Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ośka k-750 na wachaczykach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peryskop




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z unii

PostWysłany: Nie 17:08, 10 Kwi 2011    Temat postu: ośka k-750 na wachaczykach

Zobaczcie czy ta ośka ma prawidłowy wymiar czy nie była przetaczana na przodzie miałem falbane ale zmuszony byłem ją zdjąć przy normalnym bębnie coś mi nie pasuje i zaczynam drążyć temat od ośki może ktoś z was ma zdjęcie zawieszenia wachaczykowego z bliska jak to wszystko prawidłowo powinno wyglądać[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dugi




Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 9:17, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Sprawdzilem, tak bez zdejmowania kola i mniej wiecej oska ma taka sama dlugosc. A u ciebie nie pasi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dugi




Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 9:20, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Wszystkie czesci, tulejka blaszka ze szczekotrzymacza sa wyrysowane w instrukcji na stronie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gemini-ah




Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań-Swarzędz

PostWysłany: Pon 10:14, 11 Kwi 2011    Temat postu:

dugi napisał:
Wszystkie czesci, tulejka blaszka ze szczekotrzymacza sa wyrysowane w instrukcji na stronie


Dodatkowo radzę sprawdzić typ bębna - są z trzy rodzaje. Bez problemu wchodzi wczesny typ dedykowany do tego typu zawieszenia. Przy późniejszych trzeba trochę pokombinować z podkładkami. W każdym razie ja tak miałem.
Falbany nigdy nie stosowałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
peryskop




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z unii

PostWysłany: Pon 18:22, 11 Kwi 2011    Temat postu:

ośka może i ma ta samą długośc chodzi mi o dł samego zgrubienia...czy nie była trochę podtoczona...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dugi




Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 20:06, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Napisz co nie pasuje, bedzie latwiej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 21:56, 11 Kwi 2011    Temat postu:

dugi napisał:
Napisz co nie pasuje, bedzie latwiej


peryskop chce przełożyć koło na fabryczny oryginał czyli na wczesny aluminiowy bęben który jest niższy niż falbana czy bęben dniepra.
W tej chwili nie pasuje nic. Świeżo kupiona oska nie wkręca sie w miejsce starej, żaden aluminiowy bęben nie pasuje na ośkę bez zastosowania dystansu a stary dystans został usunięty tak ze już ani falbana ani bęben dniepra też nie będzie pasował.
Moja rada brzmi: Zostawić stara ośkę, dotoczyć ciasny dystans na ośkę do bębna k750.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin