 |
www.kolyaska.fora.pl Motocykle radzieckie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 0:29, 22 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Na Derdzie skladalem w zeszlym roku bo jeden sprzedawca mial jeszcze takie a tydzien temu skladalem silnik dolniaka koledze i zakupil sobie tloki z almotu od urala chyba i te pierscie wygladaly naprawde solidnie - z tego co pamietam motusy wygladaly inaczej a te dolaczone do zestawu wygladaly dobrze.Czyli mozliwe ze jakies zmiany nastapily.O pierscionki mozna pytac chopper-pl z alll..... |
|
Powrót do góry |
|
 |
Wysocki Grzegorz
Dołączył: 11 Sty 2013 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:34, 22 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Witaj Dawid..
Kupiłem u nich przyszły w podełkach opisane jako derda i wyglądajó o wiele lepiej niż te z zestawu Almot-dzwoniłem do Almot i potwierdzają że dają z radomia pierścienie więc z zestawu polecą jako zapas na przyszłośc |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 19:15, 22 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
To pewnie mi sie wydawalo )) .A pierscionki Derdy są oki .Odnośnie pierscieni Motusa to moze obecnie poprawila sie ich jakosc:))) kto wie:)))
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 19:16, 22 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Stara ema
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 16:37, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Jakoś rok temu kupowałem pierścienie do Janka bezpośrednio u DERDY, u niej na miejscu i pytałem się czy produkuje pierścienie do M-72, K-750 itp i powiedziała że nie produkują. Dobrze słyszeć że idzie kupić jej produkcji pierścienie, w Janku pracują znakomicie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Śmigiel_P
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 18:54, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Słuchajcie. Kupiłem sobie pierścień (tak, w liczbie "jeden") z Tomringu, do silnika Kaśki, który składam. Olejowy, walcowy (taki zwykły). Ale przysłali jednostronnie ścięty (można zobaczyć tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]).
Rozumiem, że działa on tak, iż w jedną stronę zbiera a w drugą nie (w każdym razie słabiej)
Jak byście to wykorzystali?
Ja uważam, że taki pierścień był by dobry jako pierwszy od strony karteru w lewym garze (oczywiście ustawiony tak, żeby zbierał do karteru). Dlatego, że ten pierścień wychodzi poza otwory kanałów olejowych i wtedy w czasie suwu OD karteru nie przesuwał by przesadnie dużo oleju z tych kanałów w stronę głowicy.
Edit:
W sumie to pospieszyłem się z pytaniem, bo było już trochę mówione na ten temat (tyle, że w Uralu).
Ostatnio zmieniony przez Śmigiel_P dnia Czw 19:09, 28 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|