Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody1234
Dołączył: 10 Maj 2015 Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:49, 10 Maj 2015 Temat postu: Palące się świece w K750 |
|
|
Dlaczego palą się świece w K750 z zapłonem i alternatorem 12V? Cewka od Seicento.
Ostatnio zmieniony przez Mlody1234 dnia Nie 20:49, 10 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 21:09, 10 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Bo masz zbyt ubogo ustawione gazniki lub nie ta cieplota swiec albo zbyt bogato i swiece czarnym nagarem zachodza lub olej Ci tak lyka na tloki i tez zabrudzone swiece.
Za malo informacji dales.Lub bardzo wczesny zaplon i silnik lapie wysoka temperature albo kilka czynnikow naraz )))).Ogolnie masz cos zle ustawione.
JAkie stosujesz swiece obecnie i jaki kolor ma ta niby spalona swieca???????
JA stosuje w dolnym zapon Prameti na 12V i swiece najgorsze niby chinskie
AWINA B7HNS z przerwami 0,8-1mm i jest torpeda:))) |
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonides11
Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 121 Przeczytał: 30 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:58, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Bo cewka od sejcento nie jest zaprojektowana do współpracy z przerywaczem. jaki masz model daj zdjęcia. Z tego co wiem cewka od sejcento to to samo co od eleganta, a tam jest zapłon CDI (capacitor discharge ignition) jak nie masz moduły to ci będzie paliło świece, i rozwalało aku (bardzo duży prąd pobiera) |
|
Powrót do góry |
|
|
PoTomek
Dołączył: 18 Lip 2011 Posty: 110 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 12:06, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Dla porządkowości - Seicento nie posiada zapłonu CDI. CDI to prosty zapłon stosowany w silnikach do motorówek, skuterów itp. (dawniej tyrystorowy).
Seicento ma zapłon klasyczny opatry na samoindukcji, jak w klasycznym zapłonie (patrz. rusek). Różnica polega na tym, że tranzystor poza f-cją załączania (i wyłączania = iskrą) utrzymuje a raczej nie dopuszcza do przekroczenia zadanego prądu. Można więc powiedzieć, że jest to taki "dynamiczny rezystor".
Ostatnio zmieniony przez PoTomek dnia Pon 12:17, 11 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonides11
Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 121 Przeczytał: 30 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:07, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Co nie zmienia faktu ze cewka pracując z przerywaczem osiągnie zbyt duże prądy. Ale dziękuję za sprostowanie. Sam jeździłem na CDI w rusku, bardzo przyjemnie pracuje na tym silnik, ale nie ma większego sensu, poza wielkością cewki nie zyskuje się nic.
Wracając do tematu. Jeśli masz możliwość zamień sobie na cewkę na czas testu od 126P zelmot długa bez rezystora, krótka i gruba z opornikiem 1.5R, albo Biazet sucha też z opornikiem 1.5R. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 20:14, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Kolega juz nie bierze udzialu w dyskusji hahahha.JA mam z malucha cewke 3 ohmy i smiga juz 5lat ponad. |
|
Powrót do góry |
|
|
Mlody1234
Dołączył: 10 Maj 2015 Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 6:30, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Cewka od Malucha była wsadzona i było to samo, zapłon (moduł) jest rosyjski, elektroniczny bez przerywacza |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 7:15, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
To jest tak jak wczesniej pisalem.Napisz jakie stosujesz swiece i jaki maja kolor po wykreceniu. |
|
Powrót do góry |
|
|
|