Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Nie 17:12, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Przy silniku o tak:https://plus.google.com/u/0/photos/108851024980527020235/albums/5536496812897500593/5621375509030945954?pid=5621375509030945954&oid=108851024980527020235 |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
|
Powrót do góry |
|
|
grigorius
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 9:08, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Balu: możesz napisać cos więcej jaki to czujnik, od czego? Chciałbym sobie zamontować takie urządzenie i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Wszędzie dostępne widze do traktorów z przewodem 1,5 metra. |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Czw 20:27, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Czujnik jest dnieprowy. A manometr kontrolnie tylko |
|
Powrót do góry |
|
|
grigorius
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 21:08, 14 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli manometr elektryczny podłączony pod czujnik dniepra? |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Pią 7:54, 15 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
W bloku mam trujnik z jednej strony zwykly czyjnik a z drugiej manometr zwykly ciśnieniowy. Wszystko na bloku jest |
|
Powrót do góry |
|
|
grigorius
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pią 8:21, 15 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Rozglądnąłem się za tymi manometrami i jedna sprawa mnie niepokoi. Mianowicie temperatura pracy od -20 do 60 stopni. Czy to aby nie za mało? Przy silniku + kontakt z olejem pewnie będzie więcej. Nie wiem, czy to jakiś specjalny manometr musi być? |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcinnn6
Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Wto 19:45, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
ja też mam w planach dołożyć manometr:
[link widoczny dla zalogowanych]
ten jest od 0 do 10 i mała średnica, tylko trza trójnik dołożyć - tylko właśnie nie bardzo wiem jaki żeby nie robić redukcji z gwintów bo ten jest na 1/8" a czujnik jest na ... no właśnie na ile? |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Wto 21:00, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Chyba 1/2cala |
|
Powrót do góry |
|
|
grigorius
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 18:45, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Jest ktoś w stanie/ma możliwość sprawdzenia jaki faktycznie jest gwint na czujniku oleju dnieprowym? Będę w garażu dopiero w sobotę a zależy mi na teraz to wiedzieć. Wydaje mi się, że 14x1,5 ale pewny nie jestem. Jakby ktoś był tak łaskawy to z góry dziękuję. |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Nie 21:13, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Tam jest calowy |
|
Powrót do góry |
|
|
grigorius
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pon 7:14, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Ok dzięki, a ja myślałem, że tam jest gwint metryczny. |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcinnn6
Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Pon 22:27, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
grigorius -i jak założyłeś manometr, działa? jaki kupiłeś i jaki ten trójnik dobrałeś |
|
Powrót do góry |
|
|
gandzo85
Dołączył: 25 Gru 2017 Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:37, 14 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
A co sądzicie o miskach olejowych z doczepionym do nich zewnętrznym filtrem oleju? Nie będzie to stanowiło oporu dla pompy? Ma to sens, czy lepiej dać za pompą?
Jestem na etapie przebudowy filtrowania oleju i uszczelnienia podpory.
Chce sie pozbyć odśrodkowego filtra oleju. Wystarczy:
1. zaspawać otwór idący z walu do filtra odśrodkowego
2. zaspawać w wale otwór przez który olej wraca z filtra odśrodkowego na panewki
3. następnie trzeba przewiercić dodatkowy otwór w wale, obok fabrycznego otworu w wale/tam gdzie podpora wału podaje olej w wał, który uprzednio szedł do filtra odsrodkowego. Nawiercany otwór musi być prostopadły i dojść do zaspawanego kanału w punkcie opisanym powyżej tj nr 2.
I w ten sposób olej trafia nam z podpory do wału i od razu na panewki.
Co do podpory będę wkładał simmeringi. Po pozbyciu się odśrodkowego filtra oleju, można bardzo łatwo dobrac simmeringi i zabezpieczyc je przed wysunięciem.
Ostatnio zmieniony przez gandzo85 dnia Nie 13:39, 14 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 14:17, 14 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Rozumiem że cały syf z miski będzie wprost na panewki podawany
Filtr odśrodkowy bardzo ładnie działa. Czym ci on zawinił?
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|