Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawelus
Dołączył: 14 Gru 2016 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:41, 18 Gru 2016 Temat postu: Obroty K750 |
|
|
Witam, ostatnio zrobiłem mały wypad w teren, po regulacji gaźników (k302), zestawach naprawczych, czyszczeniu itd silnik cykał aż miło. Odpalał od pierwszego kopa, nawet obroty udało mi się ustawić dość niskie, super się wkręcał, bajka (jak na ruska oczywiście ). W czasie powrotu coś zaczął przerywać przy kręceniu manetką na prawym garze, jakby paliwa za mało? Dotoczyłem się do domu, myślę pewnie filtry paliwa się zapchały. Powymieniałem i dalej to samo, nawet gorzej, nie chce tak chętnie palić. Wykręciłem gaźniki, przeczyściłem wszystko, sprawdziłem paliwo, zapłon, iskra jak głupia, przewody wymieniłem, świece inne i nic. Jak już odpali a noga nie odpadnie od kopnięć k....wa, chodzi w miarę ok ale jak tylko dodam gazu dusi się już na obydwu garach, jak delikatnie wkręcam to trochę lepiej ale i tak daleko od ideału. Filtr ok, po zdjęciu to samo(wcześniej na samych gaźnikach też chodził), skład mieszanki też próbowałem zmieniać ale to nie to. Na przyśpieszaczu tak samo, czy opóźnię czy przyśpieszę.
Brak pomysłów, co się mogło spier...ć a było tak pięknie, może coś przeoczyłem? Na początku wyglądało na pierdołę, coś z paliwem, teraz już nie wiem. Pomocy!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 10:14, 19 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Nie podałeś najważniejszego - jaki kolor świec |
|
Powrót do góry |
|
|
pawelus
Dołączył: 14 Gru 2016 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:51, 19 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Teraz to trochę okopcone, wcześniej na prawym ładna brunatna a na lewym trochę gorzej ale wydaje mi się że lewy gaźnik gorszy bo i ustawić go było trudniej. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 19:03, 19 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Jak opóźnianie nie działa to szukaj w zapłonie.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
pepe
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 202 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Busko Zdroj
|
Wysłany: Pon 20:00, 19 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
A może to koń..densator |
|
Powrót do góry |
|
|
pawelus
Dołączył: 14 Gru 2016 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:37, 20 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Spróbuje kondensator zmienić a zapłon.... sprawdzę ale nie bardzo wiem co tam mogło się spierdzielić, dam znać, dzięki. |
|
Powrót do góry |
|
|
pawelus
Dołączył: 14 Gru 2016 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:03, 21 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
No i kondensator, kurde chyba bym nie wpadł na to, takie małe g...wno a tyle nerwów, tak czy siak gaziory też trzeba będzie zmienić bo te ciekną jak głupie i spalanie chyba jakieś kosmiczne będzie. Dodam jeszcze, tak dla potomnych co by też mieli taki przypał że objawy nasilały się wraz ze wzrostem temperatury pieca. Wielkie dzięki za pomoc. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 18:49, 22 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Kiedy Ci ciekną te gaźniki? W trakcie postoju jak motocykl nie pracuje czy cały czas ? |
|
Powrót do góry |
|
|
pawelus
Dołączył: 14 Gru 2016 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:00, 23 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Raczej na postoju ale z tą regulacją też nie jest za ciekawie no i spalanie muszę sprawdzić. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 13:51, 23 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Jak cieknie Ci na postoju to sprawdź sobie kranik, bo pewnie Ci puszcza przynajmniej tak u mnie było. |
|
Powrót do góry |
|
|
pawelus
Dołączył: 14 Gru 2016 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:41, 23 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Kranik nowy, jest ok, ale gaźniki to mały problem, na pewno czeka mnie wymiana zaworów. A jeszcze takie pytanko, nie mierzyłem jeszcze ciśnienia ale silnik ma kopa odpowiedniego, na cylindrach wyczuwalny próg. Czy jest potrzeba robienia tłoków i cylindrów, czy jeździć aż zacznie doniemagać? Niedługo zabieram się za remont wizualny i przy okazji wyjęcia silnika może coś w nim poprawić. Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonides11
Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 121 Przeczytał: 30 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 0:09, 28 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Warto by zmierzyć. Ja bym nie robił jak chodzi dobrze. Cylindry można w 2 dni zrobić potem w razie czego bez zbędnych demontaży. |
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonides11
Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 121 Przeczytał: 30 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 0:09, 28 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Warto by zmierzyć. Ja bym nie robił jak chodzi dobrze. Cylindry można w 2 dni zrobić potem w razie czego bez zbędnych demontaży. |
|
Powrót do góry |
|
|
pawelus
Dołączył: 14 Gru 2016 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:26, 29 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Ciśnienie prawie 6 barów więc chyba nie jest najgorzej biorąc pod uwagę że uszczelki głowic są raczej do wymiany i muszę sprawdzić zawory. Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
brydziulka spryciulka
Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: podbeskidzie
|
Wysłany: Pią 4:34, 30 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
6 bar jest jak najbardziej ok, 4barowce hulaja.... |
|
Powrót do góry |
|
|
|