Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Q3ma
Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Pon 18:49, 12 Gru 2011 Temat postu: Ocena stanu tłoków od malucha z silnika K-750 |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak jak w temacie proszę was o opinię na temat stanu technicznego tych tłoków. Nie znam się więc proszę o ocenę bardziej doświadczonych motocyklistów |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 20:02, 12 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jak zdobędziesz fabryczne tłoki to te wymień. Jeżeli te są fabryczne to lepiej zostawić jak zakładać rzemiosło odlewane z puszek po piwie. Te są takie sobie ale jeszcze do jazdy.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Q3ma
Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Pon 20:21, 12 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
wsadziłem nowe gorzyckie, a cylki zostały ztulejowane tulejami z krotoszyna
tylko nie wiem co mam zrobić z tymi tłokami te też są oryginalne gorzyckie |
|
Powrót do góry |
|
|
świdro
Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 173 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:32, 12 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
wez wloknine stalowa i wyczysc i bedzie jak ta lala |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pią 17:50, 16 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Właśnie dzisiaj odebrałem tłoki z Almotu dałem je pografitować czy jakoś tam czymś mi to powlekli wyglądają obiecująco koszt 160 zł za kompl. |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:06, 16 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Nie bardzo rozumiem, czy oba tloki maja te przytarcia powyzej gornego pierscienia, czy tylko jedna strona ?
Puszczaly beznadziejnie przez wszystkie pierscienie, masz przedmuchy olejowe siegajace do sworznia tlokowego - tragedia.
Mozliwe ze wlasnie z tego powodu - nietrzymajacych pierscieni grzaly sie nadmiernie i stad przytarcia.
Wyraznie widac brak pelnoprzeplywowego filtra w silniku - na calym plaszczu tlokow widac drobne rysy i wgniecenia spowodowane przez plywajacy w oleju zuzel.
Ogolnie - ten silnik byl zle dotarty i nie pracowal wlasciwie
Ciekawym jakie cisnienia sprezania miales na poszczegolnych cylindrach ?
Dla porownania, tloki z mego Suzuki ( po lewej ) i BSA ( po prawej stronie ) wyjete po wielu sezonach jazdy.
Na tloku BSa widac te same zadrapania i kropki spowodowane brakiem filtra oleju, ale nie ma zadnych przedmuchow, tlok Suzuki puszczal troche przez gorny pierscien, ale widac zasadnicza roznice jego wygladu w porownaniu z BSA - brak zadrapan na plaszczu z powodu filtra oleju z prawdziwego zdarzenia.
Obecnie rowniez BSA ma zalozony pelnoprzeplywowy filtr oleju |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Pią 22:30, 16 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Czy na pewno dobrze te tłoki były założone? chodzi mi o przesunięcie sworznia, pozdro
pokaż zdjęcie gładzi
Ostatnio zmieniony przez tadzioh dnia Pią 22:32, 16 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 19:46, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Hius napisał: | Właśnie dzisiaj odebrałem tłoki z Almotu dałem je pografitować czy jakoś tam czymś mi to powlekli wyglądają obiecująco koszt 160 zł za kompl. |
O proszę. Tutaj zdjęcia tłoków Hiusa pomalowanych szarym szprejem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Q3ma
Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Pon 22:22, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
tadzioh napisał: | Czy na pewno dobrze te tłoki były założone? chodzi mi o przesunięcie sworznia, pozdro
pokaż zdjęcie gładzi |
Nie na pewno, a na 1000% były dobrze założone.
tak samo jak dziwnym sposobem mam rysę na tuleji właśnie tej gdzie pracowały te tłoki link do tematu: http://www.kolyaska.fora.pl/mechanika,7/problem,964-15.html
gdzie z tłoka wyciągnąłem obydwa zabezpieczenia a rysa wygląda jak po sworzniu dziwne jest to dla mnie do dziś dnia
cylindry bardzo dziwnie tulejowane ale z takimi kupiłem około 1 mm ścianki tuleji wciśnięte w starą tulej może wciskali grubszą a po obróbce wyszła 1 mm obecnie dałem nowe tłoki (Fiat 126p 650) i cylindry tulejowane (cała nowa tulej) tak jak powinno być luz pomiędzy tłokiem a tuleją w granicach 0,05 mm bardzo mało. dlatego jeżdżę teraz jak jest zimno. i docieram jak opisał to Pan Adam oraz Pan Mr Kubek bez wózka
wózek zamierzam doczepić po 500 km
Ostatnio zmieniony przez Q3ma dnia Pon 22:23, 19 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 1:00, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Aha, to juz teraz wiem o co chodzi |
|
Powrót do góry |
|
|
Q3ma
Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Wto 1:10, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Panie Adamie numer do mnie 500-790-954
wystarczy napisać smsa ja oddzwonię pozdrawiam serdecznie |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 8:03, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Q3ma napisał: | Panie Adamie numer do mnie 500-790-954
wystarczy napisać smsa ja oddzwonię pozdrawiam serdecznie |
Masz darmowe minuty do kanady? |
|
Powrót do góry |
|
|
|