Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Pon 18:03, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Dlaczego nic nie pasuje ? ja do swoich K 63T założyłem przepustnice iglice i wszystkie uszczelki od K 65. przecież to samo.Regulacja iglicy jest inna.A ze fajnie na nich pykał to kupiłem nowe K 65 i chodzi ok.Ale chciałem gada uszczesliwić czymś lepszym co okazało sie niewypałem.U mnie kolejność gażników po remoncje pieca była następująca: 1.K 68 lipa na półke,2.stare K 63 z nowymi przepustnicami i paroma detalami-jazda stała się przyjemnością ale jeden troche gorzej się regulował.3.Nowe K65 super regulacja świeczki suchutkie pali od strzała ładnie pyka na dole i górze oraz trzyma równo średnie obroty nic nie szarpie.4.Ponowna próba założenia tych samych K 68 /nawierciłem trzeci otwór na rozpylacz jak w K 65/ i dalej dupa jak pisałem wyżej.Jutro przepraszam K 65 i innych już nie chce i kończe z eksperymentami. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 19:56, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Do dolnozaworowego silnika polecam chińskie repliki k-37A czyli PZ28. Niby to samo z wyglądu a jakość wykonania o niebo lepsza. Niskie spalanie, banalna regulacja, przyjemne dla oka tylko cena wyższa od wszystkich innych. |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pon 20:03, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
j35 napisał: | Dlaczego nic nie pasuje ? ja do swoich K 63T założyłem przepustnice iglice i wszystkie uszczelki od K 65. przecież to samo.Regulacja iglicy jest inna.A ze fajnie na nich pykał to kupiłem nowe K 65 i chodzi ok.Ale chciałem gada uszczesliwić czymś lepszym co okazało sie niewypałem.U mnie kolejność gażników po remoncje pieca była następująca: 1.K 68 lipa na półke,2.stare K 63 z nowymi przepustnicami i paroma detalami-jazda stała się przyjemnością ale jeden troche gorzej się regulował.3.Nowe K65 super regulacja świeczki suchutkie pali od strzała ładnie pyka na dole i górze oraz trzyma równo średnie obroty nic nie szarpie.4.Ponowna próba założenia tych samych K 68 /nawierciłem trzeci otwór na rozpylacz jak w K 65/ i dalej dupa jak pisałem wyżej.Jutro przepraszam K 65 i innych już nie chce i kończe z eksperymentami. |
Ja, w swojej wydumce, jako pierwsze gaźniki miałem, jeden K 65, drugi składak - korpus k 63 z bebechami K 65, jeździło toto całkiem nieźle, leżą na półce i czekają w zapasie, tak że nie prawdą jest że od K65 nic nie pasuje do K 63. Teraz jeżdżę na PZ 28 i też sobie chwalę, za to wszystko o czym Prince napisał.
Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Pon 20:05, 20 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 20:18, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
K63 a K65. Nie pasuje iglica (inne kominy). Nie pasuje mechanizm ssania (inna średnica) Nie pasują pływaki (inna wysokość mocowania zaworów, na dole lub u góry pływaka). Pasują przepustnice po opanowaniu mocowań iglic i uszczelki: zaworka, komory pływakowej i górnego dekielka. Mam to w tym momencie na stole, proszę mi nie wmawiać że coś pasuje jak nie pasuje. Gaźniki K63 jak i reperaturki do K65 mam orginalne ruskie.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 20:23, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A nie brakuje wam paliwa bo w uralcu brakuje należy zmienić dysze na 100 chińczyk ma 0.92 tyle że dolniak wolniej się zbiera to może i będzie.
Z mieniłem na 100 i klękajcie narody nie to moto fakt że na lewym musiałem wrócić do 0.92 bo albo iglica za mocno przyszlifowana albo rozpylacz ciut większy nie rozbity
kopcił niesamowicie dałem iglicę o jedną dziurkę niżej i nic dalej to samo
na tygodni jak przyjdzie wena to podepnę analizator zobaczymy co pokaże |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 20:45, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj zapodalem do dolniaka dwa gazniki dellorto z hondy nsr 125 dwusuw co sie nakreca do 12 tys o srednicy gardzieli 28mm i stwierdzam ze chodzi rewelka .Dorwalem je za 300 zl 2 sztuki.Jeden gosc na alle ma w dobrej cenie chyba 6 sztuk wystawil bo inni maja po 250-300zl.Nakreca sie jak szalony na obroty.Iglice oczywiscie max u góry hehe i jeszcze zrobie ostateczne regulacje i synchro na linkach.Narazie zapodalem je na paskudnych filtrach bo musze dokupic dwa kolanka gumowe 90 stopni i bedzie na oryginalnym filtrze.Ale na wolnych tyka fajnie i wkreca sie superowo .Musialem tylko wkleic w dekle od przepustnic obciete rurki ze starych k68 z regulacjami i oczywiscie dorobilem redukcje do mocowana.Jak opanuje wszystko do konca to zdam relacje z testów na maxymalnych parametrach na trasie:))))))))).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Pon 21:30, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Cyrograf, nikt Ci nie wmawia że coś ma pasować a Tobie nie pasuje.Tak jak pisałem do K 63T załozyłem nowe przepustnice ,dysze,iglice z nową regulacją/stare sa na gwint/,uszczelki łącznie z zaworkiem.Fakt pływaków chyba nie zmieniałem,kominów też nie zmieniałem ,chyba ze ktoś przedemną założył od K 65.Ssania nie ruszałem bo było ok.Teraz jestem w pracy ale jutro sprawdze i pomierze.Lewy troche słabo reagował na skład mieszanki dlatego kupiłem nowe K65, ale tak jak u grzecha 750 stare leżą na półce:). |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Pon 21:57, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Dawid nie ma to jak porządna rzeźba hehe. Arcydzieło normalnie Ci wyszło |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 22:17, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Wicher napisał: | Dawid nie ma to jak porządna rzeźba hehe. Arcydzieło normalnie Ci wyszło |
Hehehehe spokojnie )) to jest tylko na sztuke w celu sprawdzenia czy to wogole zagada:)))).Jak skoncze to zapodam foty i zdam relacje z testów)).
Gazniki dellorto to nie jakies k68 czy jikovy:))).
Jednak z k68 jestem mega zadowolony jakiekolwiek by nie byly czy chinole czy pekary bo wszystkie mi sie udawalo ustawic:)))-nawet te co ktos wywalil -pod warunkiem ze silnik jest oki. |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Wto 16:08, 21 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Tak jak pisałm.Dzisiaj pomierzyłem swoje bebechy w gażnikach K 63 i K 65,i jedno co moge stwierdzic ,że napewno pływak ma w innym miejscu blaszke do regulacji poziomu i o 0,15mm ciensza iglice.Niestety Cyrograf 15 ssanie ma tą samą średnice co K 65!.Ja miałem założony zestaw naprawczy od K 65,pływaki stare bo były dobre ,nowe gumki na zaworek i wszystko chodziło,tak jak u grzecha750.Kiedys widziałem zestaw naprawczy od K65 ze ssaniem i kominem.Zapakować cały zestaw w korpus K63 a zostawic tylko pływaki.A pływaki w razie potrzeby to niejednemu koledze walają się w garażu.
Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Wto 16:10, 21 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 22:15, 21 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A jednak lekka porazka z gaznikami hehehe bo na testach drogowych idzie tylko na pol powera:))) i brakuje radzieckiej pijawce paliwa hehhe.Na wolnych i srednich pieknie pracuje .Iglice na maxa w gore wiec teraz musze sie pobawic z dyszami.Myslalem ze ma za malo powietrza bo zrobilem na oryginalnym filtrze ale niestety to nie to i jednak ruski musi sie napic hehehe.Pobawie sie z dyszami i dam znac co dalej:))).
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 7:08, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Napełnianie 125cm3, a 375cm3 to jednak różnica. Gaźniki od 250cm3, radzą sobie bez problemu. Kombinuj, może się uda. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 10:27, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | Napełnianie 125cm3, a 375cm3 to jednak różnica. Gaźniki od 250cm3, radzą sobie bez problemu. Kombinuj, może się uda. |
Sugerowalem sie tym ze nsr sie kreci nawet do 12 tys haha.Juz porozwiercalem dysze wedlug wymiarów z internetu do zestawu tuningowego hondy nsr ale dodalem jeszcze po 0,05 mm:))).
Zrobilem to na wiertarce precyzyjnej i wyszlo malina.A mierzylem wczesniej waleczkami pomiarowymi,sprawdzianami (przechodni i nieprzechodni)Najgorsze bylo powiekszyc otworek wiertlem 0,55mm:))).
Wkrece dzisiaj i zobaczymy co radziecka pijawka pokaże ))
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Śro 10:30, 22 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Śro 20:00, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ciekawe czy wszelkie kanały dolotowe nie będą za małe,za mała srednica komina i iglicy ,od powietrza itp.I Rusłan Ci powie "mało- dolej jeszcze wachy:)' |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 21:06, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Niestety tego sie obawialem )) za mala przepustowość tego gaznika i porazka:)))).Jest duzo lepiej ale to nie to heh .Przynajmniej wiemy ze te gazniki sie nie nadaja:)))).Radziecka pijawka musi miec dawe haha i przeprosilem sie z k68 i znowu zamiata:))).
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Śro 21:08, 22 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|