Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pią 21:56, 08 Kwi 2011 Temat postu: Pokrywanie rur wydechu,tłoków zaworów,kolektorów |
|
|
Panowie znalazem takie cuś i do tego w Rzeszowie
Pojade popytam drogo jest ale nowości sporo
Tu jest link do strony
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
w_brat Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 235 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 9:06, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Robiłem rury wydechowe w R-12. Drogo ale zajefajnie. Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Sob 19:06, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Faktycznie tak jak piszą ??/? |
|
Powrót do góry |
|
|
w_brat Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 235 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 20:03, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Odporne na temp. jest, trochę kolor nieznacznie zmieniło ciutkę. Mam zamiar zrobić cały silnik do urala chłodzonego cieczą. jak córki pokończą edukację i ja dożyję. Tak dla nauki i nie mówcie, że się rozleci. Jak nie wywalili to na RM o tym pisałem chyba. Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Sob 20:27, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
O wreszcie jakaś bratnia dusza co do inowacji ale nas tu zaraz zjedzą te ortodoksy .
Ja się do nich przejadę w poniedziałek mam 10 km pomacam na miejscu popytam ,na własne oczy zobaczę.
Właśnie kompletuję drugi silnik a właściwie drugiego urala jest więc szansa zastosować nowości, a że koszt duzy no cóż palę 3 paczki malborasów dziennie nie dość że drogo to jeszcze szkodzą. [ może cygarki rzucę w co wątpię]
Na pewno zrobię tłoki ,zawory doloty i wydechy głowic.Ciekawe jak by wyglądały obręcze kół i falbany. Już nie mogę doczekać poniedziałku
To będzie silnik kosmos.
Ortodoksy proszę nie komentować negatywnie. |
|
Powrót do góry |
|
|
w_brat Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 235 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 20:54, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jak ural to proponuję zrobić od nowa tłoki. Było to opisane jak robiłem na pierwszym forum RM tym którego mało kto pamięta założonego przez Hucka i to w dwu językach. Mam rysunek techniczny popełniony gdzieś w Częstochowie i zdjęcia tłoków z silnika. Zajefajnie zapyla tylko jeszcze nie "rozwiązałem" przedłużonej trwałości wału korbowego 30-40000 finisz (może jeszcze zdążę). Ale zawsze można obniżyć stopień sprężania przez inną konstrukcję tłoka. Wojtek
P.S W temacie Złomowisko jest zdjęcie prototypu tłoka ale nikt nie podjął dyskusji
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Zrobiłem też zdjęcie denka tłoka kryjącą "tajemnicę" mocy.
Ostatnio zmieniony przez w_brat dnia Czw 17:35, 21 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:03, 19 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jak slabo widac o co chodzi to jak chcesz o tym dyskutowac ???
Jezeli padaja lozyska korbowodowe to trzeba wal od Dniepra ( panewki i smarowanie pod cisnieniem z filtrowaniem oleju ) albo zlozenia lozyskowe z prawdziwego zdarzenia, tzn fabryczne, a nie rosyjskie albo regenerowane przez rzemieslnikow. |
|
Powrót do góry |
|
|
|