Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potrzebny jeden cylinder do Dniepra
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 16:49, 25 Sty 2014    Temat postu:

j35 napisał:
Dawid tłoki z Reno 18 i Fuego były już na forum .Pasują do tego sprzęta ale były bardzo drogie.Zresztą to Ty odradzałeś ze wzgledu na cene.Pare setek na jeden gar!!.


Wiem wiem Smile)) ale czy ktos moze podac tą odleglość od osi sworznia do denka tloka?????????????????Smile))))Moze cos wykombinuje.
Powrót do góry
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 490
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Sob 18:27, 25 Sty 2014    Temat postu:

Dawid podawałem Ci już tu,ostatni post:
http://www.kolyaska.fora.pl/tematy-ogolne,5/tloki-dniepr-mw-650,3461.html


Ostatnio zmieniony przez Steegen dnia Sob 18:28, 25 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 19:37, 25 Sty 2014    Temat postu:

Aaaaa no widzisz -widocznie przeoczylem:)))).
Dzieki:))) znajde chwile o poparze:)))
Powrót do góry
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Sob 20:06, 25 Sty 2014    Temat postu:

tyle tylko ze to sa płaskie tłoki....a dniepr ma wypukłe....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 20:34, 25 Sty 2014    Temat postu:

Do Dniepra są dwa rodzaje tłoków, płaskie i wypukłe.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Sob 21:01, 25 Sty 2014    Temat postu:

no to ja mam wypukłe....
gdzies kiedys w jakims katalogu wyczytałem ze tłoki sa jednakowe i w silniku 32km i 36km, róznica jest tylko w długosci korbowodu...
temat sie interesowałem bo do dzis nie wiem czy mam silnik 32km czy 36km...
pamietam ze patrzac po swiecach jakie były wtedy wkrecone w silnik to chyba 36km...
instrukcja i karta gwarancyjna była na oba typy i nie szło z niej dosc co dostałem...
silniki lezały na kupie w sklepie, wszyszcy szybko mówili, nas było kilka osób z polski , reszta ukraincy , a ze tam obok sklepu był jakis posterunek ГАИ i stało multum ładzianek to był problem z zaparkowaniem zrobiło sie zamieszanie , było szybko...szybko ....no i nie wiem do dzis jaka wersje mam....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Nie 9:42, 26 Sty 2014    Temat postu:

W czelusciach internetu znalazłem cos takiegi:

http://www.youtube.com/watch?v=pfif2F4hMQc

jesli bym poszedł w tulejowanie to raczej w ta strone.....
oczywiscie na naszych materiałach....

i tu mam pytanie do kolegi Dawida , widze ze masz dostep do katalogów tłoków , mozesz poszukac tłoka ale nie patrz na srednice a tylko na wysokosc od sworznia do denka? oczywiscie w wolnej chwili...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Nie 11:20, 26 Sty 2014    Temat postu:

Fajnie to przedstawione. Słyszałem że jeszcze miedziują tuleje aby nie korodowały tuleje i była lepsza wymiana ciepła.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Nie 11:28, 26 Sty 2014    Temat postu:

miedziowane powinno byc jak wciskasz zeliwo w zeliwo własnie zeby scisle przylegały i idealnie przewodziły ciepło, moze lepszym stwierdzeniem bedzie oddawały ciepło... zeby to ciepło nie zostawało na wewnetrznej tuleji a wychodziło na zewnatrz....a w przypadku jak na filmie to alminium jest tylko radiatorem.... a dwa miedz z alminium nie za bardzo...od razu sie utleniaja....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 490
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Nie 11:44, 26 Sty 2014    Temat postu:

Marcin-organizator napisał:
tyle tylko ze to sa płaskie tłoki....a dniepr ma wypukłe....


Te tłoki tez są wypukle rys jest tylko poglądowy dotyczący wymiarowania zobacz foto i nr.katalogowy.Rożnica jest tylko na całkowitej wysokości z Reno jest krótszy a co za tym idzie lżejszy.Dnieprowy ma 77mm,a z Reno65,9mm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 17:10, 26 Sty 2014    Temat postu:

Tloki z renault z tego co widze w katalogu sa plaskie bo na rysunku nie ma wypuklosci zaznaczonej i bardziej by pasowaly do dolniaka bo maja srednice 79mm,sworzen taki jak w rusku 21mm i odleglosc od osi sworznia do denaka tloka 40,5 mm .
Dniepr ma tak jak zostalo podane 42,5mm ale mozliwe zeby tez podeszly do dniepra bo by bylo miejsce na zawory.
Narazie jeszcze dopatrzylem tloki z silnikka audi 1600ccm z lat 80 o srednicy 79,5mm odleglosc od osi sworznia do denka tloka 41,8mm sworzen 22mm ale niestety wklesle sa na okolo 6mm.
Pozniej BMW 1991ccm z lat 89-91r 150KM o srednicy 80mm ,odleglosc od os swoerznia do denka tloka 42,4 i sworzen 22mm.Po lekkich podtoczeniachi frezowaniach mozna by cos dopasowac.
Najlepoiej miec cos w rece albo zwymiarowanego i bedzie pewne.
Chodzi o to zatoczenie dookola czy podebranie pod zawory bo wiadomo ze na jednych tlokach pierscienie sa wyzej na innych nizej.W dolniaku nie ma tego problemu i trzeba pamietac ze jak sie da do dolniaka tloki z malucha to cisnienie sprezania jest mniejsze bo srednica mniejsza ale i tak chodzi lepiej niz na innych tlokach.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 18:16, 26 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Nie 19:45, 26 Sty 2014    Temat postu:

Srednica nie ma nic do cisnienia...własnie wysoksc ma wpływ na cisnienie , zwana konpresja....Tłoki do Audi i BMW powinny byc w miare dostepne i raczej w normalnych cenach...a idac jeszcze bardziej ekstremalnie znajdziesz cos kolego o wiekszej srednicy?powiedzmy 82- 84 max 85?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PoTomek




Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 20:14, 26 Sty 2014    Temat postu:

Marcin-organizator napisał:
Srednica nie ma nic do cisnienia...własnie wysoksc ma wpływ na cisnienie , zwana konpresja....Tłoki do Audi i BMW powinny byc w miare dostepne i raczej w normalnych cenach...a idac jeszcze bardziej ekstremalnie znajdziesz cos kolego o wiekszej srednicy?powiedzmy 82- 84 max 85?


i tu się kolega znacząco myli. Zmiana średnicy ma wpływ na ciśnienie sprężania - mówiąc krótko, ma znaczny (do kwadratu przyrostu średnicy) wpływ na pojemność skokową, a nie na wpływu na pojemność komory spalania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Nie 20:31, 26 Sty 2014    Temat postu:

moge mylic , nie przecze ale zawsze mi sie wydawało ze to własnie pojemnosc komory spalania ma wpływ na cisnienie sprezania , ze im mniejsza komora spalania tym wieksze cisnienie sprezania , jesli sie myle to przepraszam...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 7:07, 27 Sty 2014    Temat postu:

Marcin-organizator napisał:
..a idac jeszcze bardziej ekstremalnie znajdziesz cos kolego o wiekszej srednicy?powiedzmy 82- 84 max 85?


Jak znajde chwilke poszukam:))))
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin