11:32, 24 Sty 2014    Temat postu:

W ruskach miedziowanie jest zbędne Smile)).Robi sie zamek od góry i odpowiedni wcisk i obrabia wszystko i ma zamiatac.Jak z fiata czy polonera to bedzie gitares.Napewno lepsza od ruskiej.
Odnośnie tloka to podaj wymiar od osi sworznia tłoka do krawędzi denka tłoka i moze cos znajde Smile)
Powrót do góry
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Pią 16:47, 24 Sty 2014    Temat postu:

Wiem ze do Urala stosowano kiedys tłoki od poloneza z lekkim wyfrezowaniem pod zawory, robiło sie z tego podobno 40kucy, ale wiem ze w dnieprze to nie wychodziło , inny kat rozwarcia zaworów i zawory hacza o tloki , a jaki jest patent na dniepra?
no własnia zamka od góry chyba szlifierz nie zrobiło...nie podoba mi sie to tulejowanie, nie pasi mi...było pytanie o moje cylindry alminiowe zeberka a tuleja zeliwna
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 21:59, 24 Sty 2014    Temat postu:

Ural pasuja tloki od cc 700 i odleglość od osi sworzna do denka tloka 34mm i z tego co patrzalem z jakiejsc sterej alfy romeo tez by dalo rade.
K750,m72 ogolnie dolniak tloki 126p,polonez1600 ale najlepiej od malucha zamiata i odleglosc od osi sworznia do denka tloka 40mm.
Dniepra jeszcze nie mialem na zabiegu i dlatego pytam o odleglość od osi sworznia do denka tloka .Z Renault 18 chyba pasuja do dniepra ale musze sprawdzic jak dostane odleglosc od osi do denka.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 22:19, 24 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Sob 0:45, 25 Sty 2014    Temat postu:

Dawid tłoki z Reno 18 i Fuego były już na forum .Pasują do tego sprzęta ale były bardzo drogie.Zresztą to Ty odradzałeś ze wzgledu na cene.Pare setek na jeden gar!!.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 490
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Sob 10:52, 25 Sty 2014    Temat postu:

Sprawdziłem temat tłoków pasują tylko z Renaulta 18 1,6 benzyna cena 530zł za sztukę i w dodatku brak w hurtowniach.Zamienników również tylko oryginały Mahle,które trzeba z Niemiec ściągać tak że do ceny koszta wysyłki Crying or Very sad .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Sob 12:29, 25 Sty 2014    Temat postu:

no teraz jest pytanie....jesli wytulejuje drugi cylinder to jakie tłoki?
almot czy ukraina?
i jedno i drugie według was nie jest rewelacja....
ja z ukrainskimi tłokami nie miałem zadnych problemów...
silnik był nowy z półki i ładnie sie dotarł , . nie było zadnych problemów ,nie katowałem , ale tez nie osczedzałem, (kiedys na Hubalu chłopak CX 500 miał lekki problem za mna nadarzyc, a ja miałem jeszcze nie urwane ograniczniki w gaznikach) oleju nie brał , w miare sie zbierał...gdyby nie ta korozja na garnku to mysle ze spokojnie jeszcze by zrobił ze 20 tys....

głowice mnie załamały....ale z tym sobie chyba juz poradziłem i to robie na naszych prowadnicach i zaworach, szczególnie wydechowych

chyba jednak zdobede drugi cylinder i zrobie oba na pierwszy szlif na ukrainskich tłokach....
tulejowanie miało by sens gdyby były do tego porzadne tłoki, a tak i co z tego ze tuleja bedzie super , jak i tak nie ma porzadnych tłoków....to juz lepiej zostac przy orginale i nie kombinowac ....japoni z tego nie zrobie ( podoba mi sie to stwierdzenia) a tylko pójde w koszty....

czekam na wasze opinie....szczególnie ze ja przez ostatnie 10 lat bylem poza tematem i moze sa jakies nowe pomysły...


Ostatnio zmieniony przez Marcin-organizator dnia Sob 12:33, 25 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 13:42, 25 Sty 2014    Temat postu:

Dla tulei tłok jest obojętny, pytanie jakie pierścienie wsadzisz?
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin