Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Od jakiego motocykla przednie zawieszenie będzie ok?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Wto 22:01, 21 Lut 2012    Temat postu:

Klapek dobrze prawi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mistrzoo




Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI

PostWysłany: Wto 22:37, 21 Lut 2012    Temat postu:

Brzytwa, dzieki za konkretna odpowiedz. Gdybym chciał opini na temat swojego motoru to bym załozył temat "Jak sie wam podoba
' a nia taki jak założyłem. To że mam przerobiony motocykl z Ukraińską duszą to nie znaczy ze trzeba efekt mojej pracy zlinczować.
Zacytuje tu klapka "Kto nie był buntownikiem za młodu , ten na starść będzie skurwysynem"
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Easy-Rider




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:53, 21 Lut 2012    Temat postu:

napisalem posta, ktory wyszedl za ostry, ale przy wysylaniu gdzies zniknal.
to dobrze.

przeslanie bylo mniej wiecej takie - nie ma lepszych ani gorszych - zyj i daj zyc innym

lewa w gore

pozdrawiam

j
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mistrzoo




Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI

PostWysłany: Wto 23:22, 21 Lut 2012    Temat postu:

Jak się nie ma co się lubi to sie lubi co sie ma.
a co z pytaniem o toczenie bębnów wraz z obręczą?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Easy-Rider




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 0:45, 22 Lut 2012    Temat postu: indian

mi sie twoj indian podoba, szczegolnie przod,daj linka do youtuba , jezeli masz filmiki,chetnie tez poslucham silnika

hius opisuje jakies nowe okladziny szczek hamulcowych - mam zamiar wyprobowac, moze bedzie chociaz troche lepiej na przodzie, ja myslalem o hamulcu od nowego urala / tarczowym/ ale do mojej emki to ni huhu...

nie przejmuj sie i

lewa w gore

pozdr

janusz
glasgow
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 3:31, 22 Lut 2012    Temat postu:

Wbrew pozorom najlatwiej jest przelozyc caly widelec przedni, ale musisz sie pospieszyc z szukaniem bo coraz trudniej znalezc taki ktory ma szprychowe kolo przednie. Nie ma znaczenia producent a raczej maksymalna dlugosc.

Przerabianie moze mnie nie obchodzi, ale po co dales na tym logo Indiana ?
W kazdym motocyklowym towarzystwie bedziesz mial z tego powodu przytyki i smiechy.


Ostatnio zmieniony przez Adam M. dnia Śro 3:35, 22 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 953
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Śro 17:51, 22 Lut 2012    Temat postu:

Kurka, jak pytałem, to nikt nie chciał. Z toczeniem obecnie kicha. Przewieźli maszynę na nowe stanowisko i bramka jest nie do sforsowania, bo nie mam przepustki na wjazd, a w kieszeń nie wezmę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 18:00, 22 Lut 2012    Temat postu:

Przy kupnie zawieszenia trzeba brać pod uwage kilka parametrów/spraw:
1. Musi być od motocykla podobnej wagi, inaczej co byś nie robił będzie źle pracować.
2. Musi być podobnej wysokości, trzeba sprawdzić przesunięcie na pułkach tak co by geometrii motocykla nie spiepszyć.
3. Sztyca pułki musi mieć odpowiednią długość i średnice aby dało się dobrać jakieś łożyska i całość skręcić, jest to najmniejszy problem bo można dorobić nową.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Easy-Rider




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:24, 22 Lut 2012    Temat postu:

Tak nie bardzo na temat : wie ktos jak sie sprawuja nowe hamulce urala
'wilka' te tarczowe ? Kolo to jak pamietam 18 cali i inne niz do tej pory, ale jak to dziala ?

pozdr

janusz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Braciszek62




Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Uddevalla

PostWysłany: Śro 21:01, 22 Lut 2012    Temat postu:

Czytając stwierdziłem ze temat się trochę zmienił, z hamulcowe na oryginalność. Moje zdanie o pomyśle" mistrzoo" (fajnie wygląda) oraz ideologi "klapka" ocenie dawnym stwierdzeniem; Jeden lubi brunetki drugi blondynki a trzeci-chłopców. Zgadzam się z McSwirus ze można go było nazwać jakimś własnym imieniem, jest tego warty! Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 21:14, 22 Lut 2012    Temat postu:

Ale co z tego. Wyrazić zdanie można. Mi też sie nie podoba. A zawieszenie od BMW raczej będzie pasować. Od odpowiedniego modelu nawet łożyska podejdą.
gdyby sie pobawić w opcję jaką wcześniej proponował Brzytwa - czyli toczenie zaplecionego koła( z tym, że bazowac z osi a nie z bębna ani obręczy) dodać do tego tarcze z podwójną rozpórką i przyzwoita linkę dobrze całość nastroić to sądzę, że problem by zniknął.

Moza też bawić sie w hydrauliczny rozpieracz. Były i takie patenty.

W każdym razie koło radziłbym zostawić. Jeśli przednie będzie mniejsze od tylnego to dopiero będzie wyglądało dramatycznie. Motocykl zyskałby na wyglądzie gdyby miał największy rozmiar kół 18. No i ten dramatyczny napis na baku sugerowałbym zastąpić czymkolwiek, ale to juz inny wątek Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
korbowód




Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:36, 22 Lut 2012    Temat postu:

mistrzoo chłopie nie pokazuj takich zdjęc bo ortodoksy cię zjedza !!!!!!
a przód to od czego chcesz ( najlepiej ze szprychowym kołem), najlepiej żeby półki stare zostały i kupujesz cały przodek i go wsadzasz, najlepiej żeby rury były takiej samej szerokości , ale moga być szersze to rozwiercasz dolną półke pod wymiar ( tokarz niech to zrobi za 50 zeta) a górna półke zostawiasz oryginalną, tylko obcinasz końcówki z lag wieprza ( 6 -7 cm) i gwintujesz tak zeby wkręciły sie w lagi japońca. W ten sposób będą pasowac w stożki gornej półki. robiłem tak nie raz i działało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 22:02, 22 Lut 2012    Temat postu:

Jeszcze jedno przychodzi mi do głowy. Do tego motocykla bardziej by pasowały koła "walce". To jest powiedzmy 16" na wysokim profilu opony. Poszukać wązkich felg z Haruśni i na takich zapleść koła. Kiedyś robiło się z felg 15" z Syreny ale teraz da się kupić fabryczne lekkie motocyklowe. Co do samego hamulca to kiedyś zakładało się z ETZy i było o niebo lepiej jak na orginale. Znajomy ma zawieszenie wraz z zaciskami z starej Kawy Z-1. Pomimo tego że to abstrakcynie stare rozwiaznie z ery Mad-Maxa czyli lat 70-tych to działa tak jak powinno.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
igor




Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:04, 22 Lut 2012    Temat postu:

hamulec przedni od nowego urala to brembo i dzala bardzo dobrze .jedyny minus to ze nie wszystkie koła są zamienne i jak złapiesz kapcia z przodu to zapas ci nie pomoże.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 22:18, 22 Lut 2012    Temat postu:

W solówce to nie ma znaczenia bo i tak nie ma zapasu Very Happy
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin