Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 16:49, 25 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
j35 napisał: | Dawid tłoki z Reno 18 i Fuego były już na forum .Pasują do tego sprzęta ale były bardzo drogie.Zresztą to Ty odradzałeś ze wzgledu na cene.Pare setek na jeden gar!!. |
Wiem wiem )) ale czy ktos moze podac tą odleglość od osi sworznia do denka tloka?????????????????))))Moze cos wykombinuje. |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 19:37, 25 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Aaaaa no widzisz -widocznie przeoczylem:)))).
Dzieki:))) znajde chwile o poparze:))) |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Sob 20:06, 25 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
tyle tylko ze to sa płaskie tłoki....a dniepr ma wypukłe.... |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 20:34, 25 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Do Dniepra są dwa rodzaje tłoków, płaskie i wypukłe.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Sob 21:01, 25 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
no to ja mam wypukłe....
gdzies kiedys w jakims katalogu wyczytałem ze tłoki sa jednakowe i w silniku 32km i 36km, róznica jest tylko w długosci korbowodu...
temat sie interesowałem bo do dzis nie wiem czy mam silnik 32km czy 36km...
pamietam ze patrzac po swiecach jakie były wtedy wkrecone w silnik to chyba 36km...
instrukcja i karta gwarancyjna była na oba typy i nie szło z niej dosc co dostałem...
silniki lezały na kupie w sklepie, wszyszcy szybko mówili, nas było kilka osób z polski , reszta ukraincy , a ze tam obok sklepu był jakis posterunek ГАИ i stało multum ładzianek to był problem z zaparkowaniem zrobiło sie zamieszanie , było szybko...szybko ....no i nie wiem do dzis jaka wersje mam.... |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Nie 9:42, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
W czelusciach internetu znalazłem cos takiegi:
http://www.youtube.com/watch?v=pfif2F4hMQc
jesli bym poszedł w tulejowanie to raczej w ta strone.....
oczywiscie na naszych materiałach....
i tu mam pytanie do kolegi Dawida , widze ze masz dostep do katalogów tłoków , mozesz poszukac tłoka ale nie patrz na srednice a tylko na wysokosc od sworznia do denka? oczywiscie w wolnej chwili... |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Nie 11:20, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Fajnie to przedstawione. Słyszałem że jeszcze miedziują tuleje aby nie korodowały tuleje i była lepsza wymiana ciepła. |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Nie 11:28, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
miedziowane powinno byc jak wciskasz zeliwo w zeliwo własnie zeby scisle przylegały i idealnie przewodziły ciepło, moze lepszym stwierdzeniem bedzie oddawały ciepło... zeby to ciepło nie zostawało na wewnetrznej tuleji a wychodziło na zewnatrz....a w przypadku jak na filmie to alminium jest tylko radiatorem.... a dwa miedz z alminium nie za bardzo...od razu sie utleniaja.... |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Nie 11:44, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Marcin-organizator napisał: | tyle tylko ze to sa płaskie tłoki....a dniepr ma wypukłe.... |
Te tłoki tez są wypukle rys jest tylko poglądowy dotyczący wymiarowania zobacz foto i nr.katalogowy.Rożnica jest tylko na całkowitej wysokości z Reno jest krótszy a co za tym idzie lżejszy.Dnieprowy ma 77mm,a z Reno65,9mm. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 17:10, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Tloki z renault z tego co widze w katalogu sa plaskie bo na rysunku nie ma wypuklosci zaznaczonej i bardziej by pasowaly do dolniaka bo maja srednice 79mm,sworzen taki jak w rusku 21mm i odleglosc od osi sworznia do denaka tloka 40,5 mm .
Dniepr ma tak jak zostalo podane 42,5mm ale mozliwe zeby tez podeszly do dniepra bo by bylo miejsce na zawory.
Narazie jeszcze dopatrzylem tloki z silnikka audi 1600ccm z lat 80 o srednicy 79,5mm odleglosc od osi sworznia do denka tloka 41,8mm sworzen 22mm ale niestety wklesle sa na okolo 6mm.
Pozniej BMW 1991ccm z lat 89-91r 150KM o srednicy 80mm ,odleglosc od os swoerznia do denka tloka 42,4 i sworzen 22mm.Po lekkich podtoczeniachi frezowaniach mozna by cos dopasowac.
Najlepoiej miec cos w rece albo zwymiarowanego i bedzie pewne.
Chodzi o to zatoczenie dookola czy podebranie pod zawory bo wiadomo ze na jednych tlokach pierscienie sa wyzej na innych nizej.W dolniaku nie ma tego problemu i trzeba pamietac ze jak sie da do dolniaka tloki z malucha to cisnienie sprezania jest mniejsze bo srednica mniejsza ale i tak chodzi lepiej niz na innych tlokach.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 18:16, 26 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Nie 19:45, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Srednica nie ma nic do cisnienia...własnie wysoksc ma wpływ na cisnienie , zwana konpresja....Tłoki do Audi i BMW powinny byc w miare dostepne i raczej w normalnych cenach...a idac jeszcze bardziej ekstremalnie znajdziesz cos kolego o wiekszej srednicy?powiedzmy 82- 84 max 85? |
|
Powrót do góry |
|
|
PoTomek
Dołączył: 18 Lip 2011 Posty: 110 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 20:14, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Marcin-organizator napisał: | Srednica nie ma nic do cisnienia...własnie wysoksc ma wpływ na cisnienie , zwana konpresja....Tłoki do Audi i BMW powinny byc w miare dostepne i raczej w normalnych cenach...a idac jeszcze bardziej ekstremalnie znajdziesz cos kolego o wiekszej srednicy?powiedzmy 82- 84 max 85? |
i tu się kolega znacząco myli. Zmiana średnicy ma wpływ na ciśnienie sprężania - mówiąc krótko, ma znaczny (do kwadratu przyrostu średnicy) wpływ na pojemność skokową, a nie na wpływu na pojemność komory spalania. |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Nie 20:31, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
moge mylic , nie przecze ale zawsze mi sie wydawało ze to własnie pojemnosc komory spalania ma wpływ na cisnienie sprezania , ze im mniejsza komora spalania tym wieksze cisnienie sprezania , jesli sie myle to przepraszam... |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 7:07, 27 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Marcin-organizator napisał: | ..a idac jeszcze bardziej ekstremalnie znajdziesz cos kolego o wiekszej srednicy?powiedzmy 82- 84 max 85? |
Jak znajde chwilke poszukam:)))) |
|
Powrót do góry |
|
|
|