Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Czw 18:34, 23 Sty 2014 Temat postu: Potrzebny jeden cylinder do Dniepra |
|
|
Szlifierz przy szlifowaniu uszkodził jeden cylinder, ma ktos moze jeden niepotrzebny cylinder do Dniepra z którego wydało by pierwszy szlif?
szlifierz ten uszkodzony juz wytulejował ale wolał bym dwa orginalne jednakowe....moze komus sie wala nie potrzebny i przeszkadza taki cylinder?bede wdzieczny |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 21:00, 23 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
To lepiej wytulejowac oba cylindry pod warunkiem ze wstawil tuleje z odpowiedniego materialu czyli zeliwa bo stalowe juz tez widzialem )))) |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Pią 0:07, 24 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
bez sensu....predzej załoze Almoty, ale licze ze gdzies dorwe orginał i bede miał równe...miało byc prosto, tanio ,szybko i bezproblemowo a szlifierz mi to spier.... |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Pią 0:53, 24 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Już widze jak na Almotach zawojujesz świat.Jak już Ci szliwierz spaprał robote to wstaw porządne tuleje i będziesz śmigał tak jak radzi Dawid .Niech szlifiernia sponsoruje teraz.Zreszta szlifów można zrobić ze sześć niech gościu płaci za nadwymiarowe tłoki.. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 7:49, 24 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
j35 napisał: | Już widze jak na Almotach zawojujesz świat.Jak już Ci szliwierz spaprał robote to wstaw porządne tuleje i będziesz śmigał tak jak radzi Dawid .Niech szlifiernia sponsoruje teraz.Zreszta szlifów można zrobić ze sześć niech gościu płaci za nadwymiarowe tłoki.. |
Z tego co pamiętam to w dnieprze w rachubę wchodziły tylko trzy szlify(licząc z nominałem).
Ale pytanie o to czy to żeliwne cylindry czy alu.
I jak najbardziej - wytulejoac obydwa. Nie dlatego żeby było po równo, tylko dlatego, że ruski żeliw tulejowy to gówno jakich mało. połowę zasponsorował Ci zakład i co najmniej w duchu bym im za to podziękował.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pią 7:53, 24 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pią 7:55, 24 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: |
Ale pytanie o to czy to żeliwne cylindry czy alu.
. |
Coś ci się chyba z Uralem pomyliło.
A druga sprawa - czy da się wytulejować cylindry Dniepra? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 8:16, 24 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Da sie wytulejowac do Dniepra.Robisz dzielona tuleje jedna w drugą z zamkiem oczywiście od góry i będzie zamiatac. |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Pią 8:53, 24 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
A jakie tłoki do tego?
nastepny temat to to ze jakos nie wierze w jakosc tego tulejowania, wcisnoł tuleje o fiata czy poloneza ze starych zapasów, o miedziowaniu tuleji mozna zapomniec, wiec nie jestem do tego za bardzo przekonany....raz ze technologia tulejowania niewiadomo jaka i materiał nieznany....
Ostatnio zmieniony przez Marcin-organizator dnia Pią 8:57, 24 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 11:32, 24 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
W ruskach miedziowanie jest zbędne )).Robi sie zamek od góry i odpowiedni wcisk i obrabia wszystko i ma zamiatac.Jak z fiata czy polonera to bedzie gitares.Napewno lepsza od ruskiej.
Odnośnie tloka to podaj wymiar od osi sworznia tłoka do krawędzi denka tłoka i moze cos znajde ) |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Pią 16:47, 24 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Wiem ze do Urala stosowano kiedys tłoki od poloneza z lekkim wyfrezowaniem pod zawory, robiło sie z tego podobno 40kucy, ale wiem ze w dnieprze to nie wychodziło , inny kat rozwarcia zaworów i zawory hacza o tloki , a jaki jest patent na dniepra?
no własnia zamka od góry chyba szlifierz nie zrobiło...nie podoba mi sie to tulejowanie, nie pasi mi...było pytanie o moje cylindry alminiowe zeberka a tuleja zeliwna |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 21:59, 24 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Ural pasuja tloki od cc 700 i odleglość od osi sworzna do denka tloka 34mm i z tego co patrzalem z jakiejsc sterej alfy romeo tez by dalo rade.
K750,m72 ogolnie dolniak tloki 126p,polonez1600 ale najlepiej od malucha zamiata i odleglosc od osi sworznia do denka tloka 40mm.
Dniepra jeszcze nie mialem na zabiegu i dlatego pytam o odleglość od osi sworznia do denka tloka .Z Renault 18 chyba pasuja do dniepra ale musze sprawdzic jak dostane odleglosc od osi do denka.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 22:19, 24 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Sob 0:45, 25 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Dawid tłoki z Reno 18 i Fuego były już na forum .Pasują do tego sprzęta ale były bardzo drogie.Zresztą to Ty odradzałeś ze wzgledu na cene.Pare setek na jeden gar!!. |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Sob 10:52, 25 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłem temat tłoków pasują tylko z Renaulta 18 1,6 benzyna cena 530zł za sztukę i w dodatku brak w hurtowniach.Zamienników również tylko oryginały Mahle,które trzeba z Niemiec ściągać tak że do ceny koszta wysyłki . |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Sob 12:29, 25 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
no teraz jest pytanie....jesli wytulejuje drugi cylinder to jakie tłoki?
almot czy ukraina?
i jedno i drugie według was nie jest rewelacja....
ja z ukrainskimi tłokami nie miałem zadnych problemów...
silnik był nowy z półki i ładnie sie dotarł , . nie było zadnych problemów ,nie katowałem , ale tez nie osczedzałem, (kiedys na Hubalu chłopak CX 500 miał lekki problem za mna nadarzyc, a ja miałem jeszcze nie urwane ograniczniki w gaznikach) oleju nie brał , w miare sie zbierał...gdyby nie ta korozja na garnku to mysle ze spokojnie jeszcze by zrobił ze 20 tys....
głowice mnie załamały....ale z tym sobie chyba juz poradziłem i to robie na naszych prowadnicach i zaworach, szczególnie wydechowych
chyba jednak zdobede drugi cylinder i zrobie oba na pierwszy szlif na ukrainskich tłokach....
tulejowanie miało by sens gdyby były do tego porzadne tłoki, a tak i co z tego ze tuleja bedzie super , jak i tak nie ma porzadnych tłoków....to juz lepiej zostac przy orginale i nie kombinowac ....japoni z tego nie zrobie ( podoba mi sie to stwierdzenia) a tylko pójde w koszty....
czekam na wasze opinie....szczególnie ze ja przez ostatnie 10 lat bylem poza tematem i moze sa jakies nowe pomysły...
Ostatnio zmieniony przez Marcin-organizator dnia Sob 12:33, 25 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 13:42, 25 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Dla tulei tłok jest obojętny, pytanie jakie pierścienie wsadzisz?
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|