Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Pią 17:02, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ale koledze zalezy na orginale....A te K-37 sa podobne do orginalu...pytanie tylko jak to bedzie chodzilo.... |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 19:31, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Sprecyzujmy- PZ28 to kopie K37 z aukcji ( chociaż cena jest średnia ) i w mojej opinii to najlepszy wybór jeśli ma wyglądać jak oryginał. Ładnie sie regulują, motocykl na nich mało pali itd. Jeśli nie -to znaczy, że albo coś nie tak z regulującym albo z silnikiem. Oczywiście, że jeśli całkowicie olewamy wygląd to gaźniki od japonni będą o niebo lepsze ale i regulacja i mocowanie mogą wymagać dużo więcej roboty. Według mnie nie ma nic pomiędzy. Nie ma sie co pier*olić w k63, 65, 68 i inne ruskie śmieci bo to ani już nie wygląda ani nie robi i do tego kosztuje parę stów.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pią 19:50, 09 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
szymon8849
Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Busko Zdroj
|
Wysłany: Pią 20:36, 09 Maj 2014 Temat postu: gaźniki |
|
|
a jak juz jesteśmy przy gaźnikach to czy można gdzieś kupic śrubki do regulacji linki do gaźników k-68? |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
DrVitt
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 19:32, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Koledzy nieprzekonani jeszcze do zakupów PZ28 - nie zastanawiajcie się, bierzcie, zakładajcie, regulujcie i róbcie trasy:)
Dla ortodoksów (jak ja) to dobry wybór, nie rzucają się aż tak bardzo, że to nie K37, ładnie się regulują, motocykl ładnie chodzi (choć u mnie chyba będę dyszę zmieniał na większą bo mocy chyba brakuje na wyższych obrotach). Róbcie kilometry, cieszcie się sezonem, a w między czasie odkładajcie na profesjonalną regenerację K37:) |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 21:48, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj był szybki odpał nowego serducha do cudaka [ czt. ural] na przerobionym wałku rozrządu produkcji Świątek Holding .Silnik jeszcze poza cudakiem ale jest nadzieja że będzie wszystko OK. No gaźniki pz28f dysze 102 na prawym super na lewym wacha leci przez wydech ale działa teraz kwestia regulacji tak myślę .
Co do wałka rozrządu to ma taki power że jeszcze do teraz jestem pod wrażeniem
Jutro jak będzie czas to ustawianie ciąg dalszy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
flisak
Dołączył: 22 Paź 2012 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 12:16, 10 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Macie sprawdzonego sprzedawcę k-65. Pekary z alle nie zdarzają się podrobione? |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
kufel1233
Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 41 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto 12:30, 16 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Ja ostatnio zrezygnowałem z ruskich gaźników i ich chińskich odpowiedników. Kupiłem za 55zł od sztuki PZ30, też chińskie, ale kopia japońskiego gaźnika. Użytkownicy ze wschodu pakują je do rusków od jakiegoś czasu i chwalili. Najpierw zamontowałem do Dniepra i rewelacja. Nigdy tak nie jeździł i spalanie spadło znacząco. Teraz założyłem do urala i też rewelacja. Polecam bo koszt żaden, za dwa około 120 zł z przesyłką a oszczędza się nerwy. Są dwie wersje tego gaźnika jedna z przyspieszaczem i wtedy trzeba kupić taką dziwną linkę z dwoma końcówkami i zwykła bez przyspieszacza. Ja mam zwykłą wersję i jest spoko, chociaż ludzie co mają tą z przyspieszaczem też chwalą. Koszt tych z przyspieszaczem to około 90zł szt. Przerabiać dużo nie trzeba, tylko szpilki bo tam są otwory na 6mm a nie na osiem i rozstaw jest 48mm a nie 53mm, ale można spiłować drut 8 z jednej strony na 6 nagwintować i zrobić coś w rodzaju mimośrodu i jest ok. A jak jest pionowe mocowanie to wtedy z blachy aluminiowej można przejściówki zrobić. Polecam bo te ruskie chińskiej produkcji to i ceny mają z d**y i jakość pozostawia wiele do życzenia a za ruskie już ceny powariowały.
Ostatnio zmieniony przez kufel1233 dnia Wto 12:31, 16 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4062 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 18:13, 16 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Produkcje Pekarów w Rosji zakończono w 2014 r. Obecnie to zwykle podróby, niewiele fabrycznie nowych oryginałów zostało. Trzeba się z tym pogodzić, może PZ30 to faktycznie odpowiedz.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
maniotu
Dołączył: 15 Lis 2018 Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: Pią 14:23, 19 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Produkcje Pekarów w Rosji zakończono w 2014 r. Obecnie to zwykle podróby, niewiele fabrycznie nowych oryginałów zostało. Trzeba się z tym pogodzić, może PZ30 to faktycznie odpowiedz.
Wojtek |
Panowie temat zajefajny ale może ktoś podpowie jak rozpoznać - odróżnić oryginał od chińskiej podróbki?
Mam komplet k68, są na sprzedaż a nie wiem co mam. Nie chcę żeby mnie ktoś potem oskarżał o oszustwo "cy cuś". |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
kufel1233
Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 41 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Nie 1:27, 21 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
maniotu napisał: | Cyrograf15 napisał: | Produkcje Pekarów w Rosji zakończono w 2014 r. Obecnie to zwykle podróby, niewiele fabrycznie nowych oryginałów zostało. Trzeba się z tym pogodzić, może PZ30 to faktycznie odpowiedz.
Wojtek |
Panowie temat zajefajny ale może ktoś podpowie jak rozpoznać - odróżnić oryginał od chińskiej podróbki?
Mam komplet k68, są na sprzedaż a nie wiem co mam. Nie chcę żeby mnie ktoś potem oskarżał o oszustwo "cy cuś". |
Ja nie wiem jak je odróżnić bo nie miałem nigdy oryginalnych pekarów. Miałem za to k65 oryginalne i widziałem nowe k65 (chyba chińskie) to były dla mnie nie do odróżnienia. Chyba produkty radzieckie i chińskie aż tak się nie różnią w wykonaniu. Jak dla mnie to ruskie gaźniki były poprostu słabo zaprojektowane albo po prostu dawno i mają rozwiązania które nigdy do końca dobrze nie będą działać np. uszczelnienie komory pływakowej. Próbowałem montować różne gaźniki oprócz japońskich i Binków, które podobno sprawują się świetnie. Na wszystkich ruskich czy chińskich motór chodził tak sobie lub słabo i palił w opór. Regulacje i inne zabiegi trochę pomagały, ale tylko chwilowo. Zdecydowałem się już zaadoptować jakieś japońskie albo Binki, ale kolega polecił mi PZ 30 i jestem zadowolony. Początkowo chciałem oryginał albo żeby wyglądało jak oryginał a teraz już chcę poprostu pojeździć a nie siedzieć więcej niż trzeba w garażu. A co do tego czy masz oryginał to nie wiem czy dowiesz się prawdy. Trzebaby porównać z oryginałami ,ale moim zdaniem nawet oryginał produkowany w różnych okresach może się różnić. Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Nie 16:23, 21 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Jak kupowałem 8 lat temu oryginalne K68 Pekara, to na komorze pływakowej miały okrągły hologram naklejony, hologramy dawno odpadły, ale przebarwienia po nalepkach na komorach pozostały. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 8:04, 22 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Te hologramy nadal są. A przynajmniej w komplecie za 400pln, który niedawno kupiłem.
Po wstępnej regulacji "na sucho", Ural odpalił od strzała i solo "zapierrrr..." aż strach ![Very Happy](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_biggrin.gif) |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Pon 19:34, 22 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
A ja mam problem z gaźnikiem od Gs 500 na prawym cylindrzre,na wolnych cyka,jak próbuję dodać gazu to strzela w tłumik i nie da się wkręcić, czyścilem dmuchalem i Zero poprawy:( |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pon 19:43, 22 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
progress napisał: | A ja mam problem z gaźnikiem od Gs 500 na prawym cylindrzre,na wolnych cyka,jak próbuję dodać gazu to strzela w tłumik i nie da się wkręcić, czyścilem dmuchalem i Zero poprawy:( | A zamieniałeś gaźniki miejscami? Może problem nie z gaźnikami, tylko cylinder/głowica. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Pon 20:13, 22 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Jutro założę drugi ,zapłon już drugi i to samo,ale jak ma wolnych chodzi idealnie to co może być z głowicą lub cylindrem? |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
|