Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Puzel
Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stolp
|
Wysłany: Śro 16:20, 05 Maj 2010 Temat postu: Pierścienie tłokowe polskiej produkcji |
|
|
Cześć!
Ma ktoś doświadczenie z dorabianiem pierścieni tłokowych do rusków. Pierścienie firmy MOTUS jak już chyba wszyscy wiedzą trzeba omijać szerokim łukiem, nie dolegają one dobrze do gładzi cylindra. Pierścienie te są dołączane do Tłoków ALMOT'u. Lecz jest dobra wiadomość dla przyszłych potencjalnych klientów tej firmy. ALMOT zmienia dostawcę pierścieni i od czerwca będą w zestawie pierścienie firmy PRIMA z Łodzi.
W Łodzi jest jeszcze firma BLUS która również zajmuje się produkcją pierścieni. Czy ktoś miał z wyrobami tych zakładów do czynienia, które warte są polecenia? Na co zwracać uwagę przy zamawianiu? |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Śro 18:21, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Cześć Puzel ,widze że kolega zza miedzy.Ja jak robiłem szlif to majster od razu zapowiedział że te pierścionki na almotach to monofaktura i trzeba nowe.Powiedział że trzeba zamówic Primowskie Łódż.Te co dostałem w porównaniu do poprzednich ,to jak dzień do nocy.Jakość B.dobra |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:31, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Blus - dyskusyjny. Ja byłem zadowolony. Prima- super. Hius zapewne poleci Tomring. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 22:31, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Zaraz zaraz mogę coś rzec na ten temat.
Przerobiłem wszystkie wymienione firmy prócz Primy bo oni nie dorabiają kilku sztuk.
Tylko i wyłącznie TOM RING należy wysłać tuleję i jeden tłok,dorobią w ciągu 3 dni
należy jednak wiedzieć co się chce to znaczy jaki kształt pierścieni
Np. w uralu olejowe muszą być proste bez skosów i podcięć najlepiej przy zamówieniu powiedzieć żeby zrobili większe odpływy olejowe.
Wiedzą o co chodzi
Jakby co dzwoń tel 694-128-477
Ja przeszedłem prawdziwe piekło z pierścieniami |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:37, 08 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem jedyne pierscienie prawidlowej jakosci robi Prima, Motus to zlom.
O tomring nie slyszalem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Sob 20:53, 08 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Może i tak ale kilku sztuk prima nie dorobi wierzcie mi molestowałem ich przez tydzień
Polecili mi Blus jako kooperanta i zamówiłem jednak leżą na regale bo jednak jakość wykonania mi nie leżała . Więc robiłem w Tom Ringu oni materiał na pierścienie również biorą z Primy i jakość wykonania jest dobra.
Zdecydowanie Tom Ring , a zrobisz jak chcesz |
|
Powrót do góry |
|
|
rider41
Dołączył: 04 Sie 2012 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Wto 15:17, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Odświeżam, aby dać do pomyślenia nt firmy BLUS.
Zamówiłem w lutym komplet na nowe almoty, wystarczyło podać na jaki wymiar i wiedzieli o co chodzi. Przyszło szybko i lżejszy o 118pln rozpakowałem i co widzę? Jest 7, a więc brakuje 1 sztuki, ponadto 2 są chromowane a mówiłem wyraźnie, że nie chcę pierścieni Cr !! Cóż, błąd ludzki - zdarza się, więc dzwonię i od razu przeprosiny i że jeszcze tego samego dnia wyślą brakującą sztukę (czwartek).
Minął weekend, pon. itd. Dzwonię w kolejny czwartek:
- Gdzie mój brakujący pierścień?!
- Nie wysłaliśmy? A, to sorry, jeszcze dziś wyślemy...
Znowu czekam weekend, pon. itd. Mijają dwa tygodnie a silnik czeka na złożenie. Dzwonię ponownie czwartek:
- Gdzie mój brakujący pierścień?! Następuje wiązanka miłych słów na temat jakości obsługi firmy BLUS. Dzięki, zamówię sobie u konkurencji!
- Przepraszam, jutro będzie pan miał pierścień.
Wczoraj w pon., po 2,5 tyg oczekiwania doczekałem się brakującej sztuki. Silnik został w sobotę złożony na innym pierścionku.
Pozdrawiam sumiennych handlarzy! |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 15:28, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Zamawiałem w TomRing - po 4 dniach miałem dokładnie to co chciałem. Jak kupuję pierścienie to zawsze na 3 tłoki. Nigdy nie wiadomo co się wydarzy przy zakładaniu... |
|
Powrót do góry |
|
|
BEVCIO
Dołączył: 08 Lip 2011 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: Wto 16:21, 12 Mar 2013 Temat postu: Re: Pierścienie tłokowe polskiej produkcji |
|
|
Puzel napisał: | Cześć!
Lecz jest dobra wiadomość dla przyszłych potencjalnych klientów tej firmy. ALMOT zmienia dostawcę pierścieni i od czerwca będą w zestawie pierścienie firmy PRIMA z Łodzi. |
...to sprawdzona informacja?? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 17:13, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Post z 2010... |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Wto 17:21, 12 Mar 2013 Temat postu: Re: Pierścienie tłokowe polskiej produkcji |
|
|
BEVCIO napisał: | Puzel napisał: | Cześć!
Lecz jest dobra wiadomość dla przyszłych potencjalnych klientów tej firmy. ALMOT zmienia dostawcę pierścieni i od czerwca będą w zestawie pierścienie firmy PRIMA z Łodzi. |
...to sprawdzona informacja?? |
Sprawdzona - dzwoniłem do Almotu - facet przyznał że i owszem była seria wadliwych pierścieni ale już zmienili dostawcę i gwarantują jakość.
Przekonał mnie i składam na almotowskim komplecie |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 17:27, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
I powiedział że u kogo zamawiają..? Sprawdził bym tą informację |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Wto 21:07, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Co do chromowanych pierścieni to należy dobrze się przyjrzeć
to że pierścień się błyszczy nie znaczy że jest chromowany
pierścienie chromuje się chromem technicznym a co za tym idzie nie powinny się błyszczeć lecz być lekko matowe |
|
Powrót do góry |
|
|
marcinee
Dołączył: 07 Lip 2011 Posty: 43 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:11, 12 Mar 2013 Temat postu: Re: Pierścienie tłokowe polskiej produkcji |
|
|
corsar napisał: |
Przekonał mnie i składam na almotowskim komplecie |
No ok,ja jednak sprawdziłem pierścienie które kupiłem z tłokami Almot i górny chromowany odstaje od tulei(pod światło wyraznie nie przylega).
Pozostałe pierscienie ok.
Tłoki kupione w listopadzie ubiegłego roku na bazarze we Wrocławiu od Zawczastiego.
Być moze tłoki sa ze "starych" zapasów -nie wiem kiedy sa wyprodukowane.
Zamontowałem typowe dostepne na Alle te w niebieskim pudełku za 25 PLN-wszystko pasuje bez problemu.
Mam takie pierścienie w innym silniku i działaja ok-nie było problemu z dymieniem,kompresją itp.
Przejechałem na nich jakieś 10 tyś km.
A silniki to dolniaki oczywiscie....
Ostatnio zmieniony przez marcinee dnia Wto 21:12, 12 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:00, 12 Mar 2013 Temat postu: Re: Pierścienie tłokowe polskiej produkcji |
|
|
marcinee napisał: |
Zamontowałem typowe dostepne na Alle te w niebieskim pudełku za 25 PLN-wszystko pasuje bez problemu.
|
Takie? [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
|