Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 16:53, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Gaźniki są przetestowane, zabool jeździ na nich od dawna. |
|
Powrót do góry |
|
|
dugi
Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 19:53, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A jak na nich dolniak spala???
Teraz mam nowe CCCP szufladki chodzi całkiem nieźle ale i z koszem z dyszki nie schodzi! |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 7:20, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
dugi napisał: | A jak na nich dolniak spala???
Teraz mam nowe CCCP szufladki chodzi całkiem nieźle ale i z koszem z dyszki nie schodzi! |
Hahaha mi chyba z 12 nie schodzi na trasie:))) ale jedzie dobrze:))) |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Sob 8:14, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Dziwne, mi z moich nieudolnych wyliczeń ( licznik kilometrów nie działa i muszę brać odległość według mapy) wychodzi że na chinolach w ósemce z wozem się mieści. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 9:21, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
grzeh750 napisał: | Dziwne, mi z moich nieudolnych wyliczeń ( licznik kilometrów nie działa i muszę brać odległość według mapy) wychodzi że na chinolach w ósemce z wozem się mieści. |
mam tak samo z tym że licznik działa i gaźniki oryginalne:) |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 11:28, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ty masz górniaka, to co innego. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Sob 18:25, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A u mnie dolniak solo na 9tce na na kitajskich k68 przy mocno niestandardowych ustawieniach 6l bez patrzenia czy to trasa czy miasto ale tez dobrze idzie tak do 100km/h bo standardowe dysze 185 to za małe! , a u papy kacha z wozem ponad 10 też kitajskie k68 ale działały bez problemów od początku. |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Sob 19:24, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ale ja mam kitajskie podróby oryginałów, K trzystaileśtam.
Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Sob 19:25, 18 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 21:47, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ale ja jak wyjade na trase mam jakas blokade manetki na pelnym odkreceniu hahahhahaha a dzisiaj zaliczylem Turawe ponad 200km i swoje zjadl:))))
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Sob 21:48, 18 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Pon 15:24, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj ponownie załozyłem K 68 do Katarzyny ,aby z nimi powalczyć.I jest kicha.poziomy poustawiane tak jak było od początku.Lewy gar się grzał , świeca prawie biała, a prawy brązik ,czyli za ubogo na lewym, a iglice miałem na drugim od dołu.Podniosłem na maxa i było ok.Czyli na każdym gażniku iglica gdzie indziej.Wymieniłem rozpylacz z innego i opuściłem iglice i wtedy było ok.Ładnego równego cykania na dole nie ustawie tak jak miałem na K 65.Wkręca się ok ale na średnich obrotach twardo chodzi i popierduje jakby mu ciężko było, to znowu zaczął sie grzać prawy.Stwierdziłem jedno że K 68 nie zawsze się sprawdzają i wcale mało moto na nich nie pali,a i praca wcale nie jest za równa.Wyrzucam to gó....no i zakładam K 65.Z wozem pali ok 9.5 ,co przy waszych wynikach zle nie wyglada.
Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Pon 15:26, 20 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pon 15:34, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Powtarzam raz jeszcze i będę powtarzał, te K68, co są u nas dostępne powszechnie , do niczego się nie nadają, w porównaniu z oryginalnymi Pekarami . Nie można ich wyregulować, te co ja miałem nadawały się do pizgnięcia op ścianę, za to Pekary z hologramem jeździły bardzo dobrze. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 16:34, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Właśnie dziś zanabyłem w akcie desperacji podróby K68. Wstępne oględziny wykazują kiepskie wykonanie. Czy będą działać zobaczymy.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pon 16:48, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Powodzenia życzę |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 17:09, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja nie spotkałem lepszych gaznikow niż ruskie K-63/65. Nawet K-68 w czasach jak jeszcze Chinole nie podrabiali gaznikow, były gorsze do regulacji i eksploatacji niż wyżej wspomniane. Ale każdy dochodzi do swojej prawdy |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 17:12, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Mam K63, niestety nie ma do nich reperaturek a od K65 prawie nic nie pasuje.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|