Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zachradek
Dołączył: 20 Gru 2014 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:49, 06 Sty 2017 Temat postu: pasowanie na szlif |
|
|
witam wszystkich . takie małe pytanko jakie max pasowanie tłoka z cylindrem tzn mam 0,15 luzu czy cylindry muszą być bezwarunkowo szlifowane ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 14:57, 06 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Lekko za duzo a jakie masz tłoki i pierścienie.W rusku 0,10 po szlifie musi być . |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 15:48, 06 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Nie wiem co to za tłoki, być może wstawienie nowych bez szlifu załatwi sprawę. Można szukać innej selekcji.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
zachradek
Dołączył: 20 Gru 2014 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:59, 06 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
tłoki sa oryginalne radzieckie . i jeden cylinder nie jest z tego kompletu jest nawet nieco luźniejszy może być nawet 0,2 . czyli definitywnie nadają się do szlifu? silnik będzie źle pracował na nich ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 17:05, 06 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Nie wiem co to za tłoki, być może wstawienie nowych bez szlifu załatwi sprawę. Można szukać innej selekcji.
Wojtek |
JAk juz to odwrotnie bo to nie nikasil.
Mozna dać uzywane tloki wieksze ale szlif nowy i pierscienie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 17:07, 06 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
zachradek napisał: | tłoki sa oryginalne radzieckie . i jeden cylinder nie jest z tego kompletu jest nawet nieco luźniejszy może być nawet 0,2 . czyli definitywnie nadają się do szlifu? silnik będzie źle pracował na nich ? |
NAjpierw kolego napisz co to za silnik czy ural gorny 650 czy dniepr 650 gorny czy dolniak 750 bo wrózki tu nie ma i wtedy doradzim:))) |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 22:34, 06 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Dawid! Tobie to Bawara się na umysł rzuciła Nikasil i Rusek to niespotykane połączenie. Dniepra tak ratowałem, inna selekcja i luz spoko.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
zachradek
Dołączył: 20 Gru 2014 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:49, 06 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
jest to silnik z k750 . a cylinder jest inny ponieważ. ten co był w silniku uszkodził się po rozebraniu . Porostu coś spadło na niego i uszkodziłem dolna cześć tulei, ułamała sie .dlatego załatwiłem używkę u kumpla także nominał ale o 0,05 luźniejszy . |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Nie 14:11, 08 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Szlifuj i tyle. Gówna nie rób. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 14:51, 08 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Szlifuj, szlifuj i za chwilę nie ma co szlifować. Można spęcznieć tłoka, można poszukać innego pasowania. Jak nie ma progu i śladów zatarcia to z szlifem bym się tak nie rozpędzał.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 15:27, 08 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
balu napisał: | Szlifuj i tyle. Gówna nie rób. |
Hehehhe popieram ))))) rusek ma takie owale zawsze wyjechane ze masakra a bawara na nikasilu znikome różnice a i tak nowe pierscionki musza posiadać najlpeej na maxymalnym kacie po zlozeniu i dziala masakrejszyn.
Stestowane juz 2 razy u mnie:)))
A selekcjami tłoków sie właśnie na nikasilu operuje:))))) dlatego tak napisałem
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 22:24, 08 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
pepe
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 202 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Busko Zdroj
|
Wysłany: Nie 16:44, 08 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Chyba , że tuleja od forda i tloki maluch. |
|
Powrót do góry |
|
|
pepe
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 202 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Busko Zdroj
|
Wysłany: Nie 16:47, 08 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Chyba , że tuleja od forda i tloki maluch.
Bo jak czytalem utrąciłeś tuleje cylindra |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Pon 6:30, 09 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Almot też ma coś ze 4selekcje z tego co pamietam. Ale jest różnica co 0.01mm a tu jak na jednym jest 0.15 a na drugim 0.20 no to sory. Słuchaj cyrografa i spęczniaj tłoki może nie wyrosną jak chleb |
|
Powrót do góry |
|
|
zachradek
Dołączył: 20 Gru 2014 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:52, 09 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
no fakt chyba trza szlifować |
|
Powrót do góry |
|
|
|