Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 20:03, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie prościej wytoczyć z kawałka alu?
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pon 22:07, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jak się bardzo chce to i złamanym iglakiem daje radę, ja swoje pierwsze przejściówki z K 302 na k 65 , jako że w 80 latach nie za bardzo dostępne były , wypiłowałem na kolanie ( bo imadła nawet wtedy nie miałem) z aluminiowego płaskownika 10 z szyny zasilającej od centrali telefonicznej firmy Erickson, a otwory wierciłem ręczną bormaszynką.
Mam gdzieś jeszcze jedną sztukę na pamiątkę, jutro jak znajdę czas to wkleję fotkę.
Znalazłem, to naprawdę zdawało egzamin
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak że w dzisiejszych czasach, gdzie dostęp do obrabiarek jest stanowczo lepszy , wykonanie króćca do japonii nie powinno stanowić problemu.
Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Wto 15:17, 29 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 10:36, 01 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Obiecałem fotki nieudanych dla potomności żeby już nie poprłniać tych samych błędów.
Nr 1 - gumiany z allegro. Miał być wieczny a wytrzymał 2 tygodnie:
Nr 2 - stalowy gaźnik wchodził do środka i miał się uszczelniać pastą i oringiem , ale nie bardzo chciał Nie udało mi się tego uszczelnić
Nr 3 - to prawie to samo co nr 2 tylko zamiast fazki jest gumowa rura łącząca króciec z gaźnikiem.
W dnieprze jest idealnie , natomiast do Urala wypadało by wspawać rurki łączące się z blachą do mocowania na cylindrze pod skosem , inaczej trochę mało miejsca się na nogi zrobiło.[/img] |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Wto 9:46, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Te gaźniki Mikuni, przy Suzuki GS500 są skręcane oba ze sobą tak, że dwa gaźniki i jedna linka gazu.
Rozumiem, że bez problemu można je rozdzielić, tylko, że będziemy mieli tylko przy jednym gaźniku tą krzywkę do podłączenia linki? Do drugiego można domontować inną? czy tak jak pisałeś kupić komplet 4 gaźników i wykorzystać dwa z krzywkami do podłączenia linek? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 9:50, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Nie, kupujesz dwa lewe.
Ja takie kupiłem za 280zł (dwa lewe) u tego sprzedawcy:
Konopka Sławomir
tel. kom. 502 - 486 - 233
tel. stacj. 67 - 281 - 37 - 89
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Wto 10:05, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Właśnie na Allegro wypatrzyłem komplet 4 sztuk tych gaźników za 250, no dobra, cena w miarę przystępna jak za używki.
Wystarczy dorobić wyżej opisaną przejściówkę do podłączenia do cylindra i wszystko już będzie cykać? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 10:20, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Tak, będzie cykać. Za kilka dni będę miał dorobione krućce z alu. Wrzucę zdjęcia i wymiary. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 13:18, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Witam.A co sadzicie o gaznikach Dellorto od KTM LC600????
Mam zamiar takie zapodac do dolniaka:)))
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 13:36, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie rewelacja. Mechaniczny, jest zdecydowanie lepszy od podciśnieniowego. Tylko ta cena... 600zł za komplet, nie lepiej poszukać gaźników od CZ Cross? |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:52, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Pewnie bedziesz sie musial pobawic z ustawieniami, ale dla chcacego....nie powinno byc problemow. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 19:47, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
z ustawieniami nie mam problemów bo jak tylko sie da to ustawie zawsze .Od CZ znalazlem ale tylko 1 sztuke:((((
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 19:48, 14 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
szymon8849
Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Busko Zdroj
|
Wysłany: Czw 19:03, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
ja miałem wychwalane gaźniki k 68 i nie pierona to nie dało się ustawic. lewy jeszcze jak Cię mogę ale prawy katastofa. Teraz mam bingi od bmw i jestem zadowolony |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Czw 19:51, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
szymon8849 napisał: | ja miałem wychwalane gaźniki k 68 i nie pierona to nie dało się ustawic. lewy jeszcze jak Cię mogę ale prawy katastofa. Teraz mam bingi od bmw i jestem zadowolony |
A bo nie miałeś tych wychwalanych, tylko tańsze podróby |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 7:16, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Dobrze Grzech mówi.
A tak wyglądają moje krućce:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pią 12:30, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Klapek, napisz jak już przetestujesz te gaźniki czy jest wszystko ok |
|
Powrót do góry |
|
|
|