Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Wto 5:15, 12 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Pomiar, pomiar i jeszcze raz pomiar!!! Tam musisz miec ze 2 setki wcisku conajmniej. |
|
Powrót do góry |
|
|
krzyś
Dołączył: 27 Lip 2013 Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żuławy Wielkie
|
Wysłany: Wto 15:42, 12 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
A czy mógłby ktoś podać wymiar jaki powinien tam być ? Chciałbym sprawdzić czy wałek czy koło ... czy jedno i drugie do wymiany. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Wto 19:57, 12 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
tu masz wszystkie wymiary i pasowania:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 22:27, 12 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Z takimi rzeczami problemy???????????? toż to kosmetyka w rusku |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Śro 13:36, 13 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dawid, masz na myśli to, że najlepszym sposobem będzie przyspawanie trybu rozrządu do wałka? |
|
Powrót do góry |
|
|
korbowód
Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 288 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 5:08, 14 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Najlepszym i najtańszym , tylko trzeba tak przyspawać żeby nie ściągneło na jedną stronę koła, wbij na blachę z puszki po browarze i migomat z wierzchu bo i tak komplet do śmietnika. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pią 20:04, 15 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dopiero z BALU przerabialiśmy temat większość wałków ma zaniżony wymiar pozostaje tylko nałożyć chrom techniczny i przeszlifować na wymiar,no właśnie zapomniałem jaki chyba 22, 05 to 05 na pewno |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 20:41, 15 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Michal_ napisał: | tu masz wszystkie wymiary i pasowania:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Tutaj znacznie więcej literatury o bokserach ruskich i niemieckich
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 20:43, 15 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
A co do naprawy to też skłaniałbym się do napawania lub chromowania i przetoczenia a nie blaszki po puszce piwa. |
|
Powrót do góry |
|
|
korbowód
Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 288 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 6:49, 18 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
No nie ma co nawet porównywać chromowania czy napawania do spawu, ale czy kolega ma takie możliwości i dojście do fachowca który mu to poprawnie zrobi? |
|
Powrót do góry |
|
|
krzyś
Dołączył: 27 Lip 2013 Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żuławy Wielkie
|
Wysłany: Pon 7:17, 18 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
No własnie tu jest problem .... niby mam zaprzyjaźnionego fachowca .... ale ten jest zawalony robotą znacznie poważniejszą niż takie wałeczki. Owszem, zrobi to lecz może to potrwać duuuużo czasu i kosztować tyle co porządne nowe kółko.
Kupno nowego z kolei, to znowu loteria co się trafi. A jak już zdążyłem zauważyć to wszyscy oferują to samo i każdy chwali że jego są naj...
Mógłbym sam bo wiedzę mam ale tokarnia nie pierwszej nowości i niestety nie mam odpowiedniej szlifierki żeby przeszlifować szczęki uchwytu, żeby to prosto było.
No i niestety jakbyś się nie obrócił to dupa z tyłu . |
|
Powrót do góry |
|
|
krzyś
Dołączył: 27 Lip 2013 Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żuławy Wielkie
|
Wysłany: Nie 14:21, 24 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
wyrwałem chwasta...... znaczy walek rozrządu . wymiar 22,02, kółko ma wymiar powyżej 22,10 , niestety nie mam średnicówki powyżej 20 i nie mam jak dokładniej zmierzyć.
I teraz pytanie do mądrzejszych - wymieniać samo kółko zebate czy komplet z wałkiem ?
moje koło było z tych tanich , po 120 - 140 zł , sądząc po wykonaniu, Stare koło które przyjechało z motórem z ukrainy bylo tego typu
[link widoczny dla zalogowanych]
różnica to ilość otworów, rozbite miało 2 duże otwory a stare ukraińskie jak to z linku - 6 dziur.
Niestety moje ukraińskie się nie nadaje bo jest peknięte .
Kupować to z linka czy rzeźbić z moim .... napawanie, toczenie .... = zawieźć do fachowca i czekać nie wiadomo ile.
Ostatnio zmieniony przez krzyś dnia Nie 14:21, 24 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 8:12, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jeszcze sie z tym bawisz?? Kup nowe kola z linku.Te tanie kola w wiekszosci przypadków wpadaja bez oporów.Jak to napawasz spaw będzie twardy bo sie nawegli bo kolo jest zeliwne i takie cos najlepiej szlifować.Przy zakladanu kola uwazaj zeby klin niebyl wyzej niz rowek w kole bo może rozerwać. |
|
Powrót do góry |
|
|
krzyś
Dołączył: 27 Lip 2013 Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żuławy Wielkie
|
Wysłany: Wto 6:44, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dawid, bawię się z tym w wolnej chwili których niestety mam ostanio bardzo mało. Praca + remont 100-u letniego domu ..... dłubanie w garażu to dla mnie odpoczynek. A jest przy czym dłubać |
|
Powrót do góry |
|
|
|