Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Wto 22:01, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Klapek dobrze prawi |
|
Powrót do góry |
|
|
mistrzoo
Dołączył: 04 Cze 2011 Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
|
Wysłany: Wto 22:37, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Brzytwa, dzieki za konkretna odpowiedz. Gdybym chciał opini na temat swojego motoru to bym załozył temat "Jak sie wam podoba
' a nia taki jak założyłem. To że mam przerobiony motocykl z Ukraińską duszą to nie znaczy ze trzeba efekt mojej pracy zlinczować.
Zacytuje tu klapka "Kto nie był buntownikiem za młodu , ten na starść będzie skurwysynem"
Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
Easy-Rider
Dołączył: 28 Cze 2011 Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:53, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
napisalem posta, ktory wyszedl za ostry, ale przy wysylaniu gdzies zniknal.
to dobrze.
przeslanie bylo mniej wiecej takie - nie ma lepszych ani gorszych - zyj i daj zyc innym
lewa w gore
pozdrawiam
j |
|
Powrót do góry |
|
|
mistrzoo
Dołączył: 04 Cze 2011 Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
|
Wysłany: Wto 23:22, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jak się nie ma co się lubi to sie lubi co sie ma.
a co z pytaniem o toczenie bębnów wraz z obręczą? |
|
Powrót do góry |
|
|
Easy-Rider
Dołączył: 28 Cze 2011 Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 0:45, 22 Lut 2012 Temat postu: indian |
|
|
mi sie twoj indian podoba, szczegolnie przod,daj linka do youtuba , jezeli masz filmiki,chetnie tez poslucham silnika
hius opisuje jakies nowe okladziny szczek hamulcowych - mam zamiar wyprobowac, moze bedzie chociaz troche lepiej na przodzie, ja myslalem o hamulcu od nowego urala / tarczowym/ ale do mojej emki to ni huhu...
nie przejmuj sie i
lewa w gore
pozdr
janusz
glasgow |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 3:31, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Wbrew pozorom najlatwiej jest przelozyc caly widelec przedni, ale musisz sie pospieszyc z szukaniem bo coraz trudniej znalezc taki ktory ma szprychowe kolo przednie. Nie ma znaczenia producent a raczej maksymalna dlugosc.
Przerabianie moze mnie nie obchodzi, ale po co dales na tym logo Indiana ?
W kazdym motocyklowym towarzystwie bedziesz mial z tego powodu przytyki i smiechy.
Ostatnio zmieniony przez Adam M. dnia Śro 3:35, 22 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Śro 17:51, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Kurka, jak pytałem, to nikt nie chciał. Z toczeniem obecnie kicha. Przewieźli maszynę na nowe stanowisko i bramka jest nie do sforsowania, bo nie mam przepustki na wjazd, a w kieszeń nie wezmę. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 18:00, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Przy kupnie zawieszenia trzeba brać pod uwage kilka parametrów/spraw:
1. Musi być od motocykla podobnej wagi, inaczej co byś nie robił będzie źle pracować.
2. Musi być podobnej wysokości, trzeba sprawdzić przesunięcie na pułkach tak co by geometrii motocykla nie spiepszyć.
3. Sztyca pułki musi mieć odpowiednią długość i średnice aby dało się dobrać jakieś łożyska i całość skręcić, jest to najmniejszy problem bo można dorobić nową.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Easy-Rider
Dołączył: 28 Cze 2011 Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:24, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Tak nie bardzo na temat : wie ktos jak sie sprawuja nowe hamulce urala
'wilka' te tarczowe ? Kolo to jak pamietam 18 cali i inne niz do tej pory, ale jak to dziala ?
pozdr
janusz |
|
Powrót do góry |
|
|
Braciszek62
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 450 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Uddevalla
|
Wysłany: Śro 21:01, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Czytając stwierdziłem ze temat się trochę zmienił, z hamulcowe na oryginalność. Moje zdanie o pomyśle" mistrzoo" (fajnie wygląda) oraz ideologi "klapka" ocenie dawnym stwierdzeniem; Jeden lubi brunetki drugi blondynki a trzeci-chłopców. Zgadzam się z McSwirus ze można go było nazwać jakimś własnym imieniem, jest tego warty! Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:14, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ale co z tego. Wyrazić zdanie można. Mi też sie nie podoba. A zawieszenie od BMW raczej będzie pasować. Od odpowiedniego modelu nawet łożyska podejdą.
gdyby sie pobawić w opcję jaką wcześniej proponował Brzytwa - czyli toczenie zaplecionego koła( z tym, że bazowac z osi a nie z bębna ani obręczy) dodać do tego tarcze z podwójną rozpórką i przyzwoita linkę dobrze całość nastroić to sądzę, że problem by zniknął.
Moza też bawić sie w hydrauliczny rozpieracz. Były i takie patenty.
W każdym razie koło radziłbym zostawić. Jeśli przednie będzie mniejsze od tylnego to dopiero będzie wyglądało dramatycznie. Motocykl zyskałby na wyglądzie gdyby miał największy rozmiar kół 18. No i ten dramatyczny napis na baku sugerowałbym zastąpić czymkolwiek, ale to juz inny wątek |
|
Powrót do góry |
|
|
korbowód
Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 288 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:36, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
mistrzoo chłopie nie pokazuj takich zdjęc bo ortodoksy cię zjedza !!!!!!
a przód to od czego chcesz ( najlepiej ze szprychowym kołem), najlepiej żeby półki stare zostały i kupujesz cały przodek i go wsadzasz, najlepiej żeby rury były takiej samej szerokości , ale moga być szersze to rozwiercasz dolną półke pod wymiar ( tokarz niech to zrobi za 50 zeta) a górna półke zostawiasz oryginalną, tylko obcinasz końcówki z lag wieprza ( 6 -7 cm) i gwintujesz tak zeby wkręciły sie w lagi japońca. W ten sposób będą pasowac w stożki gornej półki. robiłem tak nie raz i działało. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 22:02, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedno przychodzi mi do głowy. Do tego motocykla bardziej by pasowały koła "walce". To jest powiedzmy 16" na wysokim profilu opony. Poszukać wązkich felg z Haruśni i na takich zapleść koła. Kiedyś robiło się z felg 15" z Syreny ale teraz da się kupić fabryczne lekkie motocyklowe. Co do samego hamulca to kiedyś zakładało się z ETZy i było o niebo lepiej jak na orginale. Znajomy ma zawieszenie wraz z zaciskami z starej Kawy Z-1. Pomimo tego że to abstrakcynie stare rozwiaznie z ery Mad-Maxa czyli lat 70-tych to działa tak jak powinno.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
igor
Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:04, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
hamulec przedni od nowego urala to brembo i dzala bardzo dobrze .jedyny minus to ze nie wszystkie koła są zamienne i jak złapiesz kapcia z przodu to zapas ci nie pomoże. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 22:18, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
W solówce to nie ma znaczenia bo i tak nie ma zapasu
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|